طرح راه اندازی پیک آنلاین (اکسپرس – دلیوری)

ما در عصری زندگی می کنیم که دسترسی به خدمات و امکانات با استفاده از ابزارهای دیجیتال و برنامه های تلفن های هوشمند بسیار ساده و راحت تر از قبل شده است. در سرتاسر جهان برنامه هایی با هدف های متفاوتی طراحی و ساخته شده اند که بسیاری از امور از قبیل خرید انواع وسایل، رزرو بلیط و وقت پزشک، گرفتن تاکسی و سفارش غذا و . . . را تنها با چند کلیک میسر ساخته اند.

سهولت در استفاده و تسریع امور، و همچنین احساس خوشایندی که کاربران هنگام استفاده از این برنامه ها دارند موجب محبوبیت روز افزون این قبیل برنامه ها می شود. به همین سبب روزانه بر تعداد کسب و کارهایی که به سمت مدرن کردن کسب و کار خود و در نتیجه سهولت استفاده از خدماتشان برای مشتریان حرکت می کنند افزوده می شود.

اپلیکیشن درخواست پیک آنلاین، یکی از این کسب و کار هاست که مدتی است با به روزرسانی نحوه ارائه خدمات خود و با هدف جا به جایی بین شهری افراد و مرسولات ایجاد، و در زمان اندک بین مردم شناخته و جای خود را باز کرده است.

مزایای استفاده از اپلیکیشن پیک آنلاین

بیشترین مشتریان اپلیکیشن خدماتی پیک آنلاین را به ترتیب، دفاتر و شرکت ها، رستوران ها، فروشگاه های مجازی، سوپر مارکت ها و در آخر اشخاص حقیقی تشکیل می دهند.

استفاده از ناوگان پیک آنلاین برای شرکت ها و اشخاص حقوقی باعث کاهش هزینه هایی همچون، حقوق ماهیانه، بیمه و عیدی و سنوات و . . را به نسبت به استخدام ثابت فردی به عنوان پیک موتوری را دارد. به علاوه ارائه خدمات با کیفیت و تضمینی و دارای پشتیبانی و استفاده از بیمه محصولات ارسالی شرکت ها تا قبل از رسیدن به مقصد از دیگر علل تمایل استفاده این اشخاص حقوقی از اپلیکیشن پیک موتوری اینترنتی می باشد.

طراحی و ساخت اپلیکیشن پیک آنلاین

برای تولید اپلیکیشن پیک آنلاین، یا خرید سورس اپلیکیشن پیک ابتدا باید یک شرکت نرم افزاری قابل اعتماد و با تجربه را پیدا کنید. یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت استارتاپ ها در قدم اول حرفه ای بودن تیم طراحی و توسعه اپلیکیشن می باشد.

شما برای راه اندازی استارتاپ پیک آنلاین اینترنتی، به دو اپلیکیشن اندروید و ios ویژه کاربر و سفیر نیازمندید. همچنین نیاز به طراحی و تولید دو پنل های مدیریتی، سازمانی دارید. در ادامه به طور مختصر درباره آن ها توضیح می دهیم.

 

 

اپلیکیشن نسخه مشتری

در نسخه مشتری اندروید و ios که مخصوص کاربران طراحی و تولید می شود امکاناتی نظیر، ثبت درخواست، مشاهده آنلاین سفیر، درگاه پرداخت اینترنتی، امتیاز به سفیر و ارائه پییشنهاد و شکایت، استفاده از کد تخفیف و هدیه و . . . می باشد.

اپلیکیشن نسخه سفیر

در نسخه سفیر که مخصوص سفیران اپلیکیشن پیک می باشد و به دو صورت اندروید و ios طراحی و تولید می شود امکاناتی نظیر، انتخاب شیفت کاری به دلخواه، ارتباط با پشتیبانی، مشاهده فاکتور های سفر ها، گزارش درآمد می باشد که منجر به کمک به سفیر برای افازیش درآمد می شود. همچنین امکان ردیابی سفیر به صورت لحظه ای و علت یابی دلایل لغو سفر ها نیز در این برنامه امکان پذیر است.

پنل مدیریتی

داشتن اطلاعات دقیق و لحظه ای از کسب و کارتان و مدیریت دقیق آن از طریق این پنل برای شما امکان پذیر است. ارسال نوتیفیکشن برای تمام سفیران، امکان مدیریت شهر های متفاوت با تعرفه و فیلتر های مخصوص به همان شهر، مدیریت کامل بر روی سفیران مثل ویرایش اطلاعات آن ها، فعال و غیر فعال سازی و . . . ، مشاهده آمار و گزارشات به صورت لحظه ای، مشاهده در خواست ها به صورت کامل و . . . از طریق این پنل برای شما میسر خواهد شد.

پنل سازمانی

این پنل مخصوص اشخاص حقوقی است که برای کسب و کارشان از برنامه شما استفاده می کنند. آن ها با استفاده از پنل سازمانی اقدام به ارسال درخواست می نمایند و می توانند گزارش هزینه ها، درخواست ها، ارسال در خواست و تارخچه خدمات خود را مشاهده کنند.

بخشی از مراحل راه اندازی و خرید استارتاپ پیک آنلاین

استخدام سفیران کارآمد
بازاریابی دقیق و تبلیغات موثر به جهت یافتن مشتریان جدید
انجام تحقیقات بازار کامل و جامع قبل از راه اندازی استارتاپ پیک موتوری
یافتن شرکت نرم افزاری متخصص و با تجربه
پشتیبانی قوی و رضایت مشتری
انتخاب اسمی مناسب و به یاد ماندنی برای اپلیکیشن پیک موتوری خود
در نظر گرفتن تعرفه منصفانه و رقابت پذیر با سایر رقبا و کمتر از تعرفه های سنتی

 

 

آینده استارتاپ پیک آنلاین

نتایج بررسی مشاهده محبوبیت بالا و روز افزون استارتاپ های خدماتی همچون، استارتاپ سفارش غذا، تاکسی آنلاین و . . . در بین مردم نشانگر وجود این پتانسیل در استارتاپ پیک  آنلاین نیز می باشد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح راه اندازی پیک آنلاین (اکسپرس – دلیوری)

ظرفیت خدمات سالیانه : ۶۰۰ هزار سرویس
نرخ برابری دلار : ۲۶۰۰۰ تومان
زیربنای پشتیبانی : ۱۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۱۰ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳۲۵ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۶۰  درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۳ امتیاز)