طرح-تولید-کاشی-آنتی-باکتریال-2

طرح تولید کاشی آنتی باکتریال خود تمیزکننده

کاشی به قطعه سنگی مصنوعی گفته می شود که طول و عرض آن مختلف بوده و ضخامت آن چند میلیمتر است و یک روی آن دارای سطحی شیشه ای بوده و کاملاًّ صاف و صیقلی می باشد. کاشی محصولات سفالین و سرامیکی است که در ساختمان کاربرد و اهمیت ویژه ای دارد مانند حمامها، توالت ها، آشپزخانه ها و آب ریزگاه های عمومی و غیره. کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می رود. واژه کاشی از نام شهر کاشان اقتباس شده که از اوایل دوران اسلمی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مشهور بوده است. محصول مورد بررسی نیز نسل جدید از کاشی می باشد که حاصل پیشرفت فناوری های نانو تکنولوژی است و دارای خواص ویژه آنتی باکتریال و خود تمیزکنندگی می باشد.

ویژگی های تولید کاشی آنتی باکتریال خود تمیزکننده

آنتی باکتریال: پوشش های فوتوکاتالیستی که حتی می تواند با اسپری کردن روی انواع سطوح قرار بگیرد، با تحریک الکترون ها و ایجاد پدیده اکسیداسیون در این نانوذرات، خاصیت گندزدایی ایجاد می کند که حتی بسیار بهتر از مواد شوینده شیمیایی و سفیدکننده ها است.

خود تمیزشوندگی: پوشش های فوتوکاتالیستی از بلورهایی تشکیل شده اند که در مقابل نور خاصیت خود پاک کنندگی پیدا می کنند. علاوه بر این، دی اکسیدتیتانیم ابرآبدوست می باشد و باعث می شود تا مولکول های آب بر روی کل سطح گسترده می شوند و زمانی که جریان پیدا کردند آلودگی ها را از روی سظح کنده و با خود می برند.

تصفیه هوا: اکسیژن های مولکول دی اکسیدتیتانیوم با آب موجود در هوا واکنش داده و رادیکال های OH- آزاد شده باعث تجزیه NOx های موجود در آلودگی هوا می گردد، آنها را به HNO3 بی ضرر تبدیل می کنند. جالب توجه اینکه ظرفیت تصفیه هوای۱۰۰۰ مترمربع از کاشی های پوشیده شده با فوتوکاتالیست، معادل ظرفیت تصفیه هوای ۷۰ درخت صنوبر است.

طرح-تولید-کاشی-آنتی-باکتریال-1

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید

۱. کد آیسیک نام کالا کاشی آنتی باکتریال و خود تمیز کننده: ۲۶۹۳۵۱۲۳۱۱

فرآیند تولید طرح تولید کاشی آنتی باکتریال خود تمیزکننده

طرح-تولید-کاشی-آنتی-باکتریال-5

بررسی بازار طرح تولید کاشی آنتی باکتریال خود تمیزکننده

جهت تعیین نیاز بازار عرضه (تولیدات و واردات) و تقاضا (داخلی و خارجی) در گذشته بررسی و بر اساس اطلعات بدست آمده نیاز آتی پیش بینی و نیاز آتی برآورد گردیده است. جمع امکانات عرضه کاشی آنتی باکتریال در کشور به ۲۳۵۲۶ هزارمترمربع در سال ۱۴۰۰ خواهد رسید. از طرف دیگر برآورد میشود، جمع تقاضای این محصول از ۹۵۱۴۵ هزارمترمربع در سال ۱۴۰۰ به ۲۱۴۲۶ هزارمترمربع در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد و شاهد کمبود عرضه کاشی آنتی باکتریال به میزان ۳۱۸۸ هزارمترمربع در افق ۱۴۰۰ خواهیم داشت.

خلاصه بررسی اقتصادی طرح تولید کاشی آنتی باکتریال خود تمیزکننده

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۵۰۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۳۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۳۰۰۰۰ مترمربع
زیربنای ساختمان ها : ۹۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۹۰ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲۵۰ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱۹۵ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۵ درصد

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)