طرح تولید ورق چوب پنبه لاستیکی

ورق چوب پنبه یک محصول پر مصرف در بین تمام مواد نسوز می باشد .
چوب پنبه یک اصطلاح عمومی ست که مقصود آن قطعه ای ست که بتواند درب دبه یا بطری را مسدود نموده و بتواند مدت های طولانی از نفوذ هوا به درون و یا خروج مایع از درون بطری یا دبه محافظت نمائید.
چوب پنبه ها از متریال های متنوعی تولید میشوند که انتخاب هر کدام وابسته به ماده ایست که با آن در تماس است و رایج ترین آنها شامل پی وی سی ، سیلیکونی ، چوب پنبه لاستیکی ، چوب پنبه طبیعی و یا چوب پنبه ترکیبی میباشد.
اگر قصد دارید درب بطری حاوی الکل یا سرکه را پلمپ کنید میتوانید از چوب پنبه های بدون سوراخ از جنس های چوب پنبه طبیعی و یا چوب پنبه ترکیبی و یا از نوع سیلیکونی استفاده کنید.
اگر قصد محافظت از اسید ها را دارید میتوانید از نوع پی وی سی استفاده نمائید.
نکته کلیدی در انتخاب درب بطری مناسب ، اینست که ماده درون ظرف ، واکنشی با درب بطری شما ایجاد نکند و یا ماده درون ظرف باعث خوردگی درب انتخابی نشود.
از نقاط قوت استفاده چوب پنبه سیلیکونی میتوان به آب بندی بسیار راحت آن نسبت به سایر متریالها اشاره نمود و همچنین سوراخ آماده موجود بروی آن ، نصب و جداسازی قفل هوا را بسیار بسیار راحت میکند.
همچنین در صورت نگهداری مناسب ، میتوان به دفعات از آن استفاده کرد. در صورتی که در چوب پنبه های طبیعی نمیتوان چند بار از آنها استفاده کرد و عملا یکبار مصرف میباشند.
وجود لاستیک در ورق چوب پنبه به آن خاصیت ارتجاعی بخشیده که در کنار تراکم بالای چوب پنبه محصولی طبیعی منحصر به فرد با استحکام و انعطاف بوجود آورده است.
ورق چوب پنبه در دو نوع لاستیکی و خشک در بازار موجود است.چوب پنبه خشک به نسبت چوب پنبه لاستیکی انعطاف کمتری داشته و ترد و شکننده است و بیشتر در محیط های عایق گرما و سرما،عایق صدا،ماکت سازی،کفش سازی و … کاربرد دارد.

ورق چوب پنبه لاستیکی

از دانه های چوب پنبه به همراه لاستیک ، ورق چوب پنبه لاستیکی دارای انعطاف بسیار بیشتری نسبت به چوب پنبه خشک می باشد و به همین دلیل این ورق در دو نوع چسب دار و بدون چسب تولید می شود تمام مشخصات و کاربرد های این محصول همانند ورق چوب پنبه خشک می باشد

مورد استفاده ورق چوب پنبه لاستیکی

سایز کوچک برای بطری های شیشه ای با حداکثر قطر ۲۰ میلیمتر
سایز متوسط برای قرابه های شیشه ای با حداکثر قطر ۲۵ میلیمتر
سایز بزرگ برای دبه های آب معدنی ۲۰ لیتری (مخصوص آب سرد کن ها) با حداکثر قطر ۵۳ میلیمتر

چوب پنبه چیست؟

چوب پنبه محصولی گیاهی است که از قسمت مرده برخی درختان گرفته می‌شود.

خواص فیزیکی

عایق و غیرقابل نفوذ (درمقابل مایعات و گازها) بوده و نرم، سبک و دارای چگالی ناچیز است و بریدن و شکل‌دهی آن بسیار ساده‌ است. از نظر خواص فیزیکی بسیار شبیه به کوتین می‌باشد.

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید ورق چوب پنبه لاستیکی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک محصولات چوب پنبه ۲۰۲۹۴۱۲۳۲۴

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید ورق چوب پنبه لاستیکی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی محصولات چوب پنبه ۴۵۰۳۱۰۰۰ / ۴۵۰۳۹۰۰۰ میباشد.

تولید چوب پنبه

چوب پنبه در سطح خارجی بسیاری از درختان تشکیل می‌شود؛ ولی تشکیل آن فقط در پاره‌ای از درختان آنقدر زیاد است که به مصرف صنعتی می‌رسد. درختان بلوط و پخاس از جمله درختانی هستند که چوب پنبه آن‌ها مصرف صنعتی دارد
پرتغال، اسپانیا و ایتالیا، بزرگترین تولیدکنندگان چوب پنبه در جهان هستند.

واردات چوپ پنیه

واردات این کالا به طور اختصاصی از کشور های چین، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا و … می باشد. واردات این محصول باید برابر با استاندارد های قید شده در در بخشنامه های صادره از ارگان ها و سازمان های ذی ربط صورت بگیرد. در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد

وضعیت واحد های فعال تولید ورق چوب پنبه لاستیکی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای ورق چوب پنبه لاستیکی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات ورق چوب پنبه لاستیکی

نمودار واردات و صادرات ورق چوب پنبه لاستیکی در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید ورق چوب پنبه لاستیکی

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۵۰ تن
نرخ برابری دلار : ۳۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۷۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۳۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۴ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳۹ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۸ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۸ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)