طرح تیوب چند لایه پلاستیکی درزدار

تیوب‌های چندلایۀ درزدار به کمک فرایند دوخت ورق‌های چاپ‌خورده چندلایه ساخته می‌شوند. این ورق‌ها دارای چند لایۀ پلاستیکی و یک لایۀ محافظ میانی می‌باشند. این لایه از عبور مواد از تیوب و و نفوذ آنها به داخل تیوب جلوگیری می‌کند. تیوب‌های چندلایۀ درزدار به دو دستۀ تیوب‌های با لایۀ آلومینیومی (Aluminum Barrier Laminates) که به اختصار ABL خوانده می‌شوند و تیوب‌های با لایۀ پلاستیکی (Plastic Barrier Laminate) که به اختصار PBL گفته می‌شود، تقسیم می‌شوند.
تیوب های pbl (plastic barrier laminate) یک روش از بسته بندی محصولاتی هستند که عمر ماندگاری بالایی را دارا می باشند که شامل چندین لایه پلاستیکی هستند که به وسیله لایه میانی evoh در میان لایه های پلاستیکی مطابق شکل زیر از محتویات داخل تیوب ها محافظت می کنند . evoh یک مانع ایمن کننده بسیار کارامد برای بسیاری از محصولات رایج در زمینه های لوازم آرایشی، غذا ، صنایع شیمیایی، پزشکی و مهندسی است .یک مزیت مهم این مانع ایمن کننده این است که موجب جلوگیری از نفوذ اکسیژن به داخل بسته شده و در نتیجه به حفظ کیفیت و طعم مواد غذایی کمک شایانی می کند، علاوه بر این با استفاده از evohدر ساختار بسته بندی موجب حفظ گاز درون بسته و جلوگیری از خروج آن می گردد.

به طور خلاصه ویژگی های تیوب چند لایه پلاستیکی بدون درز pbl را می توان به صورت زیر بر شمرد:

  • مقاومت عالی در برابر نفوذ اکسیژن و سایر گاز ها به داخل تیوب ها
  • حفظ عمر و طعم مواد
  • چاپ های با کیفیت و با قابلیت ۳۶۰درجه بر روی تیوب ها
  • مقاومت عالی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
  • براقیت و شفافیت فوق العاده بالا
  • مقاومت بسیار خوب در برابر انواع روغن ها و حلال های آبی

موارد مصرف تیوب در صنایع مختلف

مواد شیمیایی صنعتی :
برای شرکت ها در صنعت مواد شیمیایی ، الزامات بسته بندی خاصی اعمال می شود در صورتی که این محصولات به خوبی بسته بندی نشوند در هنگام حمل و نقل و انبارش ممکن است برای انسان یا محیط زیست خطراتی را ایجاد کنند.

مواد آرایشی:
از آنجایی که در صنایع آرایشی بیشترین اهمیت بعد از کیفیت محافظت از محصولات ، کیفیت طراحی و چاپ روی بدنه تیوب می باشد .

مواد غذایی و دارویی:
شرکت های مواد غذایی و دارویی خواستار کیفیت بالا برای حفظ و ماندگاری طعم ، رنگ و بو برای بسته بندیشان هستند تا محتویات داخل تیوب ها به طور بهینه در مقابل تاثیرات محیط محافظت شوند.

کد آیسیک مرتبط با تولید تیوب چند لایه پلاستیکی درزدار

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت ها و زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک تولید تیوب چند لایه پلاستیکی درزدار به شرح جدول ذیل می باشد.

نام محصولکد آیسیک
فیلم پلاستیکی چند لایه لمینیت شده۲۵۲۰۵۱۲۶۳۳

 

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری تولید تیوب چند لایه پلاستیکی درزدار

ظرفیت : ۳۰۰ عدد در دقیقه
نرخ برابری دلار : ۳۸۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴۵۰ هزاردلار (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۰۰ هزاردلار
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۹درصد



درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)