طرح تولید دستگاه جنین یاب (1)

طرح تولید دستگاه جنین یاب

دستگاه جنین یاب به عنوان یکی از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی می باشد . با توجه به گستردگی دامنه دستگاه ها و تجهیزات پزشکی، دراین طرح به دستگاه جنین یاب که دارای کاربردهای زیادی در پزشکی است و با توجه به عدم تولید در داخل کشور و تقاضای بالا برای آن، تولید آن می تواند اقدامی مقرون به صرفه باشد، پرداخته شده است. نتایج مطالعات صورت گرفته حکایت از آن دارد که تولید دستگاه جنین یاب در کشور از چشم انداز مناسبی برخوردار است.

کاربرد تولید دستگاه جنین یاب

این دستگاه برای زایشگاه ها، بیمارستانها، درمانگاهها، متخصیصین زنان و زایمان و کارشناس های مامایی کاربرد دارد .با این دستگاه میتوان از ۱۰ هفتگی به بعد صدای قلب جنین را آشکار ساخت. این دستگاه با بکار گیری امواج اولتراسوند ضربان قلب جنین را به امواج صوتی تبدیل میکند.

طرح تولید دستگاه جنین یاب (2)

قیمت تولید داخلی و جهانی طرح تولید دستگاه جنین یاب

قیمت محصول مورد نظر از ۱ میلیون تومان تا ۳ میلیون تومان در بازار داخل می باشد . قیمت این در حدود ۶۷۰ دلار ارائه CNA MEDICAL محصول از سوی عمده تولیدکننده آن یعنی کمپانی شده است.

اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

مراقبت پیش از زایمان که هدف اصلی آن به پایان رساندن دوران بارداری با حفظ سلامتی مادر و کودک می باشد . ارتقاء، حفظ و نگهداری سلامت مادر در دوران بارداری، تشخیص موارد پرخطر و توجه مخصوص به آنها، پیش بینی عوارض بارداری و پیشگیری از آنها از جمله مواردی است که مراقبتهای پیش از زایمان را ضروری می نمایاند.

طرح تولید دستگاه جنین یاب (3)

میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن از خارج یا داخل کشور

جهت تولید دستگاه جنین یاب مواد اولیه شامل برد ، کریستال، کیس، لوازم جانبی (باطری، بلندگو، پنل، هشدار دهنده ، کلید قطع و وصل، پلاک برق، ترانس، رابط ها و …) مورد نیاز
می باشد. جهت بسته بندی از مقوا و یونولیت استفاده میگردد. در جدول ذیل میزان مصرف در هرواحد درصد ضایعات، میزان مصرف سالیانه،قیمت و محل تامین بیان گردیده است.

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

امتیاز