طرح-تولید-یراق-آلات-UPVC-5

طرح تولید یراق آلات UPVC

شرح مختصر از فرآیند طرح تولید یراق آلات UPVC

بخش تولید با توجه به ابعاد دریافتی از واحد بازرگانی پروفیل های UPVC و همچنین زیوارهای درب و پنجره دو جداره را برش داده و آنها را فارسی بر می کنند. سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص، شیار آب رو آن را تعبیه و قسمت مربوط به دستگیره درب و پنجره یو پی وی سی را سوراخکاری می کنند. بعد از آن گالوانیزه تقویت شده را در داخل قطعات پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی قرار داده و آن را با پیچ محکم خواهند کرد.

اهداف تولید یراق آلات UPVC

۱- اشتغالزایی
۲- تامین مواد اولیه باکیفیت و قیمت رقابتی برای تولید کنندگان درب و پنجره upvc
۳- ارزش افزوده محصولات خام پتروشیمی
۴- صادرات و ارز آوری

معرفی محصول یراق آلات UPVC

UPVC مخفف کلمات ( Unplasticised Poly Vinyl Chloride ) می باشد. اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفیل UPVC پلی وینیل کلراید ترکیبی از مشتقات نفتی و نمک طعام است که طی فرایند پلیمریزاسیون تولید میگردد.

طرح-تولید-یراق-آلات-UPVC-1

تکنولوژی و فرآیند تولید یراق آلات UPVC

فرایند تولید پروفیل UPVC شامل دو مرحله اصلی می باشد: ۱-مرحله میکس و آماده سازی مواد اولیه در دستگاه میکسر ۲-مرحله شکل دهی و تولید پروفیل در دستگاه اکسترودر
در مرحله اول PVC و افزودنی های دیگر با درصد مشخصی توسط دستگاه میکسر ترکیب سرد و گرم می شوند. مواد ترکیب شده بین ۱۶ تا ۲۴ ساعت در دمای محیط می ماند تا الکتریسیته ساکن حاصل از میکس از بین برود و دمای آن با دمای محیط یکسان شود. مواد پس از مرحله میکس به صورت اتوماتیک وارد دستگاه های اکسترودر میشود. پس از تنظیم و نصب قالب پروفیل مورد نیاز و همچنین قسمتهای کالیبراتور و تانکهای خنک کننده می بایست دمای سیلندر و دستگاه اکسترودر و قالب به حد معین برسد این میزان دما بسته به نوع سطح مقطع پروفیل متفاوت است که معمولاً برای سیلندر بین ۱۶۵تا ۱۸۵ و برای قالب بین ۱۹۸ تا ۲۰۲ درجه می تواند متغیر باشد دستگاه اکسترودر شامل دو عدد مارپیچ با چرخش غیر همسو می باشد که مواد را به صورت یکنواخت از قسمت سیلو به طرف قالب هدایت می کند . سیلندر دستگاه شامل چهار قسمت می باشد که هر کدام به ترتیب وظیفه پیشگرم کردن مواد پلاستیسیته کردن ( تبدیل مواد به شکل خمیری )خروج گازهای متصاعد شده و در نهایت شکل گیری پروفیل را به عهده دارند .پس از خروج پروفیل از قسمت کالیبره و تانکهای خنک کننده اطلاعات مربوط به پروفیل روی آن حک می شود .سرانجام پروفیل UPVC وارد قسمت اره شده و در ابعاد موردنظر برش داده و بسته بندی می گردد.
ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد ، همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد. برای مثال وجود پلیت ها و قفل های قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید یراق آلات UPVC

۱. کد آیسیک نام کالا پروفیل یو پی وی سی : ۲۵۲۰۴۱۲۵۹۰
۲. کد آیسیک نام کالا انواع لولا : ۲۸۹۳۴۱۲۴۱۰
۳. کد آیسیک نام کالا انواع بست و اتصال فلزی غیر خودرویی به جز فلنج فلزی : ۲۸۹۹۵۱۲۴۴۹

طرح-تولید-یراق-آلات-UPVC-2

بررسی بازار تولید یراق آلات UPVC

پیش بینی وضعیت آتی بازار درب و پنجره از یو پی وی سی اینگونه تحلیل که در سال های آتی کمبود عرضه خواهیم داشت و بنابراین ایجاد واحد تولیدی درب و پنجره یو پی وی سی توجیه اقتصادی خواهد داشت .

میزان سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی طرح تولید یراق آلات UPVC

بودجه: بیش از ۴ میلیارد تومان
نام محصول: یراق آلات UPVC
نرخ برابری دلار: ۱۴۰۰۰۰ ریال
زمان برگشت سرمایه گذاری اولیه: ۲.۷ سال
نرخ بازده داخلی: ۴۴.۶ %
سرمایه ثابت: ۲۵۴۲۶ میلیون ریال
سرمایه در گردش: ۱۳۹۳۸ میلیون ریال
سرمایه کل: ۴۰۳۲۳ میلیون ریال

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)