طرح تولید جت هیتر

جت هیتر (Jet Heater) وسیله گرم کردن صنعتی است. که برای گرم کردن فضاهای سرپوشیده بزرگ استفاده می‌شود. مانند سالن‌ها، سوله‌های کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، مرغداری‌ها و غیره. با توجه به نوع کاربری از انواع جت هیتر دودکش دار ، هیتر موشکی گازی ، هیتر موشکی برقی ، هیتر موشکی گازوئیلی نیز استفاده می‌شود.
جت های هیتر در واقع همان هیتر های کوچک المنتی هستند. با این تفاوت که دارای یک موتور قوی، یک هواکش و یک فن بسیار قدرتمند برای انتقال انرژی گرمایشی به محیط هستند. این فن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. سیستم های گرمایشی مانند هیتر های گازوئیلی توسط گازوئیل سوخت مورد نظر خود را برای تبدیل آن به انرژی گرمایشی تامین می کنند. جت های هیتر در محیط های بسیار بزرگ نظیر مرغداری، گلخانه های پرورش گیاه و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. باید توجه داشت که این هترها ها نباید در محیط های بسیار بسته قرار بگیرند، چراکه گرمای بیش از حد آنها ممکن است موجب مسمومیت ساکنین شود.

نحوه کارکرد جت هیتر

نحوه کارکرد جت هیتر بستگی به نوع سوخت آن دارد. در هیترهای برقی این المنت ها هستند که فرایند تولید گرما را انجام می دهند. فن های موجود در هیتر نیز گرمای تولید شده را به محیط انتقال می دهد. در هیترهای برقی هیچ گونه اشتعالی رخ نداده و گرمای ایجاد شده تنها بر اثر گرم شدن المنت ها تولید می شود. فن های دستگاه هوای سرد را وارد محفظه داخلی کرده و پس از گرم کردن آن توسط المنت ها به محیط بیرونی انتقال می دهد. این امر موجب می‌شود تا امنیت دستگاه به طور فزاینده‌ای بالا رفته و هوای پاک و سالمی به محیط انتقال یابد. اما در هیتر های گازوئیلی سوخت مورد نظر از منبع گازوئیل تامین می شود به گونه ای که دستگاه هیتر به منبع سوخت وصل شده و فرایند تولید گرما را انجام می دهد. در هیتر های گازوئیلی به دلیل وجود اشتعال و تولید گازهایی نظیر دی اکسید کربن هوای نامطبوعی به محیط منتقل می شود. این امر می‌تواند آسیب‌های جدی به دام و طیور وارد کند و همچنین ساکنین آن را دچار مسمومیت کند. نحوه کارکرد این دستگاه نیز مانند هیتر های برقی است، با این تفاوت که هوای سرد را توسط فرایند احتراق در محفظه دستگاه تولید می کند.

نحوه ساخت جت هیتر

دستگاه هیتر نیز مانند سایر تجهیزات صنعتی در کارخانجات تولید می‌شوند. این دستگاه ها دارای قطعات مختلفی هستند که توسط متخصصین به یکدیگر متصل می شوند. ابتدا بدنه دستگاه توسط متخصصین طراحی شده و آماده قرار دادن سایر قطعات می شوند. سپس قطعاتی نظیر المنت، فن، موتور و منبع سوخت در آن تعبیه می شود. شما می توانید این دستگاه ها را از تمامی فروشگاه های معتبر که تحت لیسانس شرکت سازنده هستند، خریداری کنید.

سوخت جت هیتر

همانطور که می دانید هیترهای جت به وسیله گازوئیل و برق تولید گرما می کنند. با توجه به برآورد هزینه ها قطعاً هیترهای گازوئیلی به صرفه تر بوده و نسبت به هیترهای برقی قدرت بیشتری دارند. اما یک عیب بزرگ دارند و آن هم این که هنگام تولید گرما، گازهای گلخانه ای از خود تولید می کنند. در مقابل هیترهای برقی تنها به وسیله برق تولید انرژی کرده و این کار را با داغ کردن المنت ها انجام می دهند به گونه ای که گرمای تولید شده کاملا پاکیزه بوده و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

انواع جت هیترها
جت هیتر گازسوز

این مدل جت هیترها یکی از پرکاربردترین نوع تجهیزات گرمایشی صنعتی هستند. همان طور که از اسم این مدل جت هیترها مشخص است، آن ها گازسوز هستند و استفاده از آن ها باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. این مدل جت هیترها می توانند دمای محیط را تا ۵۰ درجه ی سانتیگراد بالا ببرند و کارایی بسیار خوبی دارند.

جت هیتر گازوئیلی

این مدل جت هیترها خیلی شبیه جت هیترهای گاز سوز هستند و در هردوی آن ها از سوخت های فصیلی جهت گرم کردن فضا استفاده می شود.

جت هیتر برقی

همان طور که از اسم این مدل جت هیترها مشخص است، این هیترها با برق کار می کنند یعنی عملکردشان وابسته به تبدیل انرژی الکتریسیته به انرژی گرمایشی است. این مدل جت هیترها مصرف برق بالایی دارند اما از طرف دیگر مشکلات زیست محیطی و آلودگی های این چنینی هم ندارند. در زمان خرید این مدل جت هیترها باید این موضوع را مد نظر داشته باشید و ببینید که کدام یک برای تان ارزش بیشتری دارد.
بصورت کلی از جت هیترهای برقی در فضاهای کوچک مثل کارگاه ها و کانکس های کوچک که مصرف برق بالایی ندارند، استفاده می شود.
شاید برای شما سوال باشد که تفاوت جت هیترهای گازی و گازوئیلی و برقی در چی است؟ هر سه ی این ها که از برق استفاده می کنند.
درست است که هر سه مدل از برق استفاده می کنند اما این سه مدل بطور کلی در سه فاکتور اساسی هم با همدیگر فرق دارند و همین موضوع هم باعث می شد تا کاربرد و کارایی مختلفی داشته باشند.
– مصرف برق
– ظرفیت گرمایی
– فضای کاربری

جت هیتر دوگانه سوز

همان طور که از اسم این جت هیترها مشخص است، دو گانه سوز هستند. این مدل هیترها ترکیبی از هیترهای گازی و گازوئیلی هستند و به همین دلیل هم خیلی کاربردی اند و شما می توانید خیلی راحت از آنها در فضاهایی که فشار گاز کم است یا گاز قطع است هم استفاده کنید.

جت هیتر گاز مایع

این مدل جت هیترها، همان جت هیترهای گازی هستند که از گاز مایع (بجای گاز شهری) استفاده می کنند. این مدل جت هیترها معمولا توان و قدرت کمتری نسبت به مدلی که از گاز شهری استفاده می کند، دارند و معمولا کوچکتر هستند و فضای کمتری هم اشغال می کنند.
یکی از مزیت های بسیار خوب این جت هیترها آن است که به راحتی قابل حمل هستند و شما می توانید آن را راحت جا به جا کنید. علاوه بر این، مصرف سوخت و مصرف برق پایینی هم دارند و از این لحاظ هم کارایی خوبی دارند.
البته از یک دیدگاه دیگر هم می توانیم جت هیترها را بر اساس دودکش شان تقسیم بندی کنیم.
۱- جت هیترهای دودکش دار
۲- جت هیترهای بدون دودکش

مهم ترین مزایای جت هیتر

جت هیترها مخصوصا نوع بدون دودکش آن در ایجاد حرارت راندمان بسیار عالی دارند. راندمان جت هیتر بدون دودکش بالای ۹۸ درصد و راندمان جت هیتر دودکش دار ۷۵ درصد میباشد .
این دستگاه ها به دلیل بهره گیری از فناوری مدرن ، تأثیر فراوانی در تبدیل ضریب حرارتی دارند با قیمت پایین تر و بازدهی بیشتر نسبت به بسیاری از روش ها دارند.
جت هیترهای ارائه شده توسط شرکت باری نیک عمدتا برای گرمایش فضاهای بزرگ مانند سالن‌های صنعتی و نیمه صنعتی که دارای جریان هوای طبیعی می‌باشند، قابل استفاده است. راندمان حرارتی این دستگاه ها بسیار بالا بوده و مصرف سوخت آنها قابل تنظیم است و با نصب ترموستات محیطی روی آن می توان از گرمای یکنواخت محیط اطمینان حاصل کرد. در سیستم های گاز سوز نسبت به تغییرات فشار گاز دارای سیستم خود تنظیم هستند که مانع از سوخت ناقص می‌شود و این دستگاه با دو نوع سوخت گاز شهری(NG) و گاز مایع(LPG) قابل استفاده می‌باشد.

ساختار جت هیتر

در ابتدا لازم است که با ساختار و قطعات اصلی جت هیتر آشنایی داشته باشد. در طراحی جت هیترها، اتصالات به صورت پرسی بوده که قابل جدا شدن نیز می باشند. قطعات مختلف همچون بدنه، فن، الکتروموتور فن، مبدل حرارتی، تابلو برق، پمپ سوخت رسانی، شیربرقی و … از قطعات مهم جت هیتر به شمار می آیند. جت هیترها معمولا با دو نوع بدنه رنگی و یا استیل ساخته میشوند. محفظه احتراق در جت هیترها معمولا از جنس استیل استنلس می باشد. زیرا این نوع کوره ها در برابر تنش های دمایی و حرارت بالا بسیار مقاوم اند.
فن نصب شده بر روی جت هیتر با افزایش دبی ورودی هوا، جریان هوای گرم جت هیتر را با سرعت بالا به بیرون پرتاب میکند. همچنین فن دستگاه با مکش هوای تازه به محفظه احتراق، اکسیژن مورد نیاز برای اشتعال سوخت را فراهم میسازد.

نکات ایمنی در نصب جت هیتر

فضولات پرندگان و همچنین کود دام باعث ایجاد گازهای خطرناک همچون گاز متان و هیدروژن سولفات می شوند. غلظت بیش از اندازه این گازها در یک سالن صنعتی به همراه روشن بودن دستگاه های حرارتی می تواند باعث آتش سوزی و حوادث خطرناک شود. بنابراین در زمان تمیز کردن کف بستر و جابجایی کودها، سیستم های حرارتی آتش زا را خاموش نمایید.
نصب جت هیترها باید توسط نیروهای متخصص و تکنیسن های آموزش دیده انجام گیرد. اگر در این زمینه تخصصی ندارید، لازم است که برای جلوگیری از آسیب ها و خطرات احتمالی از افراد متخصص و یا نصاب های مجاز گروه کمک بگیرید. قبل از نصب جت هیتر باید سیم کشی دستگاه را بررسی کنید که دارای آسیب دیدگی و یا قطعی نباشد.
الکتروموتور جت هیتر نباید پوشانده شود. زیرا این عمل باعث افزایش بیش از حد دمای موتور و سوختگی زود هنگام آن خواهد شد. هر نوع تعمیر بایستی در زمان خاموش بودن دستگاه انجام گیرد. در غیر اینصورت تعمیر دستگاه در حال روشن باعث ایجاد خطرات و آسیب های جانی همچون برق گرفتگی و آتش سوزی خواهد شد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت طرح تولید جت هیتر

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک جت هیتر به شرح جدول ذیل می باشد.

 

نام محصولکدآیسیک
گرم کن با دمنده سرعت بالا (جت هیتر)۲۹۱۹۵۱۲۴۵۵

 

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت طرح تولید جت هیتر

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد تعرفه گمرکی جت هیتر به شرح جدول ذیل می باشد.

نام محصولکد گمرکی
گرم کن با دمنده سرعت بالا (جت هیتر)۸۴۱۹۱۹۰۰
بررسی دستورالعمل های ایمنی و نحوه نصب جت هیتر

جت هیتر یکی از انواع تجهیزات گرمایشی پرکاربرد و همچنین پرفروش می‌باشد که از آن در مکان‌های مختلفی مانند مرغداری، کارگاه، کارگاه چوب بری، مکان های صنعتی، شرکت ها و … بهره گیری و می کنند. سیستم کارکرد جت هیتر ها به شکلی است که ابتدا سوخت به وارد مشعل شده و سپس آتش به درون کوره دمیده می شود و در نهایت حرارت به همراه گازهای حاصل از احتراق به صورت مستقیم به محیط انتشار می یابد. در واقع انتقال گرما به همراه گازهای سمی باعث شده تا راندمان جت هیتر۱۰۰ درصد در نظر گرفته شود و هیچگونه اتلافی انرژی در این بین رخ ندهد. البته باید به این نکته توجه داشت که انتقال گازهای سمی به محیط این محدودیت را برای کاربر به وجود می‌آورد که از این سیستم های گرمایش تنها در مکان‌های استفاده کند که دارای پنجره و سیستم تهویه مناسب است، چرا که در محیط های حساس بازده کار کاهش پیدا کرده و در بدترین حالت ممکن با خسارت سنگین روبرو می‌شود.

بررسی ساختار جت هیتر

برای نصب و راه اندازی یا استفاده از جت هیتر در سالن پرورش طیور لازم است که در وهله اول شما با ساختار و همچنین قطعات مهم این دستگاه آشنا شوید. اتصالات پیاده سازی شده بر روی تیتر تماماً به صورت پرسی بوده و به همین دلیل کاربر می تواند در صورت نیاز آنها را از هم جدا سازی نماید قطعات متفاوتی همانند بدنه، فن، الکتروموتور فن، تابلو برق، پمپ سوخت رسانی و … به عنوان مهمترین قطعات جت هیتر در نظر گرفته می شود. شرکتهای سازنده معمولاً را با دو نوه بدن رنگی و یا بدن استیل تولید کرده و روانه بازار می‌کنند. محفظه که آتش یا احتراق در آن دمیده می شود بدون شک از جنس استیل ضد زنگ بوده که با در نظر گرفتن ویژگی های ساختاری آن در برابر آتش و دمای بسیار بالا کاملا مقاوم بوده و هیچ گونه واکنشی در آن رخ نمی دهد. متن تبدیل شده بر روی جت هیتر از گرم شدن کوره دستگاه با کارکرد خود هوای گرم را با سرعت به محیط مورد نظر انتقال می‌دهد . علاوه بر این این فن به شکلی بر روی دستگاه قرار داده شده تا با مکش هوای تازه اکسیژن مورد نیاز برای فرایند احتراق را تامین نماید.
به طور کلی جت هیتر ها در سه مدل گاز سوز، گازوئیلی و دوگانه سوز طراحی و تولید می شوند. شایان ذکر است که در مدل گازوئیلی برای انتقال سوخت به درون نازل ها و همچنین ایجاد فشار لازم در سیستم انتشار سوخت از یک پمپ قدرتمند بکار می برند. در جت هیتر گازسوز جهت کنترل جریان گاز و همچنین مقدار ورودی آن به سیستم از شیر برقی استفاده می شود.
شایان ذکر است که هیترهای بهره گیری شده در سالن های پرورش طیور و مرغداری ها از نوع بدون دودکش هستند. در واقع دستگاه های سری دودکش دار با توجه به اتلاف انرژی بالا و راندمان حدوداً ۶۰ درصدی نمی توانند پاسخگوی نیاز مرغداری‌ها باشند.

قطعات دستگاه جت هیتر

برای اینکه بتوانید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید در وهله ی اول باید در مورد جت هیترها و قطعاتی که در ساختار این سیستم ها استفاده شده اطلاعات لازم را کسب نمایید و در واقع بدانید که سیستمی که خریداری کرده اید چه قطعاتی دارد؟ هر کدام دارای چه عملکردی هستند؟ طریقه ی نگهداری از آنها چگونه است؟ اگر پاسخ این سوالات رو بدانید مطمئن باشید که می توانید سیستمی با کارایی عالی و مناسب را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید. اکنون با ما همراه باشید تا با قطعات استفاده شده در ساختار جت هیترهای گازی گازوئیلی دوگانه سور تک موتور بدون دودکش آشنا بشیم.

فن آکسیال

فن از قطعات بسیار مهم در جت هیترها به شمار می رود که در انتقال هوای گرم به محیط نقش کلیدی را ایفا می کند و قدرت آن تاثیر فوق العاده ای در چگونگی پراکندگی هوای گرم در محیط دارد. این نوع فن از پر قدرت ترین فن هایی است که دارای پره های فلزی است و تعداد پره در آن با توجه به قدرت فن مشخص می گردد. مهندسین شرکت هیمورا فن این جت هیترها را در بخش انتهایی دستگاه تعبیه کرده اند و برای محافظت از آن از یک پوشش فلزی استفاده کرده اند که باعث شده فن به دور از دسترس بوده و خطری برای کاربر نداشته باشد.

بدنه ی دستگاه

از بخش های اصلی در این سیستم ها که در ساخت آن توجه بسیار بالایی می گردد، بدنه ی آنها است که به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط بیرونی و حرارت بالای دستگاه از بهترین متریال ها با استحکام و دوام بالا در ساخت آن ها استفاده می شود. استیل از بهترین و مقاوم ترین فلزاتی است که در ساخت بدنه ی جت هیترهای فوق بکار برده می شود و باعث افزایش عمر این تجهیزات حرارتی می گردد. استیل استهلاک بسیار کمی دارد و پوسیدگی و زنگ زدگی در آن ایجاد نمی گردد.

مشعل

همان گونه که مستحضر هستید سوخت مصرفی در جت هیترهای فوق گاز و گازوئیل است و برای سوختن این سوخت های فسیلی به تجهیزی تحت عنوان مشعل نیاز است. مشعل این سیستم ها به دلیل دوگانه سوز بودن آنها به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از هر دوی این سوخت ها حرارت و گرمای لازم را تامین می کند.

باک

این جت هیترها در دو حالت باک دار و بدون باک تولید می شوند، در حالت های باک دار سوخت گازوئیل به راحتی داخل آن ریخته شده و دستگاه از این سوخت جهت تامین گرما استفاده می کند. در نمونه های بدون باک نیز باید با استفاده از اتصالاتی سوخت به داخل دستگاه منتقل گردد.

رگلاتور

از دیگر قطعاتی که در حالت گازی در این سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد، رگلاتور است که وظیفه ی کنترل فشار گاز را بر عهده دارد و مقدار گاز وارد شده به داخل جت هیتر را کنترل می کند. در حالتی نیز که این سیستم ها از گازوئیل جهت تامین گرما استفاده کند شیر برقی گازوئیلی بکار برده شده است که تنظیم کننده ی ورود گازوئیل به مشعل می باشد. این قطعات بسیار مهم علاوه بر بهبود بخشیدن به عملکرد دستگاه ایمنی آن ها را نیز افزایش می دهند.

ترموستات محیطی

از آنجا که در محیط های صنعتی پرورشی مانند مرغداری ها دما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است جهت کنترل آن در ساختار جت هیترهای تک موتور بدون دودکش گازی/ گازوئیلی/ دوگانه سوز هیمورا از ترموستات محیطی استفاده شده است که دمای محیط را کنترل و اندازه گیری می کند و اهمیت فوق العاده بالایی در این سیستم ها دارد.

موتور

در این جت هیترها از یک موتور به منظور تامین نیروی لازم برای حرکت فن استفاده شده است که دارای قدرت بالایی بوده و از بهترین برندها در انتخاب آن استفاده کرده اند. قدرت موتور در جت هیترها با توجه به ظرفیتی که دستگاه دارد مشخص می گردد.

سیستم عیب یاب هوشمند جت هیترها

به منظور افزایش ایمنی در این تجهیزات گرمایشی از سیستم عیب یاب هوشمند استفاده شده است که در صورت بروز هرگونه عیبی در عملکرد دستگاه آن را به صورت کدهای عددی و یا حروفی به نمایش می گذارد و با این عمل از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری نموده و باعث بهبود عملکرد دستگاه می گردد.

جت هیترها چگونه کار میکنند

برای آشنایی بیشتر شما با این این جت هیترها در این بخش از متن توضیحاتی در مورد عملکرد این سیستم ها برای شما آماده نموده ایم که با مطالعه ی دقیق آن می توانید با مکانیزم عملکردی این تجهیزات گرمایشی صنعتی آشنا شوید.
جهت شروع ابتدا از استقرار دستگاه در محل مناسب مطمئن شوید و از آنجا که مجهز به دودکش نیست از وجود تهویه ی هوای مناسب در محل اطمینان حاصل نمایید تا در حین سوختن سوخت های فسیلی گاز و گازوئیل آلودگی در محیط ایجاد نگردد. با اتمام تمامی این مراحل کلید استارت را بزنید.
این سیستم ها از مکانیزم عملکردی متفاوتی برخوردار هستند و در صورت عدم نیاز به گرما می توانید از فن به منظور تهویه ی هوا استفاده کنید. اگر این جت هیترها را در حالت اتوماتیک قرار دهید با روشن شدن آنها مشعل روشن و گرما تولید می گردد. زمانی که استارت دستگاه زده می شود سوخت گاز و یا گازوئیل وارد مشعل شده و با استفاده جرقه زن روشن شده و شعله ای مستقیم ایجاد می گردد. هوای گرم ایجاد شده با کمک فن به محیط پرتاب می گردد و این عامل باعث گرم شدن یکنواخت فضا می شود. همان گونه که از نام این سیستم ها نیز مشخص است بدون دودکش هستند و برای اینکه گازهای سمی ایجاد شده در اثر سوختن گاز و گازوئیل از محیط خارج گردد از تهویه هوای مناسبی در محیط نصبی آنها استفاده می شود.

بررسی مصرف سوخت و راندمان جت هیترها

جت هیترهای هیمورا که از سوخت های فسیلی گازی و گازوئیلی استفاده می کنند در دو مدل کلی جت هیترهای دودکش دار و بدون دودکش طراحی شده اند. در نگاه اولیه به جت هیترهای بدون دودکش که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم، راندمان حرارتی این دستگاه ها در مقایسه با سایر مدل ها بالاتر می باشد. دلیل این امر عدم وجود دودکش است که موجب اتلاف گرما حدودا به میزان ۴۰ الی ۵۰ درصد گرما می شود.
زمانی که شما اتلاف گرما نداشته باشید مصرف سوخت جت هیتر کمتر شده و کل انرژی گرمایی حاصل از احتراق را به داخل محیط منتقل می کند. اگر بخواهیم به شکل آماری میزان مصرف این دستگاه ها را بیان کنیم، باید گفت مدل های گازی جت هیترها به اندازه ۵ الی ۱۲ مترمکعب بر ساعت گاز برحسب ظرفیت گرمایی مصرف کرده و مدل های گازوئیلی مصرفی در حدود ۴ الی ۱۰ لیتر در ساعت دارند. البته ایراد این دسته از جت هیترها را نیز باید به اطلاع کاربران و مشتریان محترم برسانیم. جت هیترهای گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز بدون دودکش، دودهای حاصل از سوختن سوخت را به همراه گرمای تولیدی به داخل محیط وارد می کنند. این امر موجب آلوده شدن محیط می شود، لذا این مدل از جت هیترها را در فضاهایی که مجهز به سیستم تهویه مناسب هستند، به کار می برند.

وضعیت واحد های فعال تولید جت هیتر

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید کننده جت هیتر در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واحد های فعال تولید جت هیتر

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید کننده جت هیتر در کشور به تفکیک استان آمده است .

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید جت هیتر

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۰۰۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۸۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۸۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۶.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲.۲میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۴ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)