طرح تولید شیرخشک شتر

شیر شتر عموماً دارای رنگ سفید مات است و بوی شیرین دارد. گاهی اوقات، می تواند شور باشد که تغییر در طعم به دلیل نوع علوفه و در دسترس بودن آب آشامیدنی ایجاد می شود.
مقادیر مواد معدنی کمیاب در شیر شتر نسبت به شیر گاو خیلی بالاتر است.غلظت ویتامین C در شیر شتر نسبت به شیر گاو دو یا سه برابر بیشتر می باشد.ویتامین A و E در شیر شتر در مقایسه با شیر گاو بیشتر است که باعث می شود ارزش دارویی آن بیشتر باشد.شیر شتر فاقد گلوتن می باشد، منبع طبیعی انسولین و مناسب برای گنجاندن در رژیم غذایی برای کنترل دیابت. این نوع شیر شتر را می توانید با آب گرم مخلوط کنید و همانند شیر تازه و با کیفیت بالا میل نمایید.تحقیقات نشان داده است که شیر شتر غنی از لاکتوفرین است که دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی می باشد و مصرف منظم شیر شتر در پیشگیری و کنترل دیابت کمک می کند. در هند، مقایسه ای بین دیابت نوجوانان تحت درمان معمولی با کسانی که شیر شتر می نوشند نشان داد که گروهی که شیرشتر نوشیده اند به طور قابل توجهی قند خون و سطح هموگلوبین را کاهش داده است.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید شیرخشک شتر

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.باتوجه به جستجو های اناجم شده در اطلاعات کدآیسیک اختصاصی برای شیر خشک شتر یافت نشد لذا کد آیسیک انواع شیر خشک به شرح زیر است.
کد آیسیک انواع شیر خشک : ۱۵۲۰۴۱۲۷۲۵

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید شیرخشک شتر

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی انواع شیر خشک ۰۴۰۲۲۱۱۰ میباشد.

فرایند تولید شیرخشک شتر

فرایند خشک کردن شیر تبدیل آن پودر شیر خشک یک فرآیند گران قیمت است که اغلب برای مواد حساس به حرارت (به عنوان مثال، پروتئین و آنزیم ها) مضر است و برای داشتن حفظ ارزش غذایی، رنگ و طعم شیر تازه شاید خوب نباشد.اما پودر شیر خشک تولید شده شتر با تکنیک و روشی خاص که دما در آن بالا نمی رود تولید و ارزش های مواد عذایی آن کاملا حفظ می شود.پودر خام شیر خشک شتر دارای مزایای مشابه با شیر تازه است وقتی که تبدیل به مایع می شود. لذا با داشتن طول عمر بیشتر خیال شما هم بابت داشتن شیر شتر تازه برای همیشه مرتفع می گردد.فرایند خشک کردن شیر شتر گران است اما ما تولید محصولات شتر شتر را با بهترین روش های موجود مورد استفاده انجام می دهیم.پودر شیر خشک شتر خام بدست می آید، ما از شیر شتر تازه بدین منظور بهره می بریم.
این روند با انجماد شیر آغاز می شود و سپس آن را در یک خلاء کمی در معرض دمای قرار می دهیم که این روش برای حفظ مواد مغذی در شیر شتر بسیار حیاتی و مهم است تا شیر شتر به شکل پودر خشک در آمده و تبدیل شود.

وضعیت واحد های فعال تولید انواع شیرخشک

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید انواع شیرخشک در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات انواع شیرخشک

نمودار واردات و صادرات انواع شیرخشک در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید شیرخشک شتر

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۸۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۲۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز :۸۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۲۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۳۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲۲ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱۱ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۷ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)