طرح تولید شیشه فلاسک

فلاسک یا دمایان ظرفی است که مایعات یا گازها را گرم و سرد نگه می دارد یک بطری شیشه ای، فلزی یا پلاستیکی یا دیواره های میان تهی است که فضای باریک میان دیواره های درونی و بیرونی از هوا خالی شده است همچنین می توان آنها را دو بطری با دیواره های نازک در نظر گرفت که یکی درون دیگری جا می گیرد و در سر فلاسک به هم محکم شده اند.
ز آنجا که فلاسک دیواره ای از جنس شیشه دارد و شیشه ماده ای عایق است گرما از راه رسانایی جریان پیدا نمیکند همچنین وجود خلاء در فاصله بین دو جداره، از جریان یافتن گرما به صورت همرفت جلوگیری می کند همچنین پوشش نقره ای داخل ظرف از جریان انتقال به صورت تابش جلوگری می کند در نتیجه این ظرف می تواند مواد گرم و سرد را برای زمانی طولانی بودن آن که دمای آنها تغییر می کند در خود نگه دارد ان چیزی که این ویژگی فلاسک را در پی دارد نخست جلوگیری از جریان گرما از راه همرفت و پس هدر رفتن گرما به دلیل سطح بازتابنده دیواره است .

ویژگی شیشه فلاسک

ازلحاظ بهداشت و راحت تمیز کردن آن گزینه خیلی خوبی است. همچنین مخزن‌های شیشه‌ای بوها را به خود جذب نمی‌کند و به‌راحتی برای نگهداری مواد ترش و مواد غذایی می‌توان استفاده کرد. وزن آن نسبت به نوع استیل کمتر است. از مزایای دیگر محفظه شیشه‌ای این است که مدت‌زمان بیشتری مایعات را گرم یا سرد نگه می‌دارد. مثلاً آب گرم را حدود ۱۲ ساعت و آب سرد را تا ۲۴ ساعت خنک نگه می‌دارد.

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید شیشه فلاسک

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد ایسیک شیشه فلاسک ۲۶۱۰۵۱۲۳۶۱

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید شیشه فلاسک

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی شیشه فلاسک ۷۰۱۰۹۰۹۰

وضعیت واحد های در دست احداث تولید شیشه فلاسک

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید شیشه فلاسک در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات شیشه فلاسک

نمودار واردات و صادرات شیشه فلاسک در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)