طرح تولید تجهیزات مرغداری

خرید تجهیزات مرغداری و لوازم مورد نیاز شامل مواردی می باشد که در زمان پرورش طیور وجود آنها الزامی می باشد. که این لوازم برای مرغ تخم گذار، و مرغ های گوشتی در برخی اقلام یکی بوده و در تعدادی دیگر کاملا متفاوت می باشد. و برخی از اقلام نیز مانند دانخوری، و آبخوری هستند که با افزایش تعداد طیور می بایت تعداد آن افزایش پیدا کند.

طراحی و ساخت تجهیزات اتوماتیک برای سالن مرغداری

تولید این لوازم به گونه ای می باشد که یک جوجه از زمان قرار گرفتن در سالن، تا روز بهره وری به صورت اتوماتیک تمامی نیازهایش برآورده شده، که این خود مستلزم یک ساختار و تجهیزات کار آمدی می باشد که بتواند در این مسیر به بهترین شکل ممکن بازدهی را برای ما در بر داشته باشد. که تمامی این تجهیزات و یا لوازم اتوماتیک و یا ساده در انواع مختلف این امکان را برای ما به وجود می آورد تا در این فرآیند بالا ترین آمار کاهش هزینه ها را نیز در بر داشته باشیم. که این خود به تنهائی بقای یک مجموعه را تا ۵۰ درصد تضمین خواهد کرد. چرا که به واسطه سیستم های اتوماتیک، کاهش تلفات و بروز بیماری در بین مرغ های گوشتی و تخم گذار به شدت کاهش می یابد.

تجهیزات مورد نیاز مرغداری

برخی از تجهیزات مورد نیاز مرغداری، لوازم محرک هستند که شامل :
۱ – آبخوری
۲ – دانخوری
۳ – دستگاه مادر مصنوعی
۴ – وسایل گرم کننده
۵ – دما سنج
۶ – رطوبت سنج
۷ – تایمر
۸ – آشیانه تخم گذاری
و تجهیزت جانبی دیگری مثل، سطل، فرغون، بیل، سرتاس، شن کش و جارو می باشند. و در کنار تمامی اینها لوازمی مانند دستگاه هاه هیتر، سیستم کنترل هوشمند، مه پاش، پد سلولزی، و بسیاری دستگاه های دیگر مورد نیاز می باشد. که با توجه به شرایط آب و هوایی، و نوع مرغ مشخص می شود.

خرید تجهیزات مرغداری

در بسیاری از موارد افرادی که قصد تجهیز مرغداری خود را دارند با قیمت های بالایی رو به رو می شوند که باعث منصرف شدن این افراد می شود. حال با جست و جویی در اینترنت می توانند با فروشندگانی برخورد کنند که، با یک مهندسی بسیار قوی تمامی دستگاه های مورد نظر را با بهترین قیمت فراهم، و در محل راه اندازی کنند. که این به نوبه خود بار سنگینی را از دوش سالن دار بر میدارد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید تجهیزات مرغداری

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک ماشین آلات و تجهیزات پرورش و نگهداری طیور : ۲۹۲۱۴۱۲۴۱۰

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید تجهیزات مرغداری

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

کد تعرفه گمرکی ماشین آلات و تجهیزات پرورش و نگهداری طیور : ۸۴۳۶۹۱۰۰

روش تولید تجهیزات مرغداری

به طور کلی فرآیند تولید و روش ساخت انواع تجهیزات مرغداری ذکر شده دارای مراحل نسبتا یکسانی شامل حمل ورق سیاه تا گیوتین،اندازه گیری و تنظیم دستگاه ، برشکاری ، کنترل اندازه ، اندازه گیری و تنظیم دستگاه ، برشکاری ، کنترل اندازه ، تنظیم دستگاه و برشکاری ، کنترل اندازه ، اندازه گیری و تنظیم دستگاه ، برشکاری ، کنترل اندازه ، حمل ورقهای تا میزهای مونتاژ ، حمل ورقها ، اندازه گیری و خطکشی ، حمل ورقهای خط کشی تا خم کن ، تنظیم خم ،خمکاری ورقهای ، کنترل خم ، حمل ورقهای خمکاری شده تا مونتاژ و همچنین تهیه قطعات آماده از واحد های دیگر و مونتاژ قطعات خریدنی و ساختنی درون کارخانه در میزهای مونتاژ می باشد.

بهترین تجهیزات مرغداری دانخوری و آبخوری را از کجا تهیه کنیم

از جمله تجهیزات پرورش مرغ در سالن به صورت پرورش در بستر، می بایست به تجهیزاتی از قبیل دانخوری و آبخوری اشاره داشت. به این دلیل که آب و دان در پرواری و افزایش وزن پرنده تاثیر به سزائی دارد و در گام نخست جهت شروع کار می بایست دانخوری و آبخوری کارآمدی درا در اختیار داشته باشیم. اما در بسیاری از موارد دیده شده که این سوال برای برخی از مشتریان به وجود می آید که برخی از اقلام ضروری و مهم سالن مرغداری خود را از کجا تهیه کنیم تا از بابت کیفیت و قیمت و دوام جواب خود را پس داده باشد و احتیاج به هزینه دوباره نخواهد داشت.

وضعیت واحد های فعال تولید تجهیزات مرغداری

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید تجهیزات مرغداری در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات تجهیزات مرغداری

نمودار واردات و صادرات تجهیزات مرغداری در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

قیمت انواع سیستم ابخوری مرغداری

سیستم آبخوری مرغداری در نمونه های مختلف و متنوعی تولید و به بازار عرضه می گردد. هر کدام از این آبخوری ها با توجه به نحوه ساخت، شرایط به کار گیری خود را می طلبد. و به ابعاد سالن طول و عرض نیز بستگی دارد. که هر کدام از موارد ذکر شده قدرت موتور مورد نظر خود را در ایستگاه نیاز دارد. برخی در سالن های مسطح و یک دست می باشند که طول آنها بسیار زیاد می باشد به همین منظور می بایست ایستگاهی که برای این خط آبخوری در نظر گرفته می شود بسیار قدرتمند باشد. البته نمونه های تولید شده آبخوری جهت سالن های مرغداری و قفس مرغداری با هم کاملا متفاوت بوده و هر یک کارآیی خاص خود را نیز در بر دارد.

حال قیمت یک سیستم آبخوری نیز با توجه به جنس و کشور سازنده آن تعیین می شود. که در بین تمامی نمونه های تولید شده و موجود در بازار، نمونه ترک در جایگاه نخست قرار گرفته است. به این دلیل که از بابت دوام و بازدهی بیشترین درصد رضایتمندی را در بین مصرف کنندگان به خود اختصاص داده است.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید تجهیزات مرغداری

ظرفیت تولید سالیانه : ۷۲۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۵۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۲۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۶ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۱ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)