طرح تولید خمیر یوفکا

خمیری است بسیار نازک که زادگاه آن کشور ترکیه میباشد و در تهیه لذیذترین غذاهای این کشور مورد استفاده قرار میگیرد ، راحتی در پخت و لذیذ بودن این محصول باعث شده است که یکی از پرطرفدارترین غذاها در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی شود که در بعضی از این کشورها این خمیر با نام فیلو شهرت یافته است .
با این خمیر میتوان ده ها نوع غذا ، دسر ، شیرینیِ و میان وعده غذایی متنوع مانند انواع : سمبوسه ، تارت ، پای ، بورک ، باقلوا و…. را در فر، مایکروفر و یا بر روی اجاق گاز توسط یک تابه تهیه کرد .

فرق خمیر فیلو با یوفکا چیست و هر کدام چه کاربردی دارند؟

برخی از افراد از فرق خمیر فیلو با یوفکا اطلاع نداشته و در بسیاری از موارد، اشتباها این دو خمیر را برای تهیه انواع دسر و غذا به جای یکدیگر به کار می‌برند. این دو خمیر در میزان ترد بودن با هم تفاوت دارند.
از خمیرهای محبوب و مورد استفاده برای تهیه انواع شیرینی‌جات مثل باقلوا ترکی، انواع پیش‌غذاها مانند سمبوسه و پیراشکی مرغ و بورک، یوفکا (Yufka) و فیلو (Philo/Filo) هستند. اما در این میان، موضوع مهم این است که

شاید برای برخی از افراد سوال مطرح شود که فرق خمیر فیلو با یوفکا و کاربرد آن‌ها چیست؟ در این مطلب برای آشنایی با تفاوت و کاربرد این دو نوع خمیر، با ما همراه باشید.
این دو خمیر تفاوت چندانی ندارند؛ اما از جمله تفاوت‌های این دو نوع خمیر می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.
۱.برای استفاده ازخمیر یوفکا،بهتر است قبل از ریختن مواد داخل آن،نیمه پختشود و سپس مورد استفاده قرار بگیرد. این کار صرفا به این دلیل است که در صورت پخت خمیر یوفکا، نگهداری آن آسان‌تر خواهد شد. اما در موردخمیر فیلو، می‌توان آن را به همانصورت خاماستفاده کرد و نیازی به نیمه پخت شدن آن قبل از ریختن مواد نیست.
۲.معمولا خمیر”یوفکا”ترد‌تراز خمیر”فیلو”است؛ اگر قرار است شما خمیر فیلو را استفاده کنید، باید از چند لایه خمیر استفاده کنید و ما بین خمیرها را به کره آغشته کنید، تا دسر یا غذا شما تردتر شود.
۳.درشیرینی‌پزیو تهیه انواع باقلوا معمولا بهتر است از خمیر “فیلو” به دلیل نرم بودن آن استفاده شود.

پیشرفته ترین خط تولید یوفکا از کشور ترکیه اقدام به تولید این محصول در سطح کیفی و کمی بسیار بالا و با رعایت استاندارد های ایزو ۱۸۰۰۱ و ۱۰۰۰۲ تحت استاندارد سوئیس سرت کشور سوئیس در دو نوع مستطیلی و مثلثی ( مثلثی به جهت پخت متنوع تر غذاها و عدم پِرت خمیر برای مصرف کننده) نموده است تا همچون گذشته پیشتاز در تولید و عرضه محصولات جدید و مفید در سبد غذایی خانوار باشد .
جذب کم روغن و لذیذ و راحت الهضم بودن این خمیر به دلیل وجود پروتئین بالا از ویژگی های منحصر به فرد خمیر یوفکا است .

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید خمیر یوفکا

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک خمیر یوفکا ۱۵۳۱۴۱۲۳۹۸ / ۱۵۴۱۴۱۲۳۴۳

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید خمیر یوفکا

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید خمیر یوفکا

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید خمیر یوفکا در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات خمیر یوفکا

نمودار واردات و صادرات خمیر یوفکا در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید خمیر یوفکا

ظرفیت تولید سالیانه : ۳۲۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۷۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۸۰۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۶ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)