طرح تولید ایجاد واحد سنگ شکن و تولیدی و دانه بندی انواع سنگ

طرح احداث واحد سنگ شکن و دانه بندی انواع سنگ

سنگ شکن ماشین طراحی شده برای کاهش سنگ های بزرگ به سنگ های کوچکتر، شن و یا گرد و غبار سنگ است. سنگ شکن ها ممکن است برای کاهش اندازه و یا تغییر شکل مواد زائد مورد استفاده قرار بگیرند تا بتوان آنها را راحت تر از بین برد و یا بازیافت و یا برای کاهش حجم جامد مواد خام (مانند معدن سنگ)، به طوری که قطعه ترکیب متفاوت می تواند متفاوت باشد. خردایش فرآیند انتقال نیرویی است که توسط مزایای مکانیکی از طریق ماده ای ساخته شده از مولکول ها که بیشتر به هم متصل می شود، تحمل می کند و مقاومت بیشتری نسبت به تغییر شکل در مواد خرد شده دارد. دستگاه های خرد کننده مواد بین دو سطح جامد موازی یا مماس را نگه می دارند و نیروی کافی برای آوردن سطوح با هم برای تولید انرژی کافی در مواد خرد می شود تا مولکول های آن جدا یا تغییر شکل دهند . اولین سنگ شکن ها سنگ های دستی هستند ، جایی که وزن سنگ باعث تقویت قدرت عضلانی می شود، که در برابر یک لانه سنگ استفاده می شود.
در صنعت، دستگاه های سنگ شکن ماشین آلات هستند که از یک سطح فلزی برای شکستن یا فشرده سازی مواد به قطعات کوچک یا توده های چسبنده استفاده می کنند.

شرح مختصر از فرآیند طرح تولید ایجاد واحد سنگ شکن و تولیدی و دانه بندی انواع سنگ

عملیات استخراج از سنگ شکن ها که عموما به ترتیب دسته بندی مواد اولیه آنها طبقه بندی می شوند، با سنگ شکن های اولیه و ثانویه با مواد جامد و مواد خرد شده و سنگ شکن های ثانویه و کواترنری که باعث کاهش ذرات سنگی می شوند. هر سنگ شکن طراحی شده است برای کار با حداکثر اندازه حداکثر مواد اولیه، و اغلب خروجی خود را به دستگاه غربالگری ارائه می دهد که محصول را برای پردازش بیشتر طبقه بندی هدایت می کند.
به طور معمول، مراحل خرد کردن به دنبال مراحل فرزکاری هستند اگر مواد نیاز به کاهش بیشتر داشته باشند. علاوه بر این، سنگبریکها معمولا در کنار یک سنگ شکن قرار می گیرند تا مواد سنگین را برای سنگ شکن کاهش دهند. دستگاه های سنگ شکن برای کاهش اندازه ذرات به اندازه کافی استفاده می شود تا مواد را بتوان به ذرات ریز در یک چرخ دنده پردازش کرد. خط تولید متداول در یک معدن ممکن است شامل یک سنگ شکن و یک آسیاب SAG و یک آسیاب توپ باشد. در این زمینه، میل آسیاب و آسیاب آسیاب به عنوان آسیاب های سنگین در نظر گرفته می شود.
در عملیات، مواد خام از اندازه های مختلف معمولا به قیف سنگ شکن اولیه با کامیون های تخلیه شده، بیل مکانیکی یا لودرهای جلو و عقبی چرخان منتقل می شود. دستگاه فیدر مانند فیدر پرین، نوار نقاله یا شبکه ارتعاشی میزان استفاده از این ماده را به سنگ شکن منتقل می کند و اغلب دارای یک دستگاه غربالگری اولیه است که به مواد کوچکتر اجازه می دهد تا خود سنگ شکن را دور بزند و در نتیجه کارایی را افزایش دهد. خرد کردن اولیه قطعات بزرگ را به اندازه ای کاهش می دهد که می تواند توسط دستگاه های پایین دست مدیریت شود.

سنگ دانه بندی

سنگ دانه بندی از حیث اندازه ، شکل و رنگ از ارزان ترین و زیباترین و متنوع ترین مصالح در فضا سازی ، ساخت گذرگاه ها و محوطه سازی می باشد. انواع شن رنگی (سنگ دانه بندی،سنگریزه،سنگدانه،سنگ شکسته) با رنگ های طبیعی و دانه بندی ، استخراج و فرآوری شده از بهترین معادن سنگ ایران در سایز های مختلف و بسته بندی های گوناگون را عرضه کند. استفاده از سنگ دانه بندی شده یا همان شن رنگی دارای فواید زیادی در نما سازی و محوطه سازی باغ ، ویلا و فضای سبز است. شن رنگی ضمن ایجاد هماهنگی با محیطی که از آن استفاده میگردد، می تواند به سرعت و با کمترین هزینه نما سازی و محوطه سازی خانه ، برج ، باغ و ویلای شما را متحول و معماری آن را به اثر هنری و زیبا تبدیل کند. یکی از فواید استفاده از سنگ رنگی در محوطه سازی شهرها و شهرک ها ، نفوذ آب معابر به لایه های تحتانی زمین و عدم فرسایش خاک و جلوگیری از حرکت سیلاب های روان است.

ظرفیت تولید سالانه

ظرفیت اسمی ۱۵۰۰۰۰ تن و ظرفیت عملی ۱۲۰۰۰۰ تن در سال

میزان سرمایه مورد نیاز جهت تولید ایجاد واحد سنگ شکن و تولیدی و دانه بندی انواع سنگ

بودجه : بیش از ۴ میلیارد تومان
نام محصول: ایجاد واحد سنگ شکن و تولیدی و دانه بندی انواع سنگ
ظرفیت تولید: ۱۵۰ هزار تن در سال
نرخ برابری دلار: ۱۴۰۰۰۰ ریال
زمان برگشت سرمایه گذاری اولیه: ۲.۵ سال
قیمت ماشین آلات تولید ایجاد واحد سنگ شکن و تولیدی و دانه بندی انواع سنگ: ۲۳.۸۰۰ میلیون ریال
نرخ بازده داخلی: ۳۷ %
سرمایه ثابت ۳۶۴۰۰ میلیون ریال
سرمایه در گردش: ۴۲۰۰ میلیون ریال
سرمایه کل: ۴۰۶۰۰ میلیون ریال

۳/۵ - (۲ امتیاز)