طرح راه اندازی تاکسی آنلاین

امروزه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و همچنین طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب در زمینه های مختلف بسیار حائز اهمیت است. اگر شما هم جزء افرادی باشید که زیاد از تاکسی سرویس استفاده می کنید قطعا با نام های اسنپ و تپسی آشنا هستید. این دو طراحی اپلیکشن در واقع ارائه دهنده سرویس تاکسی های آنلاین هستند که این روزها استفاده از آنها بسیار باب شده است.

مزایای تاکسی آنلاین

سرویس های آنلاین نسبت به تاکسی سرویس های معمولی مزایای زیادی دارند.مهم ترین نکته ای که در بین باید در نظر گرفت این است که تاکسی‌های اینترنتی مشابه اسنپ رقیب تاکسی‌رانی خطی نیستند، بلکه جایگزین امروزی تاکسی‌ تلفنی‌ های سابق‌ اند.
تاکسی‌های اینترنتی بستر را برای سفر کودکان و سالمندان، در مسافت‌های طولانی شهری، بدون نیاز به همراه فراهم کرده‌اند که از چند منظر گوناگون می‌توان برای این مشخصه مزایایی ذکر کرد.به‌طور قطع در آینده نزدیک، جریان تعامل بر اساس نیاز مشتری، تاکسی‌های اینترنتی مشابه اسنپ را به ایجاد تمهیدات مناسب برای سفر جانبازان، معلولان و افراد کم‌توان جسمی و حرکتی هدایت خواهد کرد. اگر امکان انتخاب زبان غیر فارسی، برای مسافران مهیا شود و راننده‌های مسلط به زبان‌های دیگر برای سرویس‌دهی به توریست‌ها اعلام آمادگی کنند، مشکل بزرگ توریست‌ها در سفرهای شهری در ایران برطرف خواهد شد.

اپلیکیشن های تاکسی آنلاین استاندارد،شامل چه ویژگی هایی می شوند ؟!
مجهز به سیستم حرفه ای تنظیم دسترسی ها و تعیین انواع نقش های سازمانی جهت استفاده از پورتال مدیریت!

از طریق این سیستم می توانید کل چارت سازمانی و دسترسی های مربوطه را ایجاد و ویرایش نمایید.

سیستم دسترسی چند سطحی

از طریق پورتال مدیریت می توانید اپلیکیشن و پورتال را بر روی نقشه مورد نظر تنظیم نماید! و شما هیچ دغدغه ای درمورد تحریم ها و یا محدودیت های اکانت های گوگل نخواهید داشت.

مدیریت اتصال به نقشه گوگل و نقشه آکاف

رابطه کاربری،طراحی گرافیک و هویت بصری یکی از مهمترین بخش های اپلیکیشن می باشد و گرافیست های حرفه ای شرکت ویستا می توانند طرحی خاص و به سلیقه شما تولید نمایند.

گرافیک و رابط کاربری اختصاصی

از طریق پورتال مدیریت می توانید بر اساس شهر ، منطقه ، کیلومتر ، ترافیک و نوع خدمات نحوه محاسبه کرایه قیمت تاکسی را ویرایش نمایید. و همچنین برای ساعات مختلف در شبانه روز درصد کاهش یا افزایش کرایه تعیین نمایید.

تجهیزات مورد نیاز

این ایده از نظر موقعیت اجتماعی قابل اجراست که هزینه اولیه بسیار زیادی هم ندارد اخذ مجوز از نظر صنف و به کارگرفتن یک منشی و یک نظافت چی و تعدادی راننده است و از نظر اجا هیچ مشکلی ندارد. ت و مدرک تحصیلی آنها از دیپلم کمتر نباید باشد و اگه راننده با این دو زبان آشنایی کامل داشته باشند نیز بسیار عالی می باشد .

سخن پایانی

طراحی و کارایی نرم افزار درخواست تاکسی اینترنتی یک بیزینس اینترنتی استثنایی است. اپلیکیشن تاکسی یاب میتواند در مقیاس یک کشور به فعالیت بپردازند و خیلی زود رشد میکنند. یک برنامه تاکسی اینترنتی به راحتی قابل دسترسی می باشد که مشتریان شما میتوانند به طور مرتب از خدمات شما استفاده کنند .همچنین با رشد و توسعه اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی می توان گامی بزرگ در زمینه گردشگری و توریست،سفر های بین شهری و همچنین افراد کم توان و معلول قدم برداشت.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح راه اندازی تاکسی آنلاین

ظرفیت خدمات سالیانه : ۱.۲ میلیون سرویس
نرخ برابری دلار : ۲۰۰۰۰ تومان
زیربنای پشتیبانی : ۱۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۱۰ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)