طرح تولید سیستم کنترل خودرو جهت معلولین

در کشور ما بیش از هفت میلیون نفر معلول وجود دارد . بنابراین با توجه به تعداد زیاد افراد معلول در کشور ، باید امکانات رفاهی برای این افراد فراهم شود . سیستم کنترل خودرو یکی از تجهیزاتی می باشد ، که سبب افزایش سطح رفاه افراد معلول خواهد شد . سیستم کنترل معلولین با استفاده از تجهیزاتی تولید می شود ، که این تجهیزات به چند دسته تقسیم می شوند . دسته اول شامل تجهیزات کمکی برای وارد شدن و خارج شدن فرد معلول از خودرو می باشد . ایجاد صندلی گردان ، جابه جایی صندلی به صورت برقی و … در این دسته قرار می گیرند . دسته دوم شامل تجهیزات کمکی می باشد ، که جهت استقرار ویلچر ایجاد می شود . می توان با توجه به نوع سلیقه فرد معلول در صندوق عقب ، سقف و یا پشت صندلی راننده مکان استقرار ویلچر را ایجاد نمود . دسته سوم شامل تجهیزات زیادی می باشد ، که برای کمک به راننده ایجاد می شوند . این تجهیزات می توانند شامل ترمز دستی مکانیکی ، افزایش ارتفاع اهرم دستی ، افزایش ارتفاع پدال گاز و ….. باشد . دسته چهارم شامل کاهش ارتفاع عقب خودرو می باشد . کاهش ارتفاع خودرو ، سبب راحت تر شدن ورود و خروج فرد معلول به داخل ماشین می شود . دسته آخر هم شامل عملیاتی برای اسقرار و جا به جایی ویلچر می باشد . نصب صندلی همراه ، ایجاد انواع رمپ و … از جمله این اقدامات می باشند . در نهایت خودرویی که حاصل می شود ، قابلیت کنترل توسط تمام معلولیت ها را خواهد داشت . فقط افرادی که دست راست ندارند ، توانایی استفاده از این خودرو را نخواهند داشت .

سیستم گاز و ترمز دستی وکلاچ اتوماتیک (هند کنترل) ویژه خودرومعلولین و جانبازان

این وسیله مناسب جانبازان و افرادی که پای راست آنها از نظر درد و یا افرادی که مادر زادی و یا بر اثر تصادف پای راستشان دارای مشکل و معلولیت می باشد کارایی دارد و میتوانند با استفاده از این وسیله با خیال راحت رانندگی کنند.گاز و ترمز دستی بدون تغییر سیستم اصلی گاز و ترمز خودرو نصب می_گردد. از طرفی بصورت دو منظوره طراحی گردیده ومزاحمتی برای اشخاص سالم ایجاد نمی کند.
این دستگاه دارای دو قابلیت ترمز به صورت تلسکوپی و گاز به صورت کششی می باشد که با فشار اهرم به سمت پایین عمل ترمز و با بالا کشیدن دستگیره عمل گاز را انجام می دهد و هیچگونه عمل بریدن سیم گاز را ندارد.

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید سیستم کنترل خودرو جهت معلولین

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک سیستم کنترل دستی خودرو ویژه جانبازان و معلولین ۳۱۹۰۵۱۲۴۵۶

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید سیستم کنترل خودرو جهت معلولین

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی سیستم کنترل دستی خودرو ویژه جانبازان و معلولین ۸۷۰۸۲۹۱۰

وضعیت واحد های فعال تولید سیستم کنترل خودرو جهت معلولین

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید سیستم کنترل خودرو جهت معلولین در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات سیستم کنترل خودرو جهت معلولین

نمودار واردات و صادرات سیستم کنترل خودرو جهت معلولین در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید سیستم کنترل خودرو جهت معولین

ظرفیت تولید سالیانه : ۸۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۳۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۵۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳.۵ میلارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۹ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۳/۵ - (۴ امتیاز)