طرح راه اندازی سوپر مارکت آنلاین ، هایپر مارکت آنلاین

فکرش را بکنید بتوانید شرایطی مهیا کنید تا مردم بتوانند موبایل به دست بگیرند، در قفسه‌های فروشگاه قدم بزنند، تمام مایحتاج روزانه یا ماهانه‌شان را با بهترین قیمت بخرند و حداکثر دو ساعت بعد، خریدشان را دم در خانه‌شان تحویل بگیرید. اگر دنبال چنین کسب و کار خلاقانه‌‌ای می‌گردید می‌توانید به راه‌اندازی یک سوپرمارکت آنلاین فکر کنید.

گذر از سنتی به مدرن

قدمت فروشگاه‌های آنلاین در کشور ما به بیش از ده سال نمی‌رسد اما در همین مدت کوتاه، مردم تا حدودی توانسته‌اند به این نوع از خرید اعتماد کنند و بدون این‌که جنسی را ببینند و لمسش کنند دل به دریا بزنند و خرید کنند. اما با این حال هنوز هم اگر کسی به شما بگوید می‌توانید مایحتاج روزانه‌تان را از یک سوپرمارکت آنلاین خریداری کرده و آن‌را در خانه‌تان تحویل بگیرید شاید کمی به نظرتان عجیب و غریب برسد.

تجهیزات طرح سوپر مارکت آنلاین ، هایپر مارکت آنلاین

شامل هزینه های خرید یا اجاره ملک سوپر مارکت ، هزینه ها و تجهیزات مورد نیاز جهت اجرای دکور هایپر مارکت ها ، هزینه طراحی، قفسه بندی و دکوراسیون فروشگاه ها ، خط تلفن چهار رقمی ، طراحی اپلیکیشن ارتباطی شرکت ، هزینه خرید و نصب سیستم سانترال و گوشی تلفن، هزینه اینترنت پرسرعت و مودم و تجهیزات مربوطه ، دستگاه تولید دونات، فر بخش بیکری ، خط کامپکت تولید چیپس و تجهیز آشپزخانه صنعتی ، موتور سیکلت های دلیوری ، GPS و نرم افزار مربوطه و غیره مورد نیاز می باشد که به راحتی از تامین کنندگان داخلی قابل تهیه می باشد.
از ویژگی های این سوپر مارکت ها طراحی اپلیکیشن خاص خرید آنلاین از سوپرمارکت های این برند و همچنین خدمات دهی در کل ساعت شبانه روز و دلیوری رایگان و سریع می باشد. در حال حاضر با توجه به سرعت رشد بالای تجارت الکترونیک و صنعت خرده فروشی در کشور زمینه های بسیاری جهت استفاده از این فضای رو به پیشرفت و کسب سود قابل توجه وجود دارد.

چرا سوپرمارکت؟

سوپرمارکت در اصطلاح تجاری یعنی محصولات مصرفی تند فروش، که ما در ایران چنین چیزی نداریم و معمولا این محصولات به شکل سنتی در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دست مردم می‌رسند. ایجاد فروشگاه اینترنتی این امکان را فراهم می‌کرد تا بتوانیم محصولات را با قیمت کمتری به مشتری ارائه بدهیم.»

دردسر کمتر

راه‌اندازی سوپرمارکت و اداره آن شرایط خاصی دارد. معمولا افراد باید صبح زود، کرکره‌ی مغازه‌ را بالا ببرند و تا آخرین لحظات شب هم آماده‌ی پاسخگویی به مشتریان باشند اما راه‌اندازی سوپرمارکت آنلاین، نسبت به این روش دردسر بسیار کمتری دارد.سوپرمارکت آنلاین، نیاز به مغازه و مغازه‌داری ندارد و همین مسئله کمک می‌کند تا در مخارج اولیه کمی صرفه‌جویی شود و قیمت محصولات خیلی بالا نرود،به این شیوه مشتری می‌تواند محصولات را با تخفیف و به شکل رایگان دم در خانه‌اش تحویل بگیرد.

بدون فوت وقت

سوپرمارکت‌ها معمولا محلی هستند که آدم‌ها با رفتن به آن جا، احساس خوبی پیدا میکنند. سبد در دست می‌گیرند و شروع می‌کنند به خرید کردن. سوپرمارکت‌های آنلاین هم دقیقا همین فضا را به شکل کاملا طبقه بندی شما برای مشتری فراهم می‌کنند و اگر شما بخواهید وارد این کار شوید و سوپرمارکت آنلاین راه بیندازید می‌توانید از این نقطه ی قوت، برای جذب مشتری استفاده کنید:« داخل سوپرمارکت‌ها، معمولا اجناس خیلی فشرده چیده می‌شوند و مشتری ممکن است زمان خرید چیزی را از قلم بیندازد، یا مثلا برای عوض کردن محصولی که انتخاب کرده با مشکل مواجه شود، اما در سوپرمارکت‌های آنلاین، همه ی مایحتاج به شکل کاملا دسته‌بندی شده و با توضیحات کامل در دسترس است، چنین فروشگاهی به مشتری این امکان را می‌دهد تا درباره‌ی محصولی که قصد خرید آن را دارد اطلاعات کامل به دست بیاورد و با خیال راحت آن را خریداری کند و هر زمان از خرید منصرف شدند با برداشتن یک تیک ساده، خریدشان را پس بدهند. تمام این مزایا باعث می‌شود شما به عنوان کسی که قرار است این کسب و کار را راه بیندازید، به این شغل دلگرم و به آینده‌اش امیدوار شوید.»

از گوشت مرغ، تا جان آدمیزاد

شما زمانی می‌توانید سوپرمارکت آنلاین موفقی داشته باشید که تمام مایحتاج مشتریان را در انبارتان داشته باشید. این کار اصول خاص خودش را دارد .

کارآفرینی کنید

زمانی که بحث فروشگاه اینترنتی به میان می‌آید، خیلی‌ها فکر می‌کنند مقداری محصول سوپرمارکتی، یک سیستم کامیپوتری و یک خط تلفن برای شروع کار کافیست، در حالی که حرفه ای کار کردن بسیار متفاوت است:« راه اندازی سوپرمارکت اینترنتی یا هر فروشگاه اینترنتی دیگر، برای شما این شرایط را فراهم می‌کند تا بتوانید برای عده‌ای کارآفرینی کنید،

مجوز بگیرید

هر کاری نیاز به مجوز دارد. از یک شغل ساده‌ی خانگی گرفته تا یک کار گسترده و بزرگ. گرفتن مجوز برای کسب و کارهای اینترنتی از اصول کار است و فروشگاه شما بدون مجوز، اصلا ارزشی ندارد و کسی برای خرید از آن، به شما اعتماد نمی‌‌کند: «فروشگاه اینترنتی اول از همه نیاز به نماد اعتماد الکترونیکی دارد که از طرف مرکز« توسعه‌ی تجارت الکترونیک» که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است به عنوان تاییدیه به فروشگاهای اینترنتی داده می‌شود. این نماد به کار شما هویت می‌دهد و مشتری، زمانی که این نماد را در سایت شما ببیند با خیال راحت خرید می‌کند. این نماد هر سال باید تمدید شود.

مجوز بعدی توسط وزارت ارشاد و دفتر ساماندهی سایت‌های اینترنتی صادر می‌شود. این کار خیلی ساده است، کافیست وارد سایت وزارت ارشاد بشوید و با ساخت اکانت، سایتی که بالا آورده اید را ثبت کنید و منتظر شوید تا جواب درخواست شما بیاید. .

زمانی که پای محصولات خوراکی به میان می‌آید حتما نیاز به مجوز بهداشت برای فروش است، تمام محصولاتی باید تاییدیه بهداشت و مجوز سازمان غذا و دارو را اشته باشند .

روش خدمات دهی طرح سوپر مارکت آنلاین

روش خدمات دهی طرح توجیهی سوپر مارکت آنلاین یا طرح توجیهی هایپر مارکت آنلاین به این صورت می باشد که کاربر پس از دانلود و نصب اپلیکیشن مربوطه با استفاده از امکانات موجود در اپ اقدام به خرید مایحتاج روزانه سوپرمارکتی خود می نماید و سرویس اکسپرس و دلیوری رایگان مجموعه در سریع ترین زمان ممکن و در تمامی ساعات شبانه روز خریدهای انجام شده را به محل مورد نظر کاربر می رسانند. همچنین در این اپلیکیشن امکاناتی قرارداده شده که کاربر بتواند به صورت آنلاین از قفسه ای سوپر مارکت ها بازدید نماید و تازگی و مشخصات فیزیکی اجناس را به صورت آنلاین قبل از خرید روئیت نماید. همچنین از دیگر امکانات اپلیکیشن خرید آنلاین هایپر مارکت قابلیت خرید زمانبندی شده و ارسال در ساعت مشخص شده کاربر را دارد. با توجه به این‌که در این طرح توجیهی در نظر گرفته شده است که برخی از محصولات فروشگاه به صورت عمده خریداری و در بسته‌بندی‌های تحت برند خود به بازار عرضه کند، می‌تواند حاشیه سود بیشتری در فروش این دسته از محصولات داشته باشد. ضمن آن‌که فروش در بخش‌های بیکری و غذاهای آماده با قیمت تمام شده کمتری امکان‌پذیر می‌باشد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح راه اندازی سوپر مارکت آنلاین

نرخ برابری دلار : ۲۰۰۰۰ تومان
زیربنا دفتر پشتیبانی و لجستیک : ۱۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۴ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت (با فرض استیجاری بودن مکان ): ۲ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)