نیوزلند

تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند

نیوزیلند (New Zealand) یکی از مقصدهای عالی برای آن دسته از متقاضیان مهاجرت است که می‌خواهند از طریق سرمایه‌گذاری در کشوری با رفاه اجتماعی بالا و فرصت‌های مناسب کسب‌وکار زندگی کنند. نیوزیلند نسبت به وسعت خود جمعیت کمی دارد و از ثبات اقتصادی خوبی برخوردار است. استانداردهای زندگی بالا و فرصت‌های شغلی متنوع نیز این کشور را برای سرمایه‌گذاری به مقصدی جذاب تبدیل کرده است. (تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)

آشنایی با نیوزیلند

نیوزیلند بانام رسمی قلمرو هم‌سود نیوزیلند (Commonwealth of New Zealand) و صفت سرزمین ابرهای سفید شناخته می‌شود. این کشور از دو جزیره بزرگ و چندین جزیره کوچک تشکیل‌شده است و در نزدیکی کشور استرالیا قرار دارد. وسعت نیوزیلند ۲۶۸٬۰۲۱ کیلومترمربع و جمعیت آن کمی بیش از ۵ میلیون نفر است. وسعت بالای نیوزیلند نسبت به جمعیت، ارائه تسهیلات مناسب مالی به سرمایه‌گذاران، زیبایی بی‌حدوحصر و کیفیت مناسب زندگی در این کشور برخی از مزایایی است که نیوزیلند را به کشوری مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)

اقتصاد نیوزیلند

نیوزیلند یا زلاند نو از اقتصادی پربار و پیشرفته برخوردار است. اقتصاد نیوزیلند متکی بر کشاورزی و دامپروری است. از زمینه‌های دیگر اقتصاد در نیوزیلند می‌توان به معادن طلا، شیلات و صید آبزیان، تولید الوار و مصنوعات چوبی، گردشگری و صنایع گوناگون اشاره کرد. نیوزیلند در سال ۲۰۱۳ هفتمین کشور دنیا ازنظر شاخص توسعه انسانی بوده است.
نیوزیلند ازنظر کیفیت زندگی در سال ۲۰۰۶ به رتبه دهم جهان رسیده است. این کشور همچنین ازنظر شاخص صلح در سال ۲۰۰۹ رتبه نخست را در جهان به دست آورده است. واحد پولی نیوزیلند دلار نیوزیلند است. دلار نیوزیلند در سال ۲۰۲۱ چهاردهمین ارز رایج جهانی ازنظر قیمت بوده است.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)

زندگی و تجارت در نیوزیلند

برای سرمایه‌گذاران دلایل گوناگونی وجود دارد که بخواهند نیوزیلند را به‌عنوان مقصدی برای کار، زندگی، سرمایه‌گذاری و تجارت انتخاب کنند. مهم‌ترین این دلایل این است که نیوزیلند ازنظر استانداردهای جهانی کسب‌وکار، رتبه مناسبی دارد و کشوری نوآور و مترقی به شمار می‌آید. نکته قابل‌توجه این است که اقتصاد نیوزیلند، وابسته به نفت و گاز نیست و رتبه‌های برتر اقتصاد و کسب‌وکار را در جهان، بدون وابستگی به نفت و گاز به دست آورده است.
برخی از دلایل دیگر جذابیت نیوزیلند برای سرمایه‌گذاران عبارت‌اند از:
اقتصاد پررونق با رتبه مناسب جهانی
نظام سیاسی پایدار و ارتباطات گسترده با کشورهای گوناگون جهان و صلح‌طلبی نیوزیلند
آب‌وهوای بسیار مناسب که موردتوجه گردشگران و مهاجران است
سبک زندگی مدرن و سنتی در کنار هم
خلاقیت و نوآوری‌های اقتصادی و درزمینهٔ کسب‌وکار
سهولت در انجام تجارت و ارتباطات بین شرکت‌های نیوزیلند و شرکت‌های بین‌المللی و ملی دیگر
کیفیت زندگی بسیار عالی با رتبه‌های برتر جهانی
سیستم آموزشی قوی و پیشرفته
برخورداری از مردمانی نوع‌دوست و مهمان‌نواز
سیاست‌های آسان اقامتی
امنیت و آسایش فردی و خانوادگی و احترام دولتی و مردمی به حریم‌های خصوصی
چشم‌انداز مناسب برای پیشرفت‌های کسب‌وکار، صنایع و اقتصاد
سیاست شفاف و باثبات
امکان سرمایه‌گذاری آسان و تسهیلات مناسب در این زمینه
زندگی و تجارت در یک کشور انگلیسی‌زبان

استراتژی نیوزیلند برای سرمایه‌گذاری در این کشور

نیوزیلند باهدف رشد اقتصادی مناسب، استراتژی مشخص و مدونی برای سرمایه‌گذاری در این کشور وضع کرده است. به‌طورمعمول، بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی، از روش‌های گوناگون سرمایه‌گذاری فقط برای کسب اقامت دائم در یک کشور خارجی استفاده می‌کنند.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)
نیوزیلند اما با ایجاد روش‌های گوناگون سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت‌هایی برای حضور فعالانه سرمایه‌گذاران در محل سرمایه‌گذاری، باعث شده است، از تمامی استعدادها و نیروی فکری سرمایه‌گذاران نیز برای سودآوری بیشتر و موفقیت در کسب‌وکار استفاده شود. بخش قابل‌توجهی از این سیاست‌های تجاری توسط استراتژی ست‌های وزارت تجارت، نوآوری و اشتغال نیوزیلند انجام‌شده است. اولویت‌های فعلی نیوزیلند برای جذب سرمایه در این کشور به این شرح است:
امکان دسترسی بیشتر و بهتر به بازارهای جهانی
افزایش صادرات کالاها از نیوزیلند
ایجاد شرایط و امکانات متنوع درزمینهٔ حمل‌ونقل کالا به اقصی نقاط جهان
ایجاد مشاغل گوناگون با محوریت دانش و فناوری‌های نو
ایجاد فناوری‌ها، روندها و دانش موردنیاز برای کسب‌وکار باهدف ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر
بهبود و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی نیوزیلند
تقویت توانمندی‌ها درزمینهٔ‌های متنوع تحقیق، نوآوری و توسعه در کسب‌وکارها

نیوزلند
همانند تمامی کشورهای جهان، شش روش وجود دارد که اشخاص بتوانند از آن طریق به نیوزیلند مهاجرت کنند. مهاجرت از طریق تولد، ازدواج، پناهندگی، کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری طبق قوانین بین‌المللی ممکن می‌باشد. اقتصاد نیوزیلند یک اقتصاد پیشرفته و توسعه‌یافته می‌باشد. در سال‌های اخیر جز کشورهای برتر دنیا ازنظر شاخص توسعه انسانی بوده است.
البته بیشتر اقتصاد نیوزیلند بر پایه محصولات کشاورزی و دامی می‌باشد. در ادامه بررسی می‌کنیم که سرمایه‌گذاری در نیوزیلند و مهاجرت به این کشور از این طریق تا چد حد می‌تواند تصمیم درستی باشد.

سرمایه‌گذاری در نیوزیلند و اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در نیوزیلند

همان‌گونه که بیان شد، یکی از شش روش اصلی مهاجرت به نیوزیلند و اخذ اقامت و تابعیت نیوزیلند سرمایه‌گذاری می‌باشد. یکی از روش‌های عمده مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به این کشور ویزاهای موسوم به ۱۰۰ هزار دلاری نیوزیلند هستند. در این روش متقاضی بر اساس امتیازاتی که در بخش‌های بعدی بیان می‌شوند، یک سال اجازه پیدا می‌کند در نیوزیلند تجارت خود را شروع کند.
در این زمان شخص باید تجارت خود را راه‌اندازی کند. به‌علاوه باید نشان بدهد که به مدت دو سال بیزینس او یک تجارت سود ده و مفید برای اقتصاد نیوزیلند می‌باشد. پس از گذشت این سه سال شخص اقامت دائم نیوزیلند را به دست می‌آورد. شخصی که مدت ۵ سال در نیوزیلند زندگی کرده باشد می‌تواند درخواست پاسپورت نیوزیلند را بدهد و درنتیجه تابعیت این کشور را به دست آورد.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)
روش دیگر کسب اقامت نیوزیلند از طریق سرمایه‌گذاری روش ۱۰ میلیون دلاری می‌باشد. در این روش شخص باید در سه سال اول سالی به مدت ۴۴ روز حضورداشته باشد. پس از گذشت سه سال شخص اقامت دائم کسب می‌کند. در مقاله زیر اطلاعات بیشتری در خصوص اقامت در نیوزیلند ارائه می‌شود.

مهاجرت به نیوزلند از طریق خرید ملک

یکی از راه‌های رایج انتقال سرمایه و همچنین سرمایه‌گذاری در نیوزیلند همانند اکثر کشورهای دنیا، خرید ملک می‌باشد. افراد خارجی اجازه دارند در نیوزیلند ملک خریداری بکنند. ارزش املاک در این کشور با توجه به متراژ و موقعیت آن ملک کاملاً متغیر می‌باشد. معمولاً با حداقل یک‌میلیون دلار نیوزیلند شخص می‌تواند مالک یک‌منزل مسکونی شود. به دلیل توریستی بودن نیوزیلند، سرمایه‌گذاری در بخش املاک در این کشور می‌تواند یک برنامه سود ده باشد.
جهت خرید ملک در نیوزیلند ارائه مدارک زیر الزامی می‌باشد:
گذرنامه
گواهی سلامت پزشکی
گواهی عدم سوءپیشینه
نامه بانکی اثبات تمکن مالی
ارائه مدرک زبان
در صورت تأهل ترجمه مدارک ازدواج
لازم به ذکر است خرید ملک در نیوزیلند منجر به کسب اقامت در این کشور نمی‌شود. درصورتی‌که به دنبال کسب اقامت در یک کشور از طریق خرید ملک هستید، به شما خرید ملک در پرتغال و یا خرید ملک در یونان پیشنهاد می‌شود.

سرمایه‌گذاری در نیوزیلند از طریق ثبت شرکت در نیوزیلند

یکی از راه‌های رایج سرمایه‌گذاری در نیوزیلند، ثبت شرکت در این کشور می‌باشد. متقاضیان ثبت شرکت در کشور نیوزیلند می‌بایست بیزینس پلن خود را به اتحادیه مربوطه ارائه دهند و اقامت موقت برای سکونت در نیوزیلند را کسب نمایند. پس از ارائه بیزینس پلن متقاضی به مدت ۱ سال فرصت خواهد داشت تا شرکتش را راه‌اندازی نماید.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)
به دو طریق می‌توان در این کشور به سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت پرداخت. روش اول بدین‌صورت می‌باشد که شخص می‌بایست حداقل با ۳ میلیون دلار به ثبت شرکت بپردازد. در این نوع ویزا، افراد باید بیزینس و سرمایه اولیه موجود در حساب شرکت را به مدت ۴ سال نگه‌دارند.
اگر در این مدت شرکت متقاضی سوددهی کافی برای کشور نیوزیلند داشته باشد، متقاضی می‌تواند برای اقامت دائم این کشور اقدام نماید و پس از گذشت ۵ سال از اقامت دائم، می‌تواند پاسپورت نیوزیلند را کسب نماید. در این روش سکونت در نیوزیلند اجباری است و متقاضی اجازه تحصیل و کار دارد. برای ثبت شرکت از این طریق شرایط زیر الزامی است.
حداقل ۳ سال سابقه کار
داشتن گواهی زبان آیلتس ۵ به بالا
داشتن سن کمتر از ۶۵ سال
سکونت ۱۴۶ روز در سال در نیوزیلند
روش دوم بدین‌صورت است که متقاضی می‌بایست مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار را در حساب شرکت خود داشته باشد. این مبلغ می‌بایست به مدت سه سال در حساب شرکت باقی بماند و شرکت می‌بایست در این مدت برای کشور نیوزیلند سودآوری داشته باشد تا شخص بتواند اقامت دائم کشور نیوزیلند را از این طریق کسب نماید.

ویزای کارآفرینی نیوزلند

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در نیوزیلند، مهاجرت و کسب اقامت از طریق روش سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار دلاری و یا همان کارآفرینی در نیوزیلند است. این روش امتیازات بسیار مناسبی ازجمله اقامت دائم و اجازه کار تمام‌وقت را به کارآفرینان اعطا می‌کند. در ادامه جدول امتیازبندی این روش ارائه خواهد شد.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)
درصورتی‌که شخص حدنصاب امتیازات را به دست آورد، در ابتدا با اقامتی یک‌ساله وارد نیوزیلند می‌شود و بیزینس خود را استارت می‌زند. پس از گذشت سه سال درصورتی‌که این بیزینس دارا کار آیی مناسبی برای اقتصاد کشور نیوزیلند باشد، اقامت متقاضی به اقامت دائم نیوزیلند تبدیل می‌شود.

نیوزلندسرمایه‌گذاری در نیوزیلند از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در نیوزیلند

یکی دیگر از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در نیوزیلند خرید اوراق قرضه دولتی می‌باشد. اوراق قرضه معمولاً سالیانه از طرف دولت ارائه می‌شوند. اشخاص می‌توانند پس از عرضه اوراق توسط دولت و تأیید آن‌ها در بانک‌های مربوطه، این اوراق را از ارگان محلی مربوطه خریداری کنند.
این شیوه یک روش سرمایه‌گذاری در نیوزیلند محسوب می‌شود و ارزش هر یک از این اوراق ۱۰۰ دلار نیوزیلند می‌باشد. درصورتی‌که تمایل به کسب اقامت نیوزیلند از این طریق داشته باشید، باید حداقل به ارزش ۵.۰۰۰.۰۰۰ دلار نیوزیلند اوراق خریداری شود. در ادامه به بررسی مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در نیوزیلند اشاره می‌شود.

سرمایه‌گذاری در نیوزیلند و مزایای آن

کشور نیوزیلند دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی می‌باشد. با توجه به مواردی که بررسی شد، این کشور شاخص‌های اقتصادی بسیار پویایی دارد. شاخص‌هایی از قبیل نرخ بیکاری پایین، تولید ناخالص داخلی بسیار بالا و همچنین نرخ مالیات پایین باعث می‌شود تمایل اشخاص به سرمایه‌گذاری در نیوزیلند بیشتر شود.
علاوه بر این موارد، رعایت استانداردهای سرمایه‌گذاری، سطح بالای رفاه اجتماعی و مهاجرپذیر بودن این کشور از دیگر علل جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌باشد. به دلیل مهاجرپذیر بودن نیوزیلند، اقتصاد این کشور که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، مرهون حضور سرمایه سرمایه‌گذاران خارجی و همچنین نیروی کار مهاجر می‌باشد. بنابراین همواره دولت به دنبال ارائه خدمات رفاهی، درمانی و آموزشی مناسب به مهاجرین می‌باشد.

سرمایه‌گذاری در نیوزیلند و معایب آن

طبیعی است که انتقال سرمایه و همچنین سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی ریسک‌ها و معایبی را به همراه داشته باشد. ازجمله معایبی که لازم است از آن آگاه شد، کمبود نیروی کار ماهر در این کشور است، که دولت با ارائه برنامه‌های مهاجرتی به دنبال جذب افراد موردنیاز خود می‌باشد.
همچنین اتکای اقتصاد یک کشور به سرمایه‌گذاران خارجی در بعضی موارد ضعف به همراه خواهد داشت. تولیدات کشاورزی و دامی نیوزیلند که قسمت عمده اقتصاد نیوزیلند را تشکیل می‌دهند، به تقاضاهایی که از چین گرفته می‌شود وابسته است.

اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت انواع راه‌های مختلفی دارد و فرد می‌تواند از بین آن‌ها یکی را جهت مهاجرت و اخذ اقامت در نظر بگیرد. سرمایه‌گذاری یکی از این روش‌ها بوده که مخاطبان خاص خود را دارد. دربارهٔ مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری باید گفته شود که سرمایه‌گذاری در این کشور در صورت دارا بودن فاکتورهایی که جهت اخذ اقامت لازم می‌باشد می‌تواند منجر به اخذ اقامت و تابعیت نیوزلند گردد.
از طریق ویزای بیزینس نیوزیلند و ویزاهای سرمایه‌گذاری نیوزلند و انواع روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری نیوزیلند می‌توان اقامت نیوزلند را اخذ نمود، که هرکدام دارای شرایط خاص خود می‌باشد یکی از راه‌های اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری ثبت شرکت در این کشور است که ۱۰ میلیون دلار یا ۳ میلیون دلاری می‌باشد.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)
اقامت نیوزلند با خرید سهام نیز امکان‌پذیر است. از راه‌های دیگر مهاجرت به نیوزیلند از طریق کارآفرینی می‌باشد. حداقل سرمایه برای مهاجرت به نیوزیلند ۱۰۰ هزار دلاری است که از طریق کارآفرینی می‌باشد و اقامت نیوزیلند با ۵۰۰۰۰ دلار امکان‌پذیر نمی‌باشد. نحوه انتقال پول به نیوزیلند می‌تواند از طریق صرافی باشد و فرد با توجه به مستعد بودن این کشور برای سرمایه‌گذاری، بهترین بیزینس در نیوزلند را آغاز نماید.

کارآفرینی و ثبت شرکت در نیوزلند و اخذ اقامت آن

اخذ اقامت نیوزلند از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت میسر است، چراکه با توجه به نیاز کشور نیوزلند به سرمایه‌گذار خارجی و استقبال دولت این کشور از سرمایه‌گذاران خارجی، شرایط اقامتی مطلوبی فراهم‌شده است. افرادی که از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت اقدام به مهاجرت به کشور نیوزلند می‌کنند می‌توانند پس از ۳ سال که ۱ سال اول اقامت موقت دریافت نموده و دو سال بعدی با راه‌اندازی کسب و کار و اثبات سودمند بودن آن، به اقامت دائم کشور نیوزلند دست یابند.
پس از گذشت دو سال از اخذ کارت اقامت دائم نیوزلند، این امکان برای کسانی که از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت در نیوزلند اقامت دائم دریافت نموده‌اند وجود دارد، که به اداره مهاجرت کشور نیوزلند مراجعه و درخواست پاسپورت نیوزلند کنند. همان‌طور که ذکر نمودیم با ۵ سال زندگی و سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب و کار سودمند در کشور نیوزلند و اثبات این مطلب، می‌توان به پاسپورت نیوزلند دست‌یافت.

سرمایه‌گذاری در نیوزیلند از طریق ویزای سرمایه‌گذاری موقت بازنشستگی

اگر سن سرمایه‌گذار بیش از ۶۵ سال باشد، نمی‌تواند از ویزای کارآفرینی نیوزیلند استفاده کند. اما دولت نیوزیلند برای افراد بالای ۶۵ سال نیز قوانین مهاجرتی از نوع دریافت اقامت موقت وضع کرده است. این نوع از سرمایه‌گذاری به دریافت ویزای سرمایه‌گذاری موقت بازنشستگی می‌انجامد.

در این روش، فرد سرمایه‌گذار می‌تواند به همراه اعضای خانواده خود به نیوزیلند مهاجرت کند. در این صورت، همسر سرمایه‌گذار هم باید دست‌کم ۶۶ سال سن داشته باشد. برای کسب این ویزا شما ابتدا باید مبلغ ۷۵ هزار دلار نیوزیلند را به این کشور انتقال دهید و بعد از دو سال می‌توانید، برای دریافت ویزای موردنظر اقدام کنید.
شما همچنین باید مبلغ ۵۰۰ هزار دلار نیوزیلند به‌عنوان پشتوانه هزینه‌های جاری داشته باشید و نیز در زمان درخواست برای این ویزا، حقوق شما معادل بیش از ۶۰ هزار دلار نیوزیلند در سال باشد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت نیوزلند

در امر مهاجرت می‌توان دریافت اقامت کشور مقصد را یکی از بزرگ‌ترین اهداف مهاجرین نامید. بر این اساس، افرادی که قصد مهاجرت دارند باید روش اقدام و آثار اقامتی آن را از قبل سنجیده و سپس در این مسیر قدم بردارند.
افرادی که روش مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب نموده‌اند، به‌شرط پذیرفته شدن شرایط و کسب امتیازات لازم می‌توانند به مدت ۳ سال، اقامت کاری این کشور را دریافت نمایند. در این مدت اشخاص باید بیزنس خود را راه‌اندازی کرده و کسب سود نمایند و در صورت سودآوری شرکت، پس‌ازاین ۳ سال می‌توانند اقامت دائم نیوزلند را اخذ نمایند.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)
ضمن اینکه اگر متقاضیان در این مدت به سودآوری لازم نرسیده و شرایط لازم برای اخذ اقامت دائم را نداشته باشند، اقامت کاری سرمایه‌گذاران به مدت ۳ سال دیگر تمدید خواهد شد.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری و امکان جذب نیروی کار خارجی

همان‌طور که در موضوعات قبل به‌خصوص در قسمت بررسی سیستم امتیازبندی برای افرادی که تمایل به مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری دارند اشاره گردید، یکی از اهداف کشورها این است که با ورود سرمایه‌گذار خارجی و کارآفرینی در کشور خود، مشاغلی را ایجاد کرده و برای مردم خود اشتغال‌زایی ایجاد کنند.
چراکه این امر، ضمن ایجاد رونق اقتصادی، نرخ بیکاری این کشور را نیز کاهش دهند. حال سؤال اینجاست که کارفرما باید حداقل چند نیروی کار را جذب نماید؟
آیا جهت جذب نیروی کار، امتیازی نیز در نظر گرفته‌شده است؟
کشور نیوزلند در سیستم امتیازبندی خود، نقش ویژه‌ای را به جذب نیروی کار اختصاص داده است. بدین ترتیب متقاضی با جذب نیروی بومی نیوزلند می‌تواند امتیاز بسیار مناسبی را کسب نماید. شخص با سرمایه‌گذاری تا مبلغ ۱۹۹ هزار دلار، هیچ امتیازی کسب نمی‌کند؛ اما تنها کافی است تا ۱ نیروی کار جذب کند تا به ازای آن، ۱۰ امتیاز کسب نماید. درواقع می‌توان گفت که هدف اصلی جذب سرمایه‌گذار خارجی در نیوزلند، کارآفرینی است.

ویزای کاری تأثیرگذار جهانی

چنانچه فرد سرمایه‌گذار به دریافت این نوع دعوت شود، باید حدود ۳۶ هزار دلار نیوزیلند را برای اثبات پرداخت هزینه‌های سال اول زندگی خود به همراه داشته باشد. اعتبار این نوع ویزا حدود سه سال می‌باشد ولی فرد می‌تواند پس از اثبات موفقیت‌آمیز بودن بیزینس خود، برای تمدید آن اقدام کند. این ویزا نیز همانند ویزای کارآفرینی امکان همراه کردن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال، تحصیل در نیوزلند و کار را نیز فراهم می‌کند.

ویزای اقامتی نوع ۱

سرمایه‌گذاری در نیوزلند بسیار خوب است و چنانچه شما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار مبلغی حدود ۱۰ میلیون دلار نیوزیلند دارید، دریافت این ویزا یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. فرد سرمایه‌گذار با داشتن این ویزا می‌تواند همسر و فرزندان زیر ۲۴ سال خود را در مسیر سرمایه‌گذاری و کسب اقامت با خود همراه کند و آنان نیز می‌توانند در مدت‌زمان حضور در کشور نیوزیلند به تحصیل و کار بپردازد.

ویزای اقامتی نوع ۲

چنانچه شما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار دارای سابقه کار حداقل سه‌ساله درزمینهٔ تجارت هستید و علاوه بر آن مبلغ سرمایه شما چیزی حدود ۳ میلیون دلار نیوزیلند است، دریافت این نوع ویزا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خالی از لطف نیست که بدانید دریافت این ویزا محدودیت سنی دارد و شما نباید بیش از ۶۵ سال سن داشته باشد.(تهیه بیزینس‌پلن و طرح تجاری اقامت سرمایه‌گذاری نیوزلند)

فهرست پارامتر‌های مورد ارزیابی در بیزینس پلن اقامت از طریق سرمایه‌گذاری نیوزلند

۱ _ EXECUTIVE SUMMARY
۲ _ BUSINESS DESCRIPTION
۲.۱ _ BUSINESS MODEL
۲.۲ _ TARGETS
۲.۳ _ SERVICES AND PRODUCTS
۲.۴ _ ADVANTAGES OF USING THIS PLAN
۲.۵ _ MARKETING STRATEGY
۲.۵.۱ _ Competitive analysis
۲.۵.۲ _ Sales strategy
۲.۶ _ FINANCIAL MODEL
۲.۷ _ LOCATION
۳ _ OPERATIONAL BUSINESS STRATEGY
۴ _ SWOT FORCE ANALYSIS
۵ _ MARKETING METHODS
۶ _ KEY MANAGEMENT AND PERSONNEL PLAN
۶.۴ _ PERSONNEL PLAN AND EXPENSES
۶.۵ _ ORGANIZATION CHART IN YEAR 5
۷ _ FINANCIALS
۷.۱ _ INITIAL INVESTMENT
۷.۲ _ COMPUTATIONAL ASSUMPTIONS
۷.۳ _ BREAK-EVEN ANALYSIS
۷.۴ _ SALES FORECAST
۷.۵ _ PROFIT AND LOSS
۷.۶ _ CASH FLOW
۸ _ ECONOMIC BENEFIT TO New Zealand

۱ _ خلاصه اجرایی
۲ _ توصیف کسب و کار
۲.۱ _ مدل کسب و کار
۲.۲ _ اهداف
۲.۳ _ خدمات و محصولات
۲.۴ _ مزایای استفاده از این طرح
۲.۵ _ استراتژی بازاریابی
۲.۵.۱ _ تجزیه و تحلیل رقابتی
۲.۵.۲ _ استراتژی فروش
۲.۶ _ مدل مالی
۲.۷ _ مکان
۳ _ استراتژی کسب و کار عملیاتی
۴ _ تجزیه و تحلیل نیروی SWOT
۵ _ روش بازاریابی
۶ _ مدیریت کلیدی و برنامه پرسنل
۶.۴ _ برنامه و هزینه های پرسنل
۶.۵ _ نمودار سازمانی در سال
۷ _ امور مالی
۷.۱ _ سرمایه گذاری اولیه
۷.۲ _ مفروضات محاسباتی
۷.۳ _ تجزیه و تحلیل ضریب همگرایی
۷.۴ _ پیش بینی فروش
۷.۵ _ سود و زیان
۷.۶ _ جریان نقدی
۸ _ منافع اقتصادی برای نیوزلند

بیزینس پلن

درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)