طرح تولید پشم شسته شده

طرح تولید پشم شسته شده

کلمه پشم عبارت است از الیافی که به صورت سفره (بیده) از سطح بدن گوسفند بریده شده و پس از شستشو در کارخانجات نساجی ابتدا به نخ و سپس به پارچه تبدیل می شود . به طور کلی پشم رشته هایی باریک و نرم که بر روی پوشت حیواناتی مانند گوسفند و شتر می روید و در پارچه بافی و فرش بافی از آن استفاده می شود و معمولاً نوع غیرقابل رشت آن برای تولید نمد به کار می رود .نوع پشم به روش پرورش جانور، فصل پشم چینی و شرایط آب و هوایی بستگی دارد . پشم گوسفند، بسته به این که بر کدام عضو آن روییده باشد، از لحاظ لطافت یکسان نیست؛ پشم پهلوها به ترتیب از پشم شکم، پس گردن، سر و پاچه گوسفند لطیفتر است.

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح تولید پشم شسته شده

طرح توجیهی پشم شویی : ۱۷۱۱۱۱۲۱

اهمیت طرح تولید پشم شسته شده در کشور

باتوجه به رشد جمعیت روزافزون جهان و افزایش نیاز به پوشاک و کمبود این مواد در دنیای امروز رسیدن به روشهای که بتواند این نیاز را جبران نماید بسیار ضروری است از این رو فعالیت های دامپروری و فرآیندهای تبدیلی آن که باعث ارزش افزوده و افزایش محصولاتی جهت تهیه پوشاک میگردد، مورد توجه بسیاری از کشورها بخصوص کشورهای پیشرفته گردیده است.

طرح تولید پشم شسته شده

تجهیزات مورد نیاز طرح تولید پشم شسته شده

گردگیر
آبگیر
خشک کن
حوضچه شستشو
بسته بندی
مکنده پشم

قیمت خط تولید طرح پشم شسته شده

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید پشم شسته شده ، برابر با ۲.۲۷۸ میلیون ریال بر آورد شده است.

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی. 🙂

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی در حوزه صنایع سلولزی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه مینمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد پشم شسته شده

بودجه: بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۴۰۵ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۱۸۰۰ مترمربع
سالن تولید: ۵۸۸ متر مربع
میزان اشتغال طرح: ۲۲ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۳.۵۸۸ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۴.۴/۵ - (۵ امتیاز)