فرآیند اعطای تسهیلات ارزی و ریالی از محل سپرده گذاری منابع صندوق توسعه ملی

به استناد جزء (۱۰) بند (ی) اساسنامه صندوق توسعه ملی، پرداخت هرگونه تسهیلات از محل منابع صندوق فقط از طریق بانک های عامل انجام می شود.
بر طبق حکم مذکور: صدور هرگونه ضمانت نامه و پرداخت هرگونه تسهیلات از محل منابع صندوق فقط از طریق بانک های عامل اعم از دولتی یا غیر دولتی و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی انجام می شود.
بر این اساس ضروری است، متقاضیان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی، طرح های توجیحی خود را به بانک های عامل طرف قرارداد صندوق ارائه کنند، مطابق قانون، ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی طرح ها و همچنین بررسی اهلیت متقاضی بر عهده بانک های عامل است.

فرآیند اعطای تسهیلات ریالی

فرآیند اعطای تسهیلات ارزی

 

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)