طرح تولید دستگاه بلاد وارمر (گرم کن خون)

دستگاه وارمر (گرم کن) خون جهت گرم کردن کیسه خون و مایعات قبل از تزریق به بدن مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین کاربرد آن در مواقع اورژانسی، اتاق های عمل و بخش مراقبت های ویژه (برای جلوگیری از هیپوترمی) است.
این دستگاه توسط مبدل حرارتی و الگوریتم های پیشرفته کنترلی، دمای خون را تاحد مطلوب ۳۷ درجه جهت تزریق و انتقال نگه می دارد. گرم کردن خون و داروهای تزریقی به طور وسیعی در کارهای کلینیکی مورداستفاده قرار می گیرد. عمده ترین کاربرد این دستگاه در جراحیهااست و اصولا زمانی که بیمار مسن یا نوزاد باشد ، می بایست در تزریق ها حتما از این دستگاه استفاده شود .از سوی دیگر زمانی که ۵۰% از مایعات بدن نیاز به جابجایی داشته باشد بایستی از این وسیله استفاده گردد و همینطور در صورتی که ۲۵% از مایعات بدن جابجا شودحضور این وسیله کنار تخت بیمار توصیه می گردد .
در سیستم بلاد وارمر ما با کمیت دما سروکار داریم که فلو مایعات گذرنده و دمای محیط و فلوی هوای اطراف دستگاه بر عملکرد آن تاثیر گذارند.
تا کنون انواع مختلفی از دستگاه های بلاد وارمر برای ایجاد حرارت طراحی و ساخته شده اند. با توجه به تفاوت زیاد در طراحی بلاد وارمرها، طبقه بندی آنها به هیچ وجه کار آسانی نیست. اما در حالت کلی دو دسته بلاد وارمر داریم: بلاد وارمرهای لیکوئید(Liquid) و بلاد وارمرهای سولید(Solid).
در بلاد وارمر های لیکوئید به دلیل استفاده از مایعات ، حرارت با سرعت بیشتر به مایع تزریقی انتقال پیدا می کند منتها به علت مشکلات استفاده ، تقریبا استفاده از آن منسوخ شده است .
بلاد وارمرهای سولید به علت سهولت در استفاده همچنین ارتقا کیفیت، جایگزین بلاد وارمر های لیکوئید شده است.
در این دستگاه با استفاده از سیستم های الکترونیکی دیجیتال و کنترل مناسب عملکرد آنها بـه وسیله میکروپروسسور، یک بلاد وارمر جدیـد طـراحی شده است. نحـوه طراحی و قـابـلیـت کنـتــرل میکروپروسسوری ، این امکان را فراهـم می کند که بلاد وارمر بـه صورت کنترل کننده پی آی دی ، دردسترس بـاشد.
عـلی رغــم کلیه تغییــرات محیطی، سیستــم بلاد وارمر ، حرارتی پـایـدار و ثـابـت را بــه بـیمــار تـحـویـل می دهــد. در ایــن حالت مـحــدوده وسیعی از فلو های تزریقی قــابل انتخاب است.

مزایای دستگاه

طراحی بهینه با توجه به فلو های مختلف خون تزریقی (فلو پایین، متوسط، بالا)
عملکرد فوق العاده مطلوب برای فلوهای پایین و متوسط تا حد ثابت ۳۷درجه
هشدارهای دقیق (دمای بالا، دمای پایین، قطع و اختلال سنسور)
استفاده بسیار آسان
هزینه اندک برای مراکز درمانی (بازبینی و نگهداری توسط کاربر، آماده سازی ساده)
سازگاری مطلوب با محیط های استریل

کاربرد دستگاه

مراکز انتقال خون بیمارستان ها
مراکز اورژانس
مراکز تحقیقاتی

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید دستگاه بلاد وارمر (گرم کن خون)

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک بلادوارمر پزشکی (گرم کن خون) ۳۳۱۱۵۱۳۲۱۳

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید دستگاه بلاد وارمر (گرم کن خون)

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی بلادوارمر پزشکی (گرم کن خون) ۹۰۱۸ میباشد.

تولید دستگاه وارمر هوشمند ساز دستگاه وارمر خون

دستگاه وارمر خون یا تولید وارمر خون همانند سایر دستگاه هایی که برای سلامتی انسان ها نقش اساسی دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دستگاهها و تجهیزات پزشکی به دلیل اهمیت سلامتی برای تمامی انسانها در کره زمین از دقت و حساسیت ویژه ای برخوردار است و می بایستی کاملا استاندارد و از عملکرد قطعی با کیفیت برخودار باشد.
تولید کالاهای پزشکی در ایران در طی سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است و این موضوع باعث شده که دانش فنی لازم جهت بهبود دستگاههای موجود و همچنین ساخت و ارتقاء دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز که مستهلک شده است را فراهم نموده و ایران را در بین کشورهای منطقه مطرح نماید.
حساسیت زیاد در دستگاه ها و تجهیزات همیشه مورد نظر تمامی سازندگان این دستگاه ها بوده و خواهد بود. و بمنظور رعایت این حساسیت استاندارهای تولید انواع تجهیزات پزشکی تدوین شده که تمام شرکت های تولیدی می بایستی از آن طبعیت نماید و محصولات تولیدی هوشمند خود را مطابق با استاندار اعلام شده تحویل نمایند.

وضعیت واردات و صادرات دستگاه بلاد وارمر

نمودار واردات و صادرات دستگاه بلاد وارمر در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)