طرح تولید پوشاک زنانه تحت لیسانس برند های معتبر ترکیه

برند های ترکیه نه تنها در ترکیه محبوب و معروف اند، بلکه جزو مارک های معروف دنیا نیز می باشد. صنعت پوشاک در ترکیه، رقابت خود را به طور جدی با غول های تولید لباس در دنیا آغاز کرده و روز به روز عملکرد بهتری در طراحی و دوخت پوشاک و کیف و کفش خانواده ارائه می‌دهد.
تولید پوشاک زنانه تحت لیسانس برند های معتبر ترکیه شامل طراحی و دوخت انواع لباس زنانه شامل کت و شلوار زنانه ، کت و دامن زنانه ، شلوار زنانه ، پیراهن زنانه ، تی شرت زنانه ، پیراهن کودکانه ، دامن کودکانه تحت برند معتبر ترکیه ای می باشد. از جمله مزایای تولید پوشاک توسط واحدهای صنعتی، تولید انبوه پوشاک توسط این واحدها می باشد. با توجه به این امر و در نظر گرفتن هزینه های بالای طراحی پوشاک، سرمایه گذاری جهت تهیه طرحهای زیبا و مورد قبول جامعه تنها از طریق واحدهای صنعتی بزرگ و دارای تولید انبوه امکان پذیر است.

برندهای معروف لباس زنانه ترکیه

برند ۴G By Gizia
نت ‌‌ورک | Network
کوتون | Koton
پوشاک گاستو | Gusto
رومن | Roman

برند ۴G By Gizia

برند ترک Gizia بیش از ۲۵ سال برند مد شیک، زنانه و بسیار محبوبی بوده است. با مجموعه‌های منحصربه‌فرد تولید شده توسط پارچه‌های زیبا، Gizia امروزه به مهم‌ترین نماینده‌ی نساجی و مد ترکیه و همچنین چهره‌ی معاصر مد ترکیه در جهان با نزدیک به ۳۰۰ امتیاز فروش آن در ترکیه و سراسر جهان تبدیل شده است.

نت ‌‌ورک | Network

نت ‌‌ورک ترکیه: برند مد ترکیه «نت ‌‌ورک» مجموعه‌ی منحصربه‌فردی از لباس‌های همیشگی و بی‌عیب و نقص را برای زنان و مردان تولید می‌کند. شهرت این برند پوشاک ترکیه به خاطر کیفیت و دقت آن از مفهوم تا طراحی و از دوزندگی تا فروش است. شرکت پوشاک نت ‌‌ورک در سال ۱۹۹۹ در استانبول، ترکیه وارد بخش پوشاک آماده برای خرید در ترکیه و یکی از شرکت‌های گروه شرکای بوینر (Boyner Holding Group) شد. امروزه، مد نت ‌‌ورک بیش از ۶۰ فروشگاه پوشاک در ترکیه دارد که ۲۴ تا از آن فروشگاه‌های نت ‌‌ورک استانبول هستند. این برند ترکیه شش فروشگاه پوشاک نت ‌‌ورک هم دارد که یکی ۱ فروشگاه در جمهوری آذربایجان، ۲ فروشگاه در روسیه و ۳ فروشگاه پوشاک در امارات متحده‌ی عربی دارد.

کوتون | Koton

برند Koton در سال ۱۹۹۸ در ترکیه ساخته شد. این برند با نوآوری ‌و خلاقیتی که در تولید کالکشن های فصلی خود به خرج می‌دهد به یکی از محبوب‌ترین برندهای وارداتی به ایران و ۳۴ کشور دیگر تبدیل شده‌ است. یکی از ویژگی های اصلی کوتون، راضی نگه داشتن همه اقشار جامعه، با سلایق و درآمدهای متفاوت است.

برند پوشاک ترک کوتون یکی از مارک‌های پیش ‌‌رو در مد ترکیه شده است که آخرین مدها، طرح‌ها، پارچه‌ها و لوازم جانبی را برای عموم و به‌خصوص جوانان شهرنشین تولید می‌کند که به دنبال جذاب‌ترین روندها در مد هستند. به سایت Koton.Com.Tr و فروشگاه‌های پوشاک کوتون در ترکیه و خارج برای آشنا شدن با آن مارک سر بزنید.

مجموعه پوشاک کوتون شامل آخرین سبک‌ها برای پیراهن‌های زنانه، کیف‌های زیبا، کفش‌های دوست داشتنی و انتخاب بزرگی از لوازم جانبی مرسوم و مد روز برای زنان، مردان و کودکان است. کوتون ترکیه با داشتن ۲۰۳ فروشگاه، این برند ترک ۲۹۳ فروشگاه در ۲۴ کشور در سراسر جهان ازجمله دبی، امارات متحده عربی دارد.

پوشاک گاستو | Gusto

برند ترک و زنانه‌ی گاستو با طراحی منحصربه‌فرد و فروش محصولات به مشتریان خانم از طریق فروشگاه‌های خود و باهدف وارد شدن به شیوه‌ی حیاتی در بخش پوشاک کاملاً آماده در سال ۱۹۷۰ ایجاد شد. به این منظور، گاستو اولین فروشگاه مفهومی خود را در آن زمان باز کرد. در حال حاضر، گاستو ۲۲ فروشگاه در ترکیه، ۱ فروشگاه در خارج از کشور و بیش از ۱۰۰۰ امتیاز فروش در سراسر ترکیه دارد.

رومن | Roman

برند رومن که برند مد موفق زنان در ترکیه است اولین فروشگاه خود را در استانبول، ترکیه در سال ۱۹۸۰ باز کرد. در آن زمان این فروشگاه مارک‌های مد مختلف زنان را به مشتریان خود ارائه می‌‌‌داد اما در پایان سال‌های ۱۹۸۰ برند رومن شروع به تولید طرح‌های خود کرد و با فروش مجموعه‌ی خود به خرده ‌‌فروشان مد در ترکیه تبدیل به برند ملی شد. همچنین در آن زمان برند رومن شروع به تولید برچسب برند «گیپزی (Gipsy)» کرد که آن هم در فروشگاه‌های رومن به فروش می‌‌‌رسید. امروزه، رومن به برند مشهور بین المللی با ۴۲ فروشگاه در ترکیه و ۳۲ امتیاز فروش در خارج از کشور تبدیل شده است.

شما می توانید به‌صورت آنلاین از فروشگاه برند پیراهن زنانه‌ی رومن خریداری کنید که شامل لباس شب، دامن، شلوار، بلوز، تونیک، ژاکت، لباس بافتنی، ژاکت بالاپوش، جلیقه، لباس و کفش است. همچنین از مجموعه‌ای از لوازم جانبی رومن مانند کیف، کمربند، شال، روسری، لوازم جانبی مو و جواهرات در فروشگاه خرید آنلاین رومن و فروشگاه‌های رومن در ترکیه و خارج از کشور دیدن کنید.

سایر برندهای معروفترین  پوشاک ترکیه
برند MAVI
برند IPEKYOL
برند Sarar
برند LC Waikiki
برند Defacto

 

 

فرآیند تولید

شامل طراحی و دوخت انواع لباس زنانه شامل کت و شلوار زنانه ، کت و دامن زنانه ، شلوار زنانه ، پیراهن زنانه ، تی شرت زنانه ، پیراهن کودکانه ، دامن کودکانه تحت برند معتبر ترکیه ای می باشد.
از جمله مزایای تولید پوشاک توسط واحدهای صنعتی، تولید انبوه پوشاک توسط این واحدها می باشد. با توجه به این امر و در نظر گرفتن هزینه های بالای طراحی پوشاک، سرمایه گذاری جهت تهیه طرحهای زیبا و مورد قبول جامعه تنها از طریق واحدهای صنعتی بزرگ و دارای تولید انبوه امکان پذیر است.
مراحل و سیر تولید پوشاک

۱- مواد اولیه و افکت لباس:

اولین مرحله ی تولید پوشاک، تهیه متریال و خرج کار لباس می باشد که نسبت به نوع تولید متغیر است. مثلا تولید یک تی شرت یقه دار مردانه احتیاج به پارچه، دکمه، یقه و موارد دیگری دارد که با متریال مشابه پیراهن متفاوت است. ولی درکل تولید هر لباس احتیاج تهیه خرج کار و پارچه در اولین مرحله ی خود دارد.

۲- تهیه الگو:

در سیر تولید لباس، به یک الگو جهت برش نیاز است. الگوهایی که در تولیدی لباس به کار می رود دارای سایزبندی و متشکل از اجزای کلی لباس می باشد. معمولا الگوها روی یک مقوا یا شابلون پیاده سازی می شوند که استقامت لازم را داشته باشند تا بتوان از این الگوها در مراحل متعدد استفاده نمود. الگوی برش، روی کیفیت یک لباس تاثیر بسیاری دارد.

۳- برش:

معمولا یک تولیدی لباس، یک متخصص کار بلد در امر برش دارد. پس از پهن کردن طاقه ها و چیده شدن لایه های پارچه روی هم، برشکار توسط قیچی های مخصوص آنها را طبق الگو برش میدهد. به طوری که کار کمترین پرتی و دم قیچی را داشته باشد. برش ها انواع مختلفی نظیر برش با قیچی صنعتی یا برش لیزری دارد که به نسبت نوع تولید متغیر می باشد.

۴- ساماندهی اجزا توسط وسط کار:

اجزای برش خورده توسط وسط کار کارگاه ساماندهی و دسته بندی شده و میان چرخ کار ها بخش می گردد. یک وسط کار در این مرحله اجزای مربوطه را جهت تسریع در عمل دوخت و دوز ساماندهی کرده و طبق نیاز هر چرخ آن ها را در دسترس قرار می دهد.

۵- دوخت ها و عملیات اولیه:

سیر تولید لباس معمولا دارای یک دوخت یا عملیات پایه برای اجزا می باشد. خیاط ها اجزای برش خورده را به صورت اولیه دستخوش تغییر می کنند و پایه ای برای دوخت های بعدی ایجاد می نمایند. مثلا لبه ها دوخته می شود یا قابک به پیش متصل میگردد. یا اینکه عملیاتی همچون چاپ، گلدوزی و یا آنزیم روی این اجزا صورت می گیرد.

۶- ساماندهی مجدد وسط کارها:

در این میان وسط کار ها دوباره وارد عمل شده و اجزای پایه و اولیه را ساماندهی می کنند. اجزای دوخته شده توسط این افراد از سبد های مخصوص جمع آوری گشته و طی انجام عملیاتی آنها را دوباره در دسترس دوزندگان یا ماشین آلات قرار می دهند.

۷- دوخت های اصلی و نهایی:

در مراحل بعد اجزای برش خورده و دوخت های پایه، به هم نزدیک تر شده و دوخت های اصلی و نهایی انجام می پذیرد و لباس تقریبا آماده ای در پایان پدید می آید و سیر تولید لباس در قسمت دوزندگی تقریبا تمام می شود.

۸- بررسی و عملیات نهایی وسط کاران:

در این مرحله، روی محصولی که دوخت آن به اتمام رسیده، توسط وسط کار عملیات پایانی صورت می گیرد و پس از بازرسی و رفع ایرادات، دسته شده و به قسمت بخار منتقل می گردد.

۹- قسمت اتوکشی:

این قسمت دارای اشکال متفاوتی می باشد. مثلا اتو به صورت پرسی، بخار، اتوی روی مانکن و … چروک لباس های تکمیل شده توسط دمای مناسب برطرف شده و لباس را تقریبا آماده بهره برداری می کند.

قسمت نهایی:

قسمت نهایی شامل بسته بندی، افزودن بروشور و مارک آویز و مواردی از این دست می باشد. در این مرحله سیر تولید لباس به اتمام رسیده و لباس تولید شده قابل عرضه می گردد.

سخن پایانی

معروفترین برندهای پوشاک ترکیه و پیشرفتی که این کشور در صنعت پوشاک داشته است، امروزه در سراسر جهان شناخته شده و این برندها در بسیاری از کشورهای دنیا شعبه دارند. صنعت پوشاک رفته رفته به یکی از قطب های مهم در اقتصاد ترکیه تبدیل شده است.
ترکیه همواره در تجارت بین شرق و غرب نقش مهمی ایفا کرده است و در حال حاضر نیز در صنعت مد و پوشاک به یکی از برترین کشورهای منطقه تبدیل شده است. معروفترین برندهای پوشاک ترکیه، مردم جهان را به خیابان های استانبول میکشاند و استایل روز ترکیه را به سراسر دنیا صادر می کند.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید پوشاک زنانه تحت لیسانس برند های معتبر ترکیه

ظرفیت تولید سالیانه : ۱ میلیون دست در سال
نرخ برابری دلار : ۲۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۸۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۳۵۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۸۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱۷ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۸ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)