طرح تولید و اسکازین

روغن واسکازین یا روغن گیربکس روانسازی است که برای روان‌ کاری قطعات متحرک موجود در جعبه‌ دنده (گیربکس) استفاده می‌شود. این روانساز دارای گرانروی ناچیز (حتی در دماهای پایین) بوده و با فلزات موجود در جعبه‌دنده (فولاد و آلیاژهای مس) سازگاری کافی داشته باشد.
واسکازین کلمه روسی روغن دنده (Gear oil) می‌باشد. این روغن‌ها در گیربکس و دیفرانسیل خودرو استفاده می‌شوند و با روغن موتور فرق دارند. روغن دنده دارای مواد افزودنی مخصوصی است (EXTERME PERESSURE) که دنده‌ها را در مقابل فشار محافظت می‌کند.
روغن دنده مخصوص دیفرانسیل چون در شرایط سخت تری کار می‌کند، باید از روغن دنده گیربکس قوی‌ تر باشد. این روغن‌ها نیز مانند روغن موتور بر اساس سطح کیفیت (API) و ویسکوزیته (گرانروی SAE) طبقه‌بندی می‌شوند.
به هنگام سخت جا رفتن یا به‌ طور کلی جا نرفتن دنده خودرو اولین موردی که باید بررسی شود کمبود واسکازین گیربکس یا مناسب نبودن کیفیت و غلظت واسکازین است که می‌تواند نتیجه تعویض دیرهنگام این مایع رخ داده باشد

خصوصیات واسکازین

قسمت های متحرک ماشین آلات به مرور زمان کند شده و به خوبی کار نمی کند و پس از مدتی کوتاه شروع به ساییدگی کرده و تمامی اجزای متحرک ماشین آلات خورده می شود و اگر این ساییدگی گسترش پیدا کند، دیگر آن وسیله کارکرد نداشته و باید به طور کامل تعویض شود و چه بسا هزینه هنگفتی نیز توسط کارفرما باید پرداخت شود. با استفاده از واسکازین بهران می توانید از فرسودگی و سایش قطعات متحرک دنده های خودرو، گیربکس ها، دیفرانسیل جلوگیری کرده و طول عمر آن را بالا ببرید. روغن های تولید شده توسط شرکت بهران دارای استانداردهای بین المللی بوده و به طور کامل در آزمایشگاه بررسی و چک می شود و تا به امروز یکی از برترین شرکت های تولید کننده انواع روغن های صنعتی در خاورمیانه می باشد که افتخارات بسیار زیادی را نیز کسب کرده است.
این روغن علاوه بر کار روانکاری قطعات مختلف خودرو، دارای خاصیت ضد زنگ هم می باشد که استفاده از آن را در تمامی شرایط آب و هوایی امکان پذیر کرده و در هر کجای کشور با وجود آب و هوای مختلف هم باشد می توانید به راحتی و بدون هیچگونه مشکل از واسکازین بهران استفاده کنید. ساختار شیمیایی و فیزیکی این روغن به گونه ای می باشد که با فلزات متداول و مورد استفاده در صنعت نظیر فولاد با درصد کربن های مختلف، آلومینیوم و مس کاملا سازگار بوده و خواص آنها را از بین نمی برد. حتما به این نکته توجه کنید که به جای استفاده از واسکازین بهران از روغن موتور بهران و دیگر روغن موتورها در گیربکس ها استفاده نکنید زیرا واسکازین دارای خاصیت EP می باشد و برای کار با دمای بالا و روانکاری دنده ها بسیار مناسب بوده و از استاندارد مورد قبولی برخوردار است.

مزایای استفاده از واسکازین

مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت های زیاد
مقاوم در برابر اکسید شدن
منطبق با آب بندها
قدرت تحمل بالا در برابر فشار حداکثری
دارا بودن خاصیت ضد خورندگی و ضد سایش
جدا کننده مناسب قطرات آب از روغن
خالص بودن مواد استفاده شده در ساخت روغن و عدم استفاده از مواد ناخالصی مضر و غیر کاربردی
حفاظت بسیار عالی در برابر micro pitting
یکی از بهترین محصولاتی که در بازار های خرید و فروش با قیمت های مختلفی عرضه شده است واسکازین دیفرانسیل است. این محصول به عنوان روغن گیربکس شناخته می شود و به دلیل تعداد زیاد خودرو ها در ایران خرید و فروش آن ها با رونق مناسبی همراه است.شرکت تولید واسکازین دیفرانسیل

 

عرضه مستقیم بهترین واسکازین دیفرانسیل

عرضه مستقیم انواع واسکازین ها در ایران به روش های مختلفی انجام می شود. بسیاری از شرکت های بازرگانی و یا تولید کننده این محصولات معمولا افرادی هستند که خرید و فروش محصولات خود را به روش های مختلفی انجام می دهند تا خریدار ها به راحتی واسکازین های دیفرانسیل را دریافت کنند.
عرضه این محصولات به دو روش مرسوم در کشور انجام می شود:
خرید سنتی و حضوری
خرید غیر حضوری و اینترتنی
خرید های سنتی و حضوری روش هایی هستند که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته اند. این روش ها در کنار مزیت ها محدودیت هایی را دارند که می تواند تاثیر زیادی بر معاملات را داشته باشد.
یکی از مهم ترین محدودیت ها در این زمینه، محدودیت زمانی و مکانی است. این مسئله بیشتر برای افرادی مطرح می شود که در شهر های مختلفی هستند و تامین کننده محصولات در شهر های جداگانه فعالیت می کنند. از طریق این روش می توان به خرید و فروش ها سرعت بیشتری بخشید.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید واسکازین

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطه شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن دنده (تصفیه اول) : ۲۳۲۰۴۱۲۳۲۸

روغن دنده خودرو (تصفیه اول) : ۲۳۲۰۵۱۲۴۳۹

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت­ تولید واسکازین

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.با استناد بر مقررات صادرات و واردات وزارت بازرگانی ، نتیجه گیری شده است که سیم طوقه دارای شماره تعرفه گمرکی مستقلی نبوده و به همراه انواع سیم ها وارد کشور می گردد .

وضعیت واحدهای فعال تولید واسکازین

نمودار واحدهای فعال تولید واسکازین به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

 

فرایند تهیه روغنهای روان‌ساز در پالایشگاه شامل دو مرحله می‌باشد.

این مراحل عبارتند از:
۱-تقطیر در فشار اتمسفریک
۲-تقطیر در خلأ یکی از محصولات تقطیر در خلأ برش روغنی است که بعنوان ماده اولیه واحدهای روغن سازی وارد پالایشگاه می‌گردد.این برش روغنی تحت یک سری عملیات پالایش و به روغن پایه تبدیل می‌گردد.
مراحل پالایش برش روغنی در پالایشگاه
در پالایشگاه برش روغنی بعنوان ماده اولیه واحد روغن سازی به واحد استخراج با فورفورال فرستاده می‌شود که در آنجا مواد آروماتیک و نیز موادی که حاوی ترکیبات حلقوی غیراشباع (بنزینی)است، از آن زدوده می‌شود.رفینت حاصل که حاوی روغن می‌باشد، به واحد موم گیری با تولوئن و متیل اتیل کتون فرستاده می‌شود تا انواع پارافین و واکس (موم) آن جداسازی گردد.روغن موم گیری شده به واحد تصفیه نهایی توسط هیدروژن ارسال می‌گردد تا روغن پایه نهایی حاصل شود.

واردات بهترین برندهای روغن واسکازین

واردات بهترین برندهای روغن گیربکس در کشور توسط بازرگانی فعال در عرصه بین المللی صورت می گیرد. واردات روغن موتور در سال های اخیر چالش مهمی را برای تولید کنندگان داخلی به وجود آورده است. به گونه ای که صادرات روغن موتور ایرانی را تحت الشعاع خود قرار داده و همین موضوع واکنش بسیاری را از سوی تولید کنندگان برتر داخلی موجب شده است. شرکت های تولیدی خواستار حمایت بیشتر دولت از محصولات ایرانی و تولیدات داخلی هستند.
بهترین برندهای روغن گیربکس توسط وارد کنندگان این محصولات به کشور انجام می شود. شرکت های وارداتی انواع روغن موتور خارجی را وارد بازار کرده و از طریق شبکه توزیع گسترده ای که در اختیار دارند، کالای خود را به فروش می رسانند.
وارد کنندگان این محصولات، انواع روغن موتور گیربکس را با گارانتی به مشتریان خود عرضه می کنند که همین امر در جلب نظر مشتری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

نمایندگی فروش انواع روغن گیربکس

نمایندگی فروش انواع روغن گیربکس در کشور در زمینه پخش انواع محصولات تولید شده در کشور به صورت فعال به ایفای نقش می پردازد. تولید کنندگان برتر کشور برای آنکه بتوانند از فروش خوب و سود مطمئنی برخوردار باشند نیازمند داشتن نمایندگی های معتبر در سراسر کشورند. همین مسئله سبب شده است که اکثر برندهای مطرح در این زمینه، با تاسیس نمایندگی های فعال و افراد با تجربه همه تلاش خود را برای جلب نظر مشتری به کار گیرند.
در نمایندگی های فروش، انواع روغن گیربکس با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می شود. تولید کنندگان علاوه بر نمایندگی های خود در سطح شهرها، به صورت مجازی هم با دایر کردن فروشگاه های آنلاین به عرضه محصولات خود می پردازند.
خرید از نمایندگی های رسمی چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری این مزیت را دارد که با مشتری می تواند بدون واسطه خریدی مطمئن و امن را تجربه کند.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید روغن واسکازین

ظرفیت تولید سالیانه :۲۰۰ هزار لیتر در سال
نرخ برابری دلار : ۱۷۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰۰مترمربع
زیربنای کل : ۷۰۰۰مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳۲ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۲ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۲ درصد

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)