طرح تولید اکستنشن تیوپ

امروزه اهمیت و نیاز بشر به علم پزشکی بر هیچ کس پوشیده نیست ، اما همان طور که می دانید هر علمی به تنهایی قادر به برطرف نمودن مشکلات و مسائل نمی باشد ؛ از این رو علوم های مختلف از جمله علوم پزشکی به وسیله و تجهیزاتی نیازمند هستند که منجر به پیشرفت ، افزایش سرعت و افزایش کارایی آن ها گردند .
تجهیزات پزشکی ، ابزاری هستند که به علم پزشکی کمک نموده و منجر به افزایش کارایی و بهره وری در این علم می شوند ؛ همچنین این ابزار تاثیری مثبت در روند درمانی بیماری های گوناگون به وجود می آورند و عدم وجود آن ها در درمان بیماری ها اختلال به وجود می آورد .
با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ، تجهیزات پزشکی نیز پیشرفت شایانی نموده اند ، به طوری که امروزه این تجهیزات دارای طیف گسترده ای می باشند و به دو دسته کلی ، یک بار مصرف و چند بار مصرف تقسیم می شوند
اکستنشن تیوب از یک طرف رابط بین ست سرم، ست خون، میکروست و از سوی دیگر رابط سایر ست‌ها با آنژیوکت، اسکالپ وین و غیره است. این وسیله باعث ایجاد فاصله بیشتر بین بیمار و تجهیزات ست‌های مختلف تزریق می‌شود، بنابراین در حین انجام تزریق یا خونگیری پزشک میدان عمل بیشتری داشته و تکان‌های بیمار هم باعث اختلال در عمل تزریق نمی‌شود. بسته به شکل انتهای اکستنشن تیوب، این محصولات به دو دسته MM (دو سر پیچ) و MF (یک سر پیچ) تقسیم می‌شوند. یک سر پیچ یا ام اف (MF) یا نری مادگی از بیشترین مدل اکستنشن تیوپی است که در اکثر مراکز درمانی و مراکز تشخیصی و ام ار ای استفاده می‌شود. اکستنشن تیوب سوپا درطولهای مختلف در انواع یک سرکانکتور، دوسرکانکتور ، فنری، شفاف و تیره با کارآرایی های مختلف برای اتصالات متفاوت از مواد مدیکال گرید تولید می گردد انواع تیره در تزریق داروهای حساس به نور کاربرد دارد.

اکستنشن تیوب چیست ؟

اکستنشن تیوب ( لوله کا ) یکی از تجهیزات یک بار مصرف می باشد که وظیفه آن ایجاد ارتباط بین ست سرم ، ست خون ، میکروست با آنژیوکت و اسکالپ وین است . استفاده از این وسیله منجر به ایجاد فاصله ای امن بین بیمار ، مواد و ابزار تزریقی به وی می باشد ، همچنین موجب افزایش میدان عملکرد پزشک نیز می گردد .
اکستنشن تیوب از ترکیب پی وی سی و سیلیکون به وجود آمده است و به همین علت دارای دوام و انعطافی بالا می باشد . اکستنشن تیوب دارای مزایای بسیاری می باشد ؛ از مزایای این وسیله می توان به جلوگیری از قطع ناگهانی تزریق دارو ، عدم انتقال آلودگی و همچنین جلوگیری از به هدر رفتن دارو اشاره نمود .

انواع اکستنشن تیوب

این وسیله ها در طول ، رنگ و سایز های متفاوتی موجود می باشند . به طور کلی این اکستنشن تیوب ها در سایز های ۱۵ ، ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۱۰ ، ۱۵۰ و ۶۰۰ سانتی متری تولید می شوند . که در این بین اکستنشن تیوب های ۱۵۰ سانتی متری دارای دو نوع مختلف ، به صورت ، یک سر کانتور و دو سر کانتور هستند .
همچنین از دیگر مدل های اکستنشن تیوب می توان به اکستنشن تیوب فنری ، شفاف و تیره اشاره نمود ؛ که از هرکدام با توجه به نوع کارایی ، تشخیص و انتخاب پزشک استفاده می کنند . به عنوان مثال از اکستنشن تیوب های تیره برای تزریق داروهایی که به نور حساسیت دارند ، استفاده می شود .
علاوه بر دسته بندی های ذکر شده ،این وسیله ها را با توجه به شکل انتهایی لوله می توان به دو دسته دیگر نیز تقسیم نمود که این دو دسته با توجه به شکل انتهای لوله دارای نام های MM و MF می باشند و با توجه به نوع تشخیص پزشک از آن ها استفاده می شود .

 

اجزای تشکیل دهنده اکستنشن تیوب

لوئرلاک
لوله شفاف PVC
درپوش محافظ
کانکتور جهت اتصال به مواد دارویی یا ابزارهای تزریق
وجود لوئرلاک (Luer Lock) در این محصول پزشکی پرکاربرد، باعث می‌شود تا در حین انجام تزریق یا خونگیری، دارو به دستگاه پمپ سرنگ نفوذ نکند که این مزیت باعث کاهش هزینه‌های جانبی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها می‌شود. علاوه‌بر این برای افزایش دوام و انعطاف اکستنشن تیوب سوپا، از ترکیب PVC مدیکال و سیلیکون استفاده شده است.
در قسمت انتهایی اکستنشن تیوب نیز دهانه کیپ شونده وجود دارد که به کادر درمان اجازه بستن لوله اکستنشن را در مواقع ضروری و عدم اتصال به سرم یا پمپ های تزریق می‌دهد. در این شرایط با بسته شدن لوله از خروج خون و سرم جلوگیری بعمل می‌آید.
اکستنشن تیوب سوپا در طول های مختلف ۱۵۰، ۱۱۰، ۸۰، ۶۰ و ۱۵ سانتی متری از نوع شفاف و ۱۵۰ سانتی متری تیره و ۶۰۰ سانتی متری فنری قابل تهیه از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین و معتبر لوازم پزشکی مانند هلثیوم است.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید اکستنشن تیوپ

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک اکستنشن تیوپ ۳۳۱۱۵۱۳۶۱۲

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید اکستنشن تیوپ

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی اکستنشن تیوپ ۹۰۱۸۹۰۹۰ میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید اکستنشن تیوپ

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید اکستنشن تیوپ در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات اکستنشن تیوپ

نمودار واردات و صادرات اکستنشن تیوپ در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)