طرح-تولید-بدنه،-رنگ-آمیزی-و-مونتاژ-انواع-کامیون-اسکانیا-4

طرح تولید بدنه، رنگ آمیزی و مونتاژ انواع کامیون اسکانیا

شرح مختصر از فرآیند طرح تولید بدنه، رنگ آمیزی و مونتاژ انواع کامیون اسکانیا

بطورکلی وسیله نقلیۀ باری، وسیله ای است که برای حمل و نقل بارهای مختلف با خصوصیات متفاوت و در فواصل متغیر بکار می رود. وسایل نقلیۀ باری مرکب از یک وسیله کشنده و یک یا چند نیمه یدک تشکیل شده است که می تواند شامل ترکیبات مختلف کشنده و نیمه یدک و یا کشنده و یدک باشند. بعبارت دیگر از دو یا چند قطعه شاسی تشکیل شده و هر قطعه دارای دو یا چند محور است. در این حالت قسمتی از وزن بار بر روی محور وسیلۀ کشنده و بقیه بر روی محورهای سایر قطعات تقسیم می شود. بر این اساس وسایل باری مرکب متنوعی با کاربری های متفاوتی وجود دارد.

کشنده کامیون اسکانیا

بخش اصلی یک وسیلۀ نقلیه مرکب است که در ایران بنام اسب معروف بوده و اصولاً برای کشیدن نیمه یدک ها یا یدک های طراحی شده است. کشنده ها با توجه به نیروی مورد نیاز جهت کشیدن و تغییر مکان بار، دارای موتور نسبتاً قوی و تعداد محور متفاوت می باشند. ساختار این وسیله به گونه ای است که قسمتی از وزن بار بر روی محورهای وسیلۀ کشنده و قسمتی دیگر بر روی محورهای نیمه یدک یا یدک قرار می گیرد. قسمت تحتانی وسیلۀ کشنده مجهز به دستگاهی بنام ریش یا چرخ پنجم است، که نیمه یدک یا یدک را بصورت مفصل به کشنده متصل می سازد. کشنده ها دارای انواع شاسی های باری مختلفی می باشند که قابلیت حمل انواع یدک و نیمه یدک ها را دارند.

طرح-تولید-بدنه،-رنگ-آمیزی-و-مونتاژ-انواع-کامیون-اسکانیا-3

اهداف تولید بدنه، رنگ آمیزی و مونتاژ انواع کامیون اسکانیا

هدف از اجرای طرح حاضر راه اندازی فاز تولید بدنه، رنگ آمیزی و مونتاژ انواع کامیون اسکانیا می باشد که برای انجام این پروژه نیاز به افزایش فضای انبارش قطعات و محصول کامل و همچنین بهبود جریان مواد و تجهیز سیستم تأسیسات برقی و مکانیکی میباشد. با اجرای این پروژه سطح داخلی سازی محصول افزایش یافته و با ایجاد اشتغال و جلوگیری ازخروج
ارز از کشور گام موثری در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی برداشته خواهد شد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید بدنه، رنگ آمیزی و مونتاژ انواع کامیون اسکانیا

۱. کد آیسیک نام کالا کامیون کشنده (اسب: ۳۴۱۰۱۳۲۶
۲. کد آیسیک نام کالا کشنده چند منظوره: ۳۴۱۰۱۳۲۶

طرح-تولید-بدنه،-رنگ-آمیزی-و-مونتاژ-انواع-کامیون-اسکانیا-1

بررسی بازار تولید بدنه، رنگ آمیزی و مونتاژ انواع کامیون اسکانیا

در این قسمت وضعیت آینده صنعت مورد بررسی تحلیل میشود. پیش بینی وضعیت آتی بازار کشنده اینگونه تحلیل می شود که تقاضای آتی در ۵ سال آینده بطور میانگین ۳۱۴۷۸دستگاه برآورد شده است. این در حالی است که عرضه آتی طی ۵ سال آینده به طور میانگین معادل ۵۶۴۲ دستگاه می باشد و تحلیل موازنه عرضه و تقاضای آتی کشنده، ۲۵۸۳۶ دستگاه کمبود با در نظر گرفتن ظرفیت نوسازی را نشان می دهد.

خلاصه بررسی اقتصادی طرح تولید بدنه، رنگ آمیزی و مونتاژ انواع کامیون اسکانیا

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۰۰۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۱۴۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۰ مترمربع
زیربنای ساختمان ها : ۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۳۴۸۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲۷۸ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۵۲.۰۸ درصد

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)