طرح تولید کفش تحت لیسانس برند های ترکیه

کیف و کفش یکی از اصلی ترین ملزومات لباس است که در کشور ترکیه برندهای متنوع و بعضا با کیفیتی در این زمینه وجود دارند. اگر تا به حال به استانبول سفر کرده باشید متوجه شده اید که در این شهر دو قاره ای و زیبا انواع برندهای روز اروپایی وجود دارند که می توانید برای آن ها هزینه کنید. اما در این میان بسیاری از برندهای ساخت کشور ترکیه هستند که کیف و کفش یا حتی لباس هایی تولید می کنند که نه تنها تابع مد روز دنیاست بلکه با قیمتی بسیار مناسب تر قابل خریداری هستند. در ادامه راهنمای سفر به استانبول لیستی از برندهای محبوب کیف و کفش در ترکیه را بررسی می کنیم.

برند کیف و کفش هاتیچ (hotiç)

هاتیچ یا همان هاتیک یکی از معروف ‌ترین برندهای کیف و کفش ترکیه است که در ایران و تهران هم در مجتمع ارگ تجریش شعبه دارد. برند hotic در استانبول بیش از ۱۰ شعبه داراد. عمده شهرت این برند به دلیل طراحی‌ های زیبا و کیفیت فوق العاده اش است.

برند کفش فلو(Flo)

فلو یکی از برندهای تولید کیف و کفش در ترکیه است که محصولات ارزان قیمتی دارد. اما نباید توقع کیفیت بی نظیر و ظاهری منطبق باترند های روز از این برند داشته باشید. این برند به عنوان یکی از برند های ارزان کفش در ترکیه فعالیت می کند که بیشتر می تواندی سبک های کلاسیک و اسپرت را در آن پیدا کنید.

برند کیف و کفش بامبی

بامبی یکی از برند های به روز در حوزه تولید کیف و کفش است.

برند ترکیه ای اینجی(inci)

اینجی یکی دیگر از برندهای معروف ترکیه است که در زمینه تولید انواع کیف و کفش فعالیت دارد. تقریبا در اکثر مراکز خرید استانبول شعبه دارد، اما شیک‌ترین و بروزترین شعبه آن در اوت ‌لت ونیزیا استانبول واقع شده است. انواع کفش های زنانه و مردانه، کیف‌ دستی های چرم، کمربند و دیگر لوازم جانبی جزو محصولات برند ترکیه ای اینجی هستند.

برند کیف و کفش چرم (Derimod)

یکی دیگر از برندهای ترکیه ای که تولید محصولات چرمی دارد بند دری مد است. دری مد هم جزو آن دسته از برندهای ترک است که چند شعبه در ایران دارد. انواع کیف و کفش های زنانه و مردانه و کت های چرمی از جمله اصلی ترین محصولات تولید برند derimod هستند.

برند دری مد derimod ترکیه

معروف ترین برند کیف و کفش ایرانی ساخت ترکیه
اگر اهل اینستاگرام گردی باشید حتما صفحه برند “arad trend shoes” را دیده اید. آراز ترند شوز یکی از برند های کفش ایرانی است که در کشور ترکیه تولید و فعالیت می کند. این برند با افراد ترک زبان مشغول و نیروهای متخصص اقدام به تولید انواع کفش و صندل هایی کرده اند که طراحی همه آن ها مطابق با ترندی ترین مد های دنیاست.

کفش های آراز از رنج قیمت معمولی برخوردارند و نسبت به نمونه های مشابه اروپایی ارازن تر هستند. یکی از مزیت های این برند داشتن سایت فارسی زبان و قابلیت ثبت سفارش از طریق واتس اپ است.

روش تولید طرح کفش تحت لیسانس برند های معتبر ترکیه

روش و فرآیند طراحی و تولید طرح توجیهی کفش تحت لیسانس برندهای معتبر ترکیه ای شامل تهیه و خرید و حمل مواد اولیه تولیدات به محل کارخانه می باشد. مواد اولیه مصرفی در این طرح انواع پارچه و چرم و سایر ملزومات مورد نیاز جهت تولید کفش هستند. این مواد تماماً از داخل کشور قابل تامین می‌باشند. البته در موارد خاص با توجه به طراحی محصول برخی از اقلام از طریق واردات تامین می گردند.

مواد اولیه مورد نیاز کفش تحت لیسانس برند های معتبر ترکیه

مواد اولیه جهت تولید کفش چرم مردانه شامل چرم گاوی سبک (رو) ، چرم گاوی سنگین (زیره) ، چرم گوسفند یا بز (آستره) ، پاشنه کفش ، سایر موارد شامل نخ، چسب، قالب و غیره می باشد. مواد اولیه تولید کفش کتان (اسپرت) شامل پارچه کتان ، زیره کفش (پلی یورتان) ، سایر موارد شامل نخ، چسب، قالب و غیره می باشد مواد اولیه تولید کفش زنانه (مجلسی) شامل پارچه کتان ، چرم گاوی سبک (رو) ، زیره کفش (پلی یورتان) ،پاشنه کفش ، سایر موارد شامل نخ، چسب، قالب و غیره و مواد اولیه تولید انواع کفش بچه گانه شامل پارچه برزنت ، زیره کفش (پلی یورتان) ، سایر موارد شامل نخ، چسب، قالب، مواد پلاستیکی و غیره می باشد.

مراحل تولید کفش تحت لیسانس برند های معتبر ترکیه

پس از تهیه مواد مراحل تولید انواع کفش در کارخانه به شرح زیر می باشد :
طراحی
برش قطعات رویه
اشبالت
لویس
پرس
چسب
انجام عملیات دوخت
مونتاژ نهایی محصول و بسته بندی

ماشین آلات و تجهیزات طرح کفش تحت لیسانس برند های معتبر ترکیه

ماشین آلات این طرح شامل موارد زیر می‌باشد
برش اتوماتیک،
پاشنه‌زن،
ماشین‌آلات دوخت و پرس و پلیش و… که از سازندگان اروپایی و ترکیه با توجه به نظر شرکت برند انتخابی قابل تامین می‌باشند. لازم به ذکر است بخشی از هزینه های سرمایه گذاری و تامین ماشین آلات مربوط به هزینه دانش فنی می‌باشد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید کفش تحت لیسانس برند های ترکیه

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۸۰ هزار جفت
نرخ برابری دلار : ۱۷۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۶۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۳۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۶۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱۶ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۸ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۹ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)