طرح تولید ژل روکش کیک

ژل روکش کیک ،ژله بریلو، پایپینگ ژل یا ژله نوشتاری نوعی ژله نرم فرم‌ گرفته و روان است که از آن برای تزیین کیک و شیرینی و انواع بیسکویت استفاده میشود. یکی از روش‌های تزیین کیک و شیرینی و نیز انواع بیسکوییت؛ استفاده از ژله بریلو، پایپینگ ژل و یا ژله نوشتاری است. ژله بریلو نوعی ژله روان است که می‌توان غلظت آن را بسته به نوع استفاده مشخص کرد. در تزیین کیک با ژله بریلو، یا تمام سطح کیک و شیرینی با ژله بریلوی روان پوشانده می‌شود و یا از ژل با غلظت بالا برای طراحی روی کیک و شیرینی و بیسکوییت استفاده می‌شود.
ژله روکش کیک که برای تهیه انواع مدل کیک و شیرینی در نظر گرفته شده تقریبا با هر نوع سلیقه ای سازگاری دارد و به همین دلیل نیز بسیار پرطرفدار و خوش فروش به شمار می رود. قیمت عمده این محصول شیرین و لغزنده خوراکی، ارزان تر از نمونه های بسته بندی شده در بازار تعیین شده است.اگر به ساختار و تهیه انواع مدل کیک هایی که در بازار وجود دارند دقت کرده باشید در طراحی و تهیه بخش وسیعی از بریلو آماده از مواد ژله ای و لغزنده بهره گیری شده است.ژله ها علاوه بر این که به زیبایی ظاهر کیک و شیرینی کمک شایانی را می نمایند، طعمی بی نظیر را به مواد اولیه آن ها خواهند بخشید.ژله روکش کیک از تنوع رنگ و مزه بسیار گسترده و عالی برخوردار بوده و قابلیت استفاده در هر مدل و زمینه ای از کیک های صنعتی و خانگی را دارد.

کاربرد ژل روکش کیک

از ژل روکش کیک برای تزیین انواع کیک مانند کیک تولد و انواع شیرینی خشک و بیسکویت استفاده می شود. با استفاده از طعم های مختلف بریلو یا با مخلوطی از چند طعم با رنگ های مختلف اثر زیبایی خلق کنید و تنوع بیشتری به کیک یا شیرینی خود بدهید. اگر بریلو خانگی درست می کنید می توانید غلظت این ژله را بنا بر نیاز خود کم و زیاد کنید. اگر می خواهید اشکال زیبا روی کیک، ژله، بیسکویت و… ایجاد کنید می توانید غلظت ژله را بیشتر کنید اما ژله بریلو برای روکش کیک نیازی به غلیظ شدن زیاد ندارد. تزیین کیک با ژله بریلو سبب زیبایی هر چه بیشتر کیک می شود و می توان انواع کیک مناسبتی با بریلو درست کرد. بریلو روی کیک، کیک را با توجه به طعم های مختلف بریلو رنگارنگ می کند. این ژله بسیار چسبنده بوده و هیچ گونه ریزشی از روی سطح و کناره های کیک ندارد. گاها ژله بریلو با پودر ژله نیر تهیه می شود که متداول نیست.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید ژل روکش کیک

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک ژل کیک : ۱۵۴۹۴۱۲۵۵۶

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید ژل روکش کیک

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی ژل کیک : ۲۱۰۶۹۰۴۰

مواد اولیه تولید ژل روکش کیک

مواد اولیه بریلو آب، شکر، نشاسته ذرت، آب لیمو و اسانس خوراکی است. نشاسته ذرت سبب غلطت بریلو می شود. برای تهیه ژله بریلو می توان از ژلاتین نیز استفاده کرد. این ژله که در تهیه آن از نشاسته استفاده شده است با گذاشتن ژله در یخچال سفت نمی شود و روانی و شفافیت خود را از دست نمی دهد اما در ژله ای که از پودر ژلاتین استفاده شده است با قرار دادن ژله در یخچال، خودش را می بندد.

مراحل تولید ژل روکش کیک

ابتدا نشاسته ذرت با آب مخلوط میکنند و در دستگاه هم زده میشود سپس شکر اضافه میشود و مخلوط بدست امده را حرارت میدهند .ابلیمو را به مخلوط شکر و نشاسته اضافه کرده و بعد سرد شدن با آن اسانس و رنگ خوراکی افزوده میشود.

مراحل اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری واحد تولید ژل روکش کیک

برای مشاهده مراحل اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری واحد تولید ژل روکش کیک اینجا کلیک کنید .

وضعیت واحد های فعال تولید ژل روکش کیک

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید ژل روکش کیک در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات ژل روکش کیک

نمودار واردات و صادرات ژل روکش کیک در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

بازار تولید ژل روکش کیک

خریدار ژله روکش کیک اغلب افرادی هستند که در زمینه کار و مشاغل قنادی به انجام فعالیت می پردازند.صادرات ژل روکش کیک در ایران انجام میشود با برند خاص به دلیل وجود بازار تقاضا در ایران از بیست تا صد هزار تومان به فروش می رسد.تمام کشور های جهان بر این باورند که لازمه رقابت های جهانی استفاده از تکنولوژی های نوین برای ارتقاء کیفیت و قدرت رقابت است که باید با توجه به ارزش های افزوده در صنایع مختلف صادراتی کالاهایی با قدرت رقابت بالا را انتخاب کرد.امروزه صنعت شیرینی و شکلات ایران دارای کیفیت و قدرت رقابت مناسب در سطح بین الملل است و بازار داخلی را نیزبه خوبی تامین می کند.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید ژل روکش کیک

ظرفیت تولید سالیانه : ۷۵۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۰۰۰مترمربع
زیربنای کل : ۴۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱.۸ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۶۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۸ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۲ امتیاز)