ژل

طرح تولید سیلیکاژل پرک

تهیه سیلیکاژل برای اولین بار به توماس گراهام در سال ۱۸۶۱ میلادی نسبت داده می شود. رطوبت معمولا یکی از عوامل مزاحم در اکثر صنایع است که می تواند اثرات سوء و مخربی در کلیه مراحل، اعم از نگهداری مواد اولیه و محصول در انبار ها و در زمان حمل و نقل داشته باشد . لذا سیلیکاژل به عنوان یک ماده رطوبت گیر، کاربرد عمده ای در صنایع و به خصوص در صنایع برق، دارویی و بسته بندی پیدا کرده و از کالا در برابر رطوبت و خوردگی حفاظت می کند. این ماده امروزه یکی از عوامل موثر بر ارائه محصول مرغوب در بازار های بین المللی به حساب می آید.

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح تولید سیلیکاژل پرک

طرح توجیهی تولید سیلیکاژل پرک: ۲۴۲۹

موارد مصرف و کاربرد سیلیکاژل پرک

صنایع شیمیایی – نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع داروئی و غذایی و کشاورزی، صنایع خودرو سازی و صنایع نظامی، تجهیزات و قطعات الکترونیکی و الکتریکی و کامپیوتر و مخابرات، صنایع ساختمانی، صنایع دستی و آثار باستانی، صنایع بسته بندی و حمل و نقل و انبارداری، خشک کردن گلها و لانه حیوانات موارد استفاده و کاربرد دارد.

اهمیت تولید سیلیکاژل پرک در کشور

با توجه به اینکه این ماده در صنایع مختلفی از جمله صنایع شیمیایی – نفت و و گاز و پتروشیمی ، صنایع داروئی و غذایی و کشاورزی، صنایع خودرو سازی و صنایع نظامی ، تجهیزات و قطعات الکترونیکی و الکتریکی و کامپیوتر و مخابرات ، صنایع ساختمانی- صنایع دستی و آثار باستانی ، صنایع بسته بندی و حمل و نقل و انبارداری ، خشک کردن گلها و لانه حیوانات کاربرد دارد و به خصوص به علت کاربرد در صنایع نظامی می تواند باعث مستقل شدن کشور از کشورهای قدرتمند می گردد.

تجهیزات و ماشین آلات طرح تولید سیلیکاژل پرک

دستگاه بونزا (کوره پخت )
بویلر روغن
دستگاه میکسر
دستگاه کولینگ
دستگاه رزرور
دستگاه بسته بندی اتوماتیک

طرح تولید سیلیکاژل پرک

قیمت خط تولید سیلیکاژل پرک

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید سیلیکاژل پرک ، برابر با ۱۹۸۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت سیلیکاژل پرک

بودجه: بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان
ظرفیت پیشنهادی طرح:۱۶۰۰ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۴۵۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۸۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۳۵ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۴۲۹۰ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)