طرح-تولید-دستکش-معاینه-لاتکس-2

طرح تولید دستکش معاینه لاتکس

در حالیکه طی عمل، احساس راحتی را برای تیم جراحی فراهم میسازند، در )surgical gloves( دستکشهای جراحی برابر بیمار و تماس مستقیم با وی، نوعی مزیت به حساب میآیند. دستکش جراحی لاتکس دار یک بار مصرف برای اولین
بار در سال ۵۶۰۰ توسط آنسیل تولید و مورد استفاده قرار گرفت. این دستکشها از پلیمرهای مختلفی نظیر لاتکس، لاستیک نیتریل و یا نیپرین نیز ساخته میشوند.

دستکش جراحی لاتکسدار

دستکشهای جراحی لاتکسدار از لاستیک طبیعی ساخته شده اند که حس عالی لمس کردن را فراهم ساخته و از حساسیت بالایی برخوردار میباشد. لاتکس به ایجاد کشسانی بیشتر شناخته میشود. این بدین معناست که با ایجاد چنین کشسانی میتواند باعث آسان پوشیده شدن دستکش توسط فرد شود. اگر چه دستکشهای جراحی که امروزه در دسترس میباشند، از مواد دیگری نظیر پلی سوپرین نیز ساخته میشوند ولی دستکشهای جراحی لاتکس دار برای انجام عمل توسط جراحان ترجیح داده میشوند، چرا که امروزه این مدل توسط تکنولوژی بهبود یافته و حساسیت پوستی کمتری را ایجاد میکند.

طرح-تولید-دستکش-معاینه-لاتکس-1

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید دستکش معاینه لاتکس

۱. کد آیسیک نام کالا دستکش های لاستیکی طبی: ۲۵۱۹۱۳۵۳
۲. کد آیسیک نام کالا دستکش معاینه: ۳۳۱۱۵۱۳۵۵۶
۳. کد آیسیک نام کالا دستکش جراحی: ۳۳۱۱۵۱۳۵۶۰

فرآیند تولید دستکش معاینه لاتکس

طرح-تولید-دستکش-معاینه-لاتکس-6

بررسی بازار طرح تولید دستکش معاینه لاتکس

در این قسمت وضعیت آینده صنعت مورد بررسی تحلیل میشود. پیش بینی وضعیت آتی بازار دستکش های جراحی و معاینه اینگونه تحلیل می شود که تقاضای آتی در ۵ سال آینده بطور میانگین ۷۱۸ میلیون عدد برآورد شده است. این در حالی است که عرضه آتی طی ۵ سال آینده به طور میانگین معادل ۱۰۴ میلیون عدد می باشد و تحلیل موازنه عرضه و تقاضای آتی دستکش های جراحی و معاینه ۶۱۴ تن کمبود را نشان می دهد در حال حاضر عمده نیاز داخل از طریق واردات تامین می گردد و با ممنوعیت واردات این کالا به کشور و اجرای طرح حاضر میزان واردات محصول را کاسته و از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند. لذا تولید دستکش های جراحی و معاینه باید با اولویت تامین نیاز داخلی صورت گیرد و در گام های بعدی به صادرات این محصولات اندیشید.

طرح-تولید-دستکش-معاینه-لاتکس-5

خلاصه بررسی اقتصادی طرح تولید دستکش معاینه لاتکس

ظرفیت تولید سالیانه : ۳۴۵۶۰۰۰۰۰ عدد
نرخ برابری دلار : ۱۴۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۵۰۴۰ مترمربع
زیربنای ساختمان ها : ۲۴۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۰ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۹ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۴ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۲ درصد

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)