طرح-تولید-جعبه-فرمان-2

طرح تولید جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو

شرح مختصر از فرآیند طرح تولید جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو

در داخل جعبه فرمان نیز یک سیلندر و پیستون هیدرولیکی تعبیه شده است. فرمان هیدرولیکی از نوع میله بندی را می توان به آن دسته از سیستم های فرمان دستی متصل کرد که جعبه فرمان هزار خواری دارند . سیلندر هیدرولیکی بین اتاق یا شاسی خودرو و میله بندی فرمان بسته می شود تا به پیچیدن چرخها کمک کند.- طرز کار همه سیستم های فرمان هیدرولیکی اساسا یکی است. پمپ روغن تحت فشار را تأمین می کند.

فرمان هیدرولیکی خودرو

خودرویی که فرمان هیدرولیکی دارد به یک منبع انرژی برای کمک به راننده در هنگام پیچیدن و دور زدن مجهز است. بیشتر فرمانهایی که از چنین منبع انرژی برخوردار می شوند هیدرولیکی اند . وقتی راننده فلکه فرمان را می چرخاند پمپی روغن تحت فشار تأمین می کند روغن تحت فشار بیشتر تلاش لازم برای فرمان دادن به چرخها را انجام می دهد بعضی از اتومبیل ها سیستم فرمان الترونیکی دارند. در این خودروها نیروی کمکی به وسیله یک الکتروموتور تأمین می شود.

طرح-تولید-جعبه-فرمان-3

انواع فرمان های هیدرولیکی

بیشتر فرمان های هیدرولیکی اساسا همان فرمان دستی اند که یک بوستر به آنها اضافه شده است. در جعبه فرمان ساچمه ای هیدرولیکی ، بوستر یک سیلندر و پیستون هیدرولیکی است که در جعبه فرمان تعبیه شده است . این سیستم را سیستم فرمان هیدرولیکی مجتمع می نامند.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو

۱. کد آیسیک نام کالا جعبه فرمان خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۳۵۷
۲. کد آیسیک نام کالا جعبه فرمان شانه ای هیدرولیکی خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۳۵۸
۳. کد آیسیک نام کالا جعبه فرمان شانه ای مکانیکی خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۳۵۹
۴. کد آیسیک نام کالا جعبه فرمان مارپیچ حلزونی خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۳۶۰
۵. کد آیسیک نام کالا جعبه فرمان الکتریکی خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۶۰۲
۶. کد آیسیک نام کالا سیبک مفصل خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۶۰۴
۷. کد آیسیک نام کالا رک و پینیون فرمان خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۶۰۱
۸. کد آیسیک نام کالا پوسته جعبه فرمان خودرو : ۳۴۳۰۴۱۲۶۰۳
۹. کد آیسیک نام کالا جعبه فرمان هیدرولیک : ۳۴۳۰۱۳۴۰
۱۰. کد آیسیک نام کالا جعبه فرمان الکتریکی : ۳۴۳۰۱۳۴۳
۱۱. کد آیسیک نام کالا جعبه فرمان : ۳۴۳۰۱۳۱۷
۱۲. کد آیسیک نام کالا مجموعه نگهدارنده فرمان خودرو : ۳۴۳۰۱۳۳۵

معرفی محصول جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو

جعبه فرمان هیدرولیک یکی از اجزای اصلی سیستم فرمان خودرو می باشد که سیستم فرمان برای هدایت خودرو در مسیر دلخواه راننده و کنترل مسیر حرکت می باشد. مکانیزم سیستم فرمان وظیفه انتقال حرکت دنده شانه ای جعبه فرمان به سگ دست را برای فرمان دادن به چرخ ها برعهده دارد. استفاده از بخش هایی مانند غربیلک فرمان؛ ستون فرمان؛ جعبه فرمان هیدرولیک برای ایجاد این سهولت در سیستم فرمان تاثیر زیادی دارند.

بررسی بازار جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو

پیش بینی وضعیت آتی بازار جعبه فرمان خودرو این گونه تحلیل میشود که تقاضای آتی در ۵ سال آینده بطور میانگین ۹ میلیون دستگاه برآورد شده است. این در حالی است که تولید داخلی کشور طی ۵ سال آینده به طور میانگین معادل ۶ میلیون دستگاه می باشد و تحلیل موازنه عرضه و تقاضای آتی ۳ میلیون دستگاه کمبود را نشان می دهد. این رقم نشان دهنده این موضوع است که تولیدات طرح های جدید در اولویت اول به بازارهای داخلی عرضه خواهد شد و در صورت تامین نیاز داخلی، می توان برای صادرات به بازارهای جهانی قدم برداشت. به دلیل وجود شکاف عرضه و تقاضا در سال های آتی و نیاز بازار، اجرای طرح های جدید منجر به تامین نیاز داخلی کشور و تنظیم بازار و از سوی دیگر جلوگیری از واردات محصول خواهد شد. لذا از منظر بازار و محاسبات مربوط به عرضه و تقاضا احداث طرح توجیه اقتصادی دارد.

میزان سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی طرح تولید جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو

بودجه: بیش از ۳ میلیارد تومان
نام محصول: جعبه فرمان هیدرولیکی خودرو
ظرفیت تولید: ۱۱۷۰۰۰ دستگاه در سال
نرخ برابری دلار: ۱۴۰۰۰۰ ریال
زمان برگشت سرمایه گذاری اولیه: ۴.۵۰ سال
نرخ بازده داخلی: ۳۱.۰۱ %
سرمایه ثابت: ۲۱۲۵۹میلیون ریال
سرمایه در گردش: ۸۸۲۸ میلیون ریال
سرمایه کل: ۳۰۵۲۳ میلیون ریال

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)