طرح تولید بخارشوی

بخار شوی وسیله ای است برای تمیز کردن انواع سطوح از جمله کف های سرامیکی و کاشی کاری شده، دیوار های سرامیکی و حتی رنگی، انواع کاغذ دیواری و….این وسیله در مقایسه با روش های سنتی و قدیمی بسیار سریع تر، بهداشتی تر و موثرتر است. با کمک این دستگاه با قدرت بالا می توانید ظرف مدت چند دقیقه آب را به بخار تبدیل کرده و تمام کثیفی ها و جرم ها را از سطوح بردارید.
این دستگاه استانداردهای جدیدی را در امر پاکیزگی به کار گرفته است، کاربر می تواند بخار شوی را در تمام سطوح و با ایمنی و بهداشت ۱۰۰ درصدبه کار بگیرد. این وسیله دارای فشار بخار بسیار قوی است؛ طوری که سطوحی را که به سختی قابل دسترس است به خوبی تمیز می کند. دستگاه های بخار شوی با دمای بسیار بالا بخار تولید می کنند و محیط را ضدعفونی می کنند. این دستگاه ها ضمن بالا بردن کیفیت کار در امر شست وشو، از سرعت عمل نسبتا بالایی برخوردارند.
بخارشوی ها از آب به حالت مایع آن استفاده نمی کنند. آنها از یک گزینه قوی تر و کمتر سنگین استفاده می کنند که بخار می باشد. بخارشوی ها با گرم کردن یک مخزن آب کار می کنند و سپس از بخار به دست آمده برای به طور مستقیم و با فشار اسپری شدن به ماشین و یا هر جسم دیگری که می خواهید آن را تمیز کنید، استفاده می کند. بخارشوی خانگی از آب گرم و بخار استفاده می کند تا رد گریس، لکه گل، لکه های سرسخت و غیره را به روشی بسیار راحت از بین ببرد، حتی در قسمت هایی که دسترسی به آن ها بسیار سخت است.
با دانستن طرز استفاده از بخارشو خانگی می توان به خوبی از این دستگاه برقی استفاده کرد تا به وسیله آن از شر جرم های مزاحم راحت شد بهترین دستگاه های برقی را هم اگر داشته باشیم اما طرز استفاده از آن ها را بلد نباشیم به هیچ دردی نمی خورد بنابراین همیشه به دنبال یادگیری طرز استفاده وسایل باشید .

کاربرد بخارشوی خانگی

برای حذف لکه و بوی نامطبوع از سطوح
برای شسشوی عمیق سطوح چرمی صندلی اتومبیل
برای تمیز کردن تشک های صندلی، کفی ماشین و روکش ها
برای چربی زدایی
برای تمیز کردن شیشه اتومبیل
برای تمیز کردن داخل خودرو و بدنه آن
برای زدودن گرد و غبار از دریچه
برای کاهش مواد آلرژی زا

انواع بخارشوی
تِی بخارشو

این مدل از بخار شوی‏ها صرفا برای تمیز کاری سنگ، سرامیک و پارکت طراحی شده و از آنها نمی‏توان برای تمیز کردن تمام سطوح و از جمله اجاق گاز، شیشه و پنجره استفاده کرد. این بخار شوی‏ها شبیه به جاروبرقی های دارای دسته بلند هستند. در صورتی که کف منزل بیشتر از سنگ و سرامیک تشکیل شده اولین اولویت خرید، مدل‏های کف شوی یا در اصطلاح تی بخارشوی است. استفاده از این سری دستگاه‏ها با توجه به طراحی خاص برای کف شویی بسیار آسان و با نتیجه مطلوب است. اگر کف منزل شما سنگ، سرامیک یا پارکت است و می‏خواهید از بخارشوی در تمیزی پنجره و دیوارها نیز استفاده کنید، پیشنهاد ما خرید یک تی بخارشوی به علاوه یک دستگاه بخارشوی دستی است. معمولا در این حالت هزینه خرید دو دستگاه کمتر از خرید یک دستگاه بزرگ و چندمنظوره است.

بخارشوی دستی

این نوع بخارشوی بسته به لوازم همراه دستگاه بخارشوی، بیشتر برای تمیز کاری در‏ها، دیوارها، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، شیشه و پنجره و قسمت‏هایی که به راحتی در دسترس هستند مورد استفاده قرار می‏گیرد.درصورتی که کف منزل زیاد از سنگ و سرامیک تشکیل نشده و شما نیز هزینه زیادی برای بخارشوی در نظر نگرفته‏اید، مدل‏های بخارشوی دستی پیشنهاد ما به شما است. درهمین حالت اگر هزینه برای شما چندان مطرح نیست مدل‏های کامل و چندمنظوره گزینه مناسب خرید است.

بخارشوی چندمنظوره

بخارشوی چند منظوره دارای سری‏های متنوع جهت تمیز کاری کف و همچنین در و پنجره‏ها است و با آن می‏توان هر جایی را تمیز کرد.

بخارشوی مکش دار

این نوع از بخارشورها دارای دو مخزن مجزا بوده که مخزن اول مخصوص آب تمیزی است که به بخار تبدیل می‌شود و مخزن دوم آب کثیف جمع آوری شده از سطوح را در خود جای می‌دهد. بخارشوی با استفاده از قدرت مکش، آب کثیف تولید شده را داخل مخزن جمع آوری کرده و بدین ترتیب نیازی به خشک کردن سطح با استفاده از دستمال نیز نخواهد بود.

مزایای استفاده از بخارشوی

پاک کردن لک چسب، موم، آدامس و مواد سخت
ذوب کردن یخ فریزر
اتو کردن لذت بخش
ضدعفونی کردن تشک
نحوه استفاده از بخارشو برای فرش
نو شدن لباس های جین
تمیز کردن لوسترهای کریستالی یا جواهرات
تمیز کردن درزهای کاشی

بخارشوی صنعتی

بخارشوی یک دستگاه نظافت مکانیزه است که در آن از بخار آب برای خشک کردن، نظافت و ضدعفونی کردن سطوح مختلف استفاده می شود. استفاده از دستگاه بخارشوی غالبا برای ضدعفونی کردن یا حتی استرلیزه کردن سطوح کفایت می نماید. در این دستگاه بخار داخل یک بویلر ایجاد می شود. بویلر بخشی از دستگاه است که دمای آب ورودی را افزایش می دهد تا بخاری با فشار و رطوبت کم ایجاد نماید. توانایی بخار خارج شده از دستگاه بخارشوی در نظافت و شستشوی سطح اساسا وابسته به حرارت آن می باشد.
حرارت بخار انرژی مورد نیاز برای شکستن پیوند بین آلودگی و سطح را فراهم نموده و مواد آلاینده را بصورت معلق در آب آزاد می سازد. در مرحله بعد این آب و الودگی از روی سطح مکش و جمع آوری می گردد.
دستگاه های بخارشوی در رده خانگی/ تجاری و صنعتی تولید می‌شوند. مدل های بخارشوی صنعتی در مقایسه با مدل های تجاری و خانگی قدرتمندتر بوده به دلیل دارا بودن ظرفیت بالاتر، قابلیت عملکرد پیوسته و توانایی پاشش بخار آب با فشار و درجه حرارت بالاتر ( بیش از ۱۵۰ درجه سانتیگراد) قادر به حذف آلودگی های سرسخت و عمیق بوده و در محیط های گوناگون از رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی گرفته تا بیمارستان ها و کارخانه های مرتبط با صنایع غذایی قابل کاربرد می باشند.

اجزاء تشکیل دهنده بخارشوی صنعتی

یک دستگاه بخارشوی صنعتی از بخش های زیر تشکیل شده است:
– مخازن شامل مخزن آب تمیز، مخزن آب کثیف و مخزن مواد شوینده
– دیگ بخار ( بویلر )
– خرطومی و نازل های پاشش بخار و مکش

نحوه عملکرد بخارشوی صنعتی

ساختار و نحوه عملکرد دستگاه بخارشوی صنعتی ساده می باشد. مخازن آب تمیز و ماده شوینده دستگاه بخار شوی به ترتیب با آب و ماده شوینده مورد نظر پر می گردد. محلول آب و ماده شوینده وارد دیگ بخار یا بویلر دستگاه شده و در این بخش دمای آب برای ایجاد بخار افزایش می یابد. بخار ایجاد شده پس از عبور از خرطومی توسط نازل پاشش ویژه بر روی سطح مورد نظر پاشش می شود.
آلودگی های موجود بر روی یک سطح غالبا دارای ماهیت چسبنده می باشند. حرارت بخار خارج شده از دستگاه بخار شوی صنعتی موجب سست شدن پیوند بین آلودگی و سطح گردیده و رطوبت بخار به رقیق شدن آلودگی کمک می نماید. بصورت همزمان سوسپانسیون آب و الودگی ایجاد شده توسط سیستم مکنده مکش شده و به مخزن آب کثیف منتقل می گردند.

مزیت ها و نقاط قوت تولید بخارشوی

ممنوعیت واردات لوازم خانگی
رقابت در بازار جهانی در صورت بالا بردن کیفیت محصولات

موانع و مشکلات تولید بخارشوی

واردات قاچاق بخارشوی
بالا بودن رقابت در بازار هدف

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید بخارشوی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک بخارشوی خانگی ۲۹۳۰۵۱۲۴۲۰

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید بخارشوی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی بخارشوی خانگی ۸۵۰۸۱۹ میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید بخارشوی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید بخارشوی در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید بخارشوی

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید بخارشوی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات بخارشوی

نمودار واردات و صادرات بخارشوی در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید بخارشوی

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۰۰۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۲۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۷۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۲۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۵۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱۵.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۹ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۶ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)