طرح تولید روکش غلتک های لاستیکی

روکش غلطک لاستیکی گستره ی کاربردی وسیعی در صنعت دارند ، به همین جهت تولید این قطعه مستلزم دقت عمل در فرآیند تولید می باشد. روش تولید و کیفیت مواد مصرفی در کارکرد و عمر مفید قطعه نقشه مهمی دارد.
روکش غلطک لاستیکی به طور کلی تشکیل شده از لایه بیرونی لاستیکی، لایه ی سخت لاستیکی، هسته فلزی، گردنه غلطک و سوراخ تخلیه است.
روکش غلطک لاستیکی روکشی از جنس لاستیک یا PVC است که وظیفه ی اصلی این روکش ها ایجاد اصطکاک و جلوگیری از سایش و خوردگی سطح درام غلطک ها می باشد. البته با توجه به کاربرد غلطک ها از روکش های مختلفی جهت اعمال روی آنها استفاده میشود. روکش غلطک لاستیکی نسبت به کاربرد غلطک و نیاز مشتری در اندازه های مختلفی طراحی و تولید میشوند.

انواع روکش غلطک ها

روکش مقاوم به سایش
روکش مقاوم به مواد شیمیایی
روکش مقاوم به فشار
روکش مقاوم در برابر سرما و گرما
روکش مقاوم به بنزین
و…

 

محل مصرف روکش های غلطکی

ساخت انواع غلطک های نساجی ، نخ و بافندگی

ساخت انواع غلطک های جهت دستگاه های سقف کاذب و دیوارپوش

ساخت انواع غلطک های مربوط به قالی شویی و آبگیری

ساخت انواع غلطک های کارخانجات کاغذ و مقوا سازی

ساخت انواع غلطک های چاپ و لیبل زن

انواع روکش غلطک لاستیکی

غلطک سیلیکونی :دارای مقاومت در برابر حرارت بالا (که می تواند به ۲۰۰-۲۵۰ درجه برسد) و مقاومت شیمیایی خوب، ولی استحکام کششی کم است. غلطک سیلیکون را می توان در غلطک تنظیم حرارت پارچه، غلطک تنظیم حرارت امباس(منبت) پلاستیک، کلندرینگ، کپی عکس و غیره استفاده کرد.
لاستیک پلی یورتان : دارای استحکام کششی، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر ترک خوردگی و مقاومت در برابر انواع مختلف حلالها عالی است.
غلطک های نئوپرن : مناسب برای غلطک چاپ نرم، غلطک چاپ حکاکی و غیره می باشد.
غلطک آینه ای : به طور کلی فولاد ۴۵ # ، لوله آلیاژ فولادی بدون درز به عنوان مواد پذیرفته می شوند. سطح درجه پایانی غلطک می تواند به RA0.01 برسد. با کمک پردازش آینه نیازهای مشتریان، مسطح بودن سطح غلطک، تعادل، غیر –گرد وخاک، درجه هم محوری را برآورده سازد.
غلطک لاستیکی NBR : غلطک لاستیکی NBR را می توان در غلطک پرینترها، غلطک های لاستیکی صنایع غذایی، غلطک رنگ رزی در پارچه های چاپی در صنایع نساجی و غلطک لاستیکی نرم برای تماس با حلال ها و غیره می توان استفاده نمود.
تذکر: NBR دارای مقاومت به ازن ضعیف و در این عملیات باید از محیط با غلظت زیاد ازن در طول پردازش اجتناب شود.

کاربرد روکش غلطک

غلطک ها کاربرد گسترده ای در صنعت دارند.ازجمله صنایعی که غلطک ها در آنها کاربرد دارند میتوان به موارد زیراشاره نمود.صنایع کاغذ و سلولزی – صنایع چوب – صنعت سیمان – صنعت نساجی – صنعت بسته بندی – صنعت مقوا سازی – صنعت فولاد و…غلطک ها با استفاده از روکشی از جنس لاستیک یا PVC، پوشش داده میشوند که وظیفه ی اصلی این روکش ها ایجاد اصطکاک و جلوگیری از سایش و خوردگی سطح درام غلطک ها میباشد.

البته با توجه به کاربرد غلطک ها از روکش های مختلفی جهت اعمال روی آنها استفاده میشود.روکش غلطک ها با توجه به کاربرد غلطک و نیاز مشتری در اندازه های مختلف طراحی و تولید میشوند.

بهترین روکش لاستیکی غلطک

همانطور که می دانید انواع غلطک های صنعتی در کارخانه های مختلف، از روکش لاستیکی بهره می گیرند. این تولیدات به گونه ای تولید می شوند که مقاومت بالا در برابر سایش داشته و طول عمر آنها زیاد باشد.

خوشبختانه در ایران بهترین مدل های روکش لاستیکی غلطک های صنعتی در دسترس بوده و افراد مختلف آنها را تهیه خواهند کرد. در این صورت می توان به نیاز بازار دقت داشته و همواره محصولاتی خوب را راهی بازار می کنند. خوشبختانه در ایران دسترسی کارخانه های تولید کننده روکش به مواد اولیه خوب فراهم بوده و می توانند بهترین ها را در ساختار تولیدات خود بکار گیرند.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید روکش غلتک های لاستیکی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک روکش غلطک های لاستیکی، پلی اورتان : ۲۴۲۲۵۱۲۵۲۰

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید روکش غلتک های لاستیکی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید روکش غلتک های لاستیکی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید روکش غلتک های لاستیکی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات فوم روکش غلتک های لاستیکی

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

فروش اینترنتی انواع روکش
  در حال حاضر انواع روکش لاستیکی با استانداردهای جهانی تولید و برای فروش راهی بازار می شود. این تولیدات کیفیت عالی داشته و می توان برای خرید آنها از سایتهای اینترنتی نیز کمک گرفت.

با توجه به اینکه سایتهای اینترنتی برای فروش عمده انواع روکش لاستیکی صنعتی اقدام خوبی دارند، می توان استقبال خوبی را از سوی مشتریان مختلف شاهد بود. به طوری که باکیفیت ترین ها را تهیه نموده و از مزیت های موجود در آنها نهایت استفاده را خواهد برد. لذا فروش مدل های متنوع این تولیدات را کارخانه های تخصصی مد نظر داشته و همواره بهترین ها را به فروش می رسانند.  

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید روکش غلتک های لاستیکی

ظرفیت تولید سالیانه : ۵۶۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۳۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۵۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۵۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت :۳۸ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۲ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۷ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

امتیاز