طرح تولید مولتی مدیا

طرح تولید سیستم مولتی مدیا خودرو

مالتی مدیا “Multimedia” در لغت به معنای چند رسانه ای است یعنی ارتباط و انتقال موضوع ها و مفاهیم با استفاده از رسانه های متفاوت همچون گفتار ، موسیقی ، عکس ، متن ، انیمیشن ، محیط های تعاملی و رابط با کاربر و … و هر چیز که شما فکرش را بکنید. تا قبل از آمدن سیستم عامل ویندوز، واژه مالتی مدیا در فرهنگ کامپیوتر وجود نداشت. چند سال پیش از آن حتی کارت صوتی هم شناخته نشده بود. با ورود ویندوز ۹۵ و همچنین بهبود کیفیت صوت و تصویر کامپیوتر ها، مالتی مدیا یا چند رسانه ای بعنوان یک تکنولوژی مطرح شد. یک نرم افزار مالتی مدیا نرم افزاری است که متن، تصویر ( شامل تصاویر ثابت ، فیلم ، و انیمیشن ) ، و صدا ( گفتار و موزیک ) را در خود بگنجاند. البنه بعضی ها تعامل یا Interaction را نیز در این دسته می گنجانند. ولی در واقع تعامل یک مکمل برای مالتی مدیا محسوب میشود و چنین نرم افزار مالتی مدیایی که امکان تعامل داشته باشد را Interactive Multimedia یا چند رسانه ای تعاملی می نامند. البته امروزه وجود صوت و تصویر در اکثر نرم افزار ها، قضیه را خیلی عادی کرده است ولی در آغاز کار، نرم افزار های مالتی مدیا بسیار لوکس و چشمگیر بودند. تا جایی که شرکت اینتل آخرین مدل پنتیوم خود را با نام Pentium MMX یعنی پنتیوم با ضمایم چند رسانه ای به بازار عرضه کرد. (طرح تولید سیستم مولتی مدیا خودرو)

امکانات مولتی مدیا

قابل اتصال به موبایل
ipod-iphone
قابلیت نصب سنسور و دوربین دنده عقب
سوکت فابریک
GPSو نقشه به روز شده شهرها
پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری در قالب لوح های فشرده CD-DVD 7- گیرنده رادیو
قابلیت نصب گیرنده تلویزیون همراه با آنتن دیجیتال
دارای بلوتوث و میکروفن
دارای ورودی USB/ SD CARD
– اندازه صفحه نمایشگر۶ اینچ
سیستم عاملwindows CE 6.0 13- پشتیبانی از فرمت هایDVD/VCD/CD/MP3/WMA/ JPEG/MPEG4 14-
پشتیبانی از Sd card : ماکزیمم تا ۳۲ گیگ بایت
(.channels : 4 CH output ( FL+FR+RL+RR
طرح تولید مولتی مدیا

انواع سیستم مولتی مدیا خودرو دارای سیستم عامل

سیستم مولتی مدیا خودرو رهیاب خودرو : برخی از سیستم‌های مولتی مدیا مانند دیگر دستگاه‌های دیجیتال و کامپیوترها دارای سیستم عامل هستند. به این ترتیب می‌توان به راحتی با سیستم مولتی مدیای خودرو ارتباط برقرار کرد. همچنین می‌توان به این سیستم‌ها کلید روی فرمان متصل کرد و با استفاده از آن، می توان کنترل‌های مختلف کم و زیاد کردن حجم صدا و جوابگویی تلفن را انجام داد. این سیستم‌ها دارای بلوتوث هستند. بنابراین به گوشی هوشمند متصل می‌شوند و به وسیله کارکیتی که دارای میکروفن است، شما می‌توانید بدون خارج کردن گوشی از داخل جیب، به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. سیستم مولتی مدیا از پردازنده‌های قوی استفاده می‌کند و می‌تواند به راحتی و بدون هیچ مشکلی کارهای مختلف را بدون وقفه و به‌صورت هم‌زمان انجام دهد

سیستم مولتی مدیا خودرو با جی پی اس

برخی از انواع سیستم مولتی مدیا دارای جی پی اس هستند؛ و امکان مسیریابی را به شما خواهند داد. به دلیل صفحه نمایش گسترده، ارتباط با آنها ساده است و در زمان مسیریابی به راحتی می‌توان نمای خوبی از نقشه و مسیر حرکت را داشت. همچنین برخی از آنها دارای گیرنده داخلی تلویزیون هستند و کانال‌های دیجیتال را پخش می‌کنند.

سیستم مولتی مدیا خودرو با حافظه داخلی

بعضی از انواع سیستم مولتی مدیا دارای حافظه داخلی هستند و می‌توان فایل‌های صوتی و تصویری را در داخل آن ذخیره کرد. این دسته از سیستم های مولتی مدیا نیازی به فلش مموری و CD برای فایل‌های صوتی و تصویری نخواهند داشت. سیستم مولتی مدیا قابلیت پخش فایل‌های صوتی با فرمت‌های MP3, WMA, WAV، فایل‌های تصویری با فرمت‌های MPEG4, DIVX, AVI, WMV, MP4, ASF، و تصاویر با فرمت‌های JPG, BMP را دارا هستند.
این قابلیت‌ها به شما این امکان را خواهند داد تا طیف گسترده‌ای از فرمت‌های مختلف را به وسیله این سیستم اجرا کنید. همچنین این سیتسم‌ها دارای مانیتور لمسی بوده و در برخی از مدل‌ها، قابلیت انتخاب منو به زبان فارسی نیز وجود دارد. درگاه USB تعبیه شده در این سیستم از نوع قدرت بالا است که می‌توان به وسیله آن وسایل دیجیتال خود مانند تلفن هوشمند را شارژ کنید.

قطعات صوتی تشکیل دهنده سیستم مولتی مدیای خودرو

بخش صوتی یک سیستم چندرسانه ای در ماشین معمولا شامل سیستم صوتی معمول می شود. هرچند تفاوت های چندگانه ای ممکن است وجود داشته باشد. برخی از اجزای صوتی که معمولا در سیستم های مولتی مدیای خودرو یافت می شوند عبارتند از:
• هدیونیت
• اسپیکرها
• تقویت کننده
• پردازنده صوتی
• کراس اوورها
• هدفون
طرح تولید مولتی مدیا 2

قطعات ویدئویی تشکیل دهنده سیستم مولتی مدیای خودرو

هر سیستم چندرسانه‌ای ماشین حداقل یک جزء ویدئویی نیاز دارد. اما آنها همچنین می‌توانند خیلی بیشتر از این تعداد را هم داشته باشند. برخی از اجزای چندرسانه‌ای ویدئویی ماشین‌های جدید عبارتند از:
• هدیونیت ویدئویی
• مانیتور اصلی (داشبورد)
• مانیتور پشت سری
• مانیتور قابل حمل
در حالی که هدیونیت قلب هر سیستم صوتی ماشین است؛ می‌تواند به عنوان یک جزء ویدئویی از یک سیستم مولتی مدیای خودرو نیز عمل کند. برخی از هدیونیت‌ها دارای یک مانیتور کوچک LSD هستند. برخی از آنها صفحه نمایش بزرگ دارند؛ و در نهایت برخی از آنها می‌توانند به دو یا چند مانیتور سرویس دهند.
هدیونیت‌های چند منظوره همچنین نیاز به منابع ورودی اضافی برای توانایی کنترل چند مانیتور و همینطور سیستم کنترل بدون سیستم دارند. بعضی از واحدهای هدیونیت هم برای کار با هدفون طراحی شده‌اند؛ که می‌تواند به خصوص در سیستم‌های مولتی مدیا مفید باشند.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید سیستم مولتی مدیا خودرو

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک سیستم مولتی مدیا خودرو به شرح جدول ذیل می باشد

شرح محصولکد آیسیک
دستگاه پخش مولتی مدیا خودرو۳۲۳۰۵۱۲۳۸۰
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید سیستم مولتی مدیا خودرو

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید سیستم مولتی مدیا خودرو

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید سیستم مولتی مدیا خودرو در کشور به تفکیک استان آمده است .
واحدفعال مولتی مدیا خودرو

جدول واحد های فعال تولید سیستم مولتی مدیا خودرو

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید سیستم مولتی مدیا خودرو در کشور به تفکیک استان آمده است .
جدول واحدفعال مولتی مدیا خودرو

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید سیستم مولتی مدیا خودرو

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۵۰۰۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۸۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۷۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۲۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۸ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۶ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)