طرح تولید ساندویچ ساز

ساندویچ ساز دستگاهی است که به وسیله آن می توان انواع ساندویچ ها را در مدت زمان کوتاهی آماده کرد. این دستگاه شاید به نظر زیاد کارآیی نداشته و وجود آن در آشپزخانه از لحاظ عده ای اضافه هم باشد. اما در مواقعی که نیاز به درست کردن غذاهای آماده به ویژه در وقت شام است و زمانی برای پختن شام نیست، این وسیله کاربرد دارد.
زیرا که این دستگاه می تواند با کمترین زمان و بدون هیچ خستگی یک غذای مختصر برای شام آن هم زمانی که حوصله آشپزی نیست آماده کند، و به راحتی هم می توان با آن کار کرد.
ساندویچ ساز که نام دیگر آن اسنک ساز است به خصوص برای افرادی که شاغل هستند و می خواهند یک صبحانه و یا شام مختصر آماده کنند و یا افرادی که وقتی برای آشپزی در شب را ندارند، و یا زمان هایی که برای عصرانه نیاز است تا فوری و سریع یک ساندویچ آماده کرد بسیار مفید و کاربردی است.
امروزه با توجه به مؤلفه‌هایی نظیر تغییر سبک زندگی از سنتی به مدرن، مشغله‌های مختلف مثل چندشغله بودن، ترافیک سنگین، بعد مسافت محل کار تا محل سکونت، فشارها و استرس‌های طول روز در مواجهه با افراد و سایر چیزها باعث شده که اقبال و تمایل عمومی به‌سوی غذاهای آماده در بین سنین مختلف به‌ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان افزایش یابد.
زمانی که خسته از محل کار به منزل برمی‌گردید، شاید تهیه ناهار و شام برایتان سخت و دشوار باشد. ساندویچ یکی از انتخاب‌های راحت و سهل‌الوصول است که خیلی زود کارتان را راه می‌اندازد.

انواع ساندویچ ساز

ساندویچ سازها به دو نوع می باشند. یکی دارای صفحات فوقانی و پایین است و دارای قالب های مربعی شکل است، و ساندویچ های معمولی در ان قرار می گیرد. این مدل از ساندویچ ساز قیمت ارزانی دارد و برای ساندویچ های ساده و معمولی مناسب است.
اما اگر می خواهید ساندویچی پر از مخلفات، با طعم و طرح دلخواه داشته باشید، مدل های نوع دوم ساندویچ ساز را انتخاب کنید. این ساندویچ ساز که استفاده از آن هم بسیار رایج است، دارای یک پِرس در پایین است که به محض اینکه ساندویچ در قالب قرار بگیرد آن را فشرده می کند.
هر کدام از صفحاتی که در این ساندویچ ساز وجود دارد، به هنگام قرار گرفتن ساندویچ، هر کدام از این صفحات باعث پشته شدن صفحات دیگر شده و گاهی نیز صفحه بالا وزن می شود تا ضمن کبابی کردن ساندویچ، آن را فشرده می کند.

نکاتی در مورد نحوه استفاده و کاربرد ساندویچ ساز

اسپری کردن روغن و یا کره بر روی صفحات ساندویچ ساز باعث می شود، تا پنیر و ساندویچتان بهترین طعم را بگیرد. در بیشتر ساندویچ ساز ها صفحات بدون رنگ هستند، بنابراین می توانید نان را خشک شده نگه داشته و بدون روغن هم استفاده کنید، و اینگونه هم نمی چسبد.
از یک پنیر ذوب خوب برای ساندویچ استفاده کنید. نمونه هایی از بهترین برندهای پنیر گریور، چدار، آمریکایی، و پنیر سوئیسی می باشد. می توانید قسمت کوچکی از حاشیه های نان را در اطراف لبه های پنیر بگذارید، تا از خنک شدن صفحات دستگاه جلوگیری کند
نانی که برای ساختن ساندویچ انتخاب می کنید از نوع مرغوب و خوب باشد. اغلب ساندویچ سازهای از نوع و مدل پرس Panini می توانند انواع نان را ساپورت می کنند. اما ساندویچ سازهای معمولی فقط با نان های خُرد شده معمولی کا ر می کنند.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید ساندویچ ساز

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک ساندویچ ساز ۲۹۳۰۵۱۲۳۲۹

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید ساندویچ ساز

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی ساندویچ ساز ۸۵۱۶۶۰۰۰ میباشد.

تحلیل صنعت تولید ساندویچ ساز
مزیت ها و نقاط قوت تولید ساندویچ ساز

ممنوعیت واردات لوازم خانگی
رقابت در بازار جهانی در صورت بالا بردن کیفیت محصولات

موانع و مشکلات تولید ساندویچ ساز

واردات قاچاق ساندویچ ساز
نوسانات قیمت مواد اولیه
بالا بودن رقابت در بازار هدف

وضعیت واحد های فعال تولید ساندویچ ساز

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید ساندویچ ساز در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید ساندویچ ساز

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید ساندویچ ساز در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات ساندویچ ساز

نمودار واردات و صادرات ساندویچ ساز در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید ساندویچ ساز

ظرفیت تولید سالیانه : ۵۰۰۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۲۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۷۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۵ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۸.۹ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۴ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۴ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)