طرح تولید شیشه های دو جداره

شیشه دوجداره از به هم چسباندن یک یا چند قاب شیشه ای موازی برای به وجود آوردن یک واحد غیر قابل نفوذ تشکیل میشود که اصل آن برای به وجود آوردن محفظه ای همگن از هوای خشک یا با گاز که بین یک یا چند جداره پر میشود استوار است.
محفظه خالی همگن در بین دو شیشه با استفاده از پروفیل آلومینیومی ظریف (spacer)که از ماده رطوبت گیر (desican) پر شده است ایجاد میگردد. بدین ترتیب میزان انتقال گرما و سرما و نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش میابد.
تزریق گازها به درون این محفظه خالی شیشه دوجداره را به یک عایق ایده آل حرارتی و صوتی تبدیل مینماید. شیشه دو جداره که به صورت چشمگیری باعث کاهش اتلاف انرژی میشود یکی از مهمترین روشها برای ذخیره گرمایش و سرمایش و نیز کنترل صدا در ساختمانها میباشد.

مشخصات شیشه دوجداره

شیشه های دوجداره از سه قسمت، شامل دو شیشه ی تک جداره و یک اسپیسر حرارتی شیشه دو جداره میان این دو شیشه تشکیل شده اند.

شیشه دوجداره

بسته به هدف ما برای استفاده از پنجره دوجداره، نوع شیشه ای که در آن استفاده می شود متفاوت است از این رو مهم ترین فاکتور برای پنجره های شیشه دو جداره، نوع شیشه با توجه به انتظار ما می باشد:
اگر مورد انتظار ما عایق حرارتی است؛ برای بهتر بودن عایق حراراتی باید ضخامت شیشه های دوجداره را کمتر و اسپیسر حرارتی شیشه دو جداره را بیشتر انتخاب کرد.
اگر مورد انتظار ما عایق صوتی است؛ برای کارایی بهت عایق صوتی بهتر است ضخامت شیشه دوجداره را بیشتر در نظر رفت چرا که موج صوت با برخورد به شیشه های ضخیم بیشتر شکسته شده و عایق صوتی مناسب تری فراهم می کند.
و در انتها اگر عایق صوتی و هم عایق حراراتی مورد نظر ما بود؛ در این حالت ضخامت شیشه های دوجداره را ۴ و ۶ میلیمتر و ضخامت هوای مبحوس بین دو شیشه را ۸ میلیمتر در نظر میگیریم تا در مجموع به ضخامتی۱۸ میلیمتر برسیم.
فاصله بین شیشه دو جداره؛ این دو لایه ی جدا از هم، حداکثر در با بازه ای بیست میلی متری از هم فاصله دارند.

انواع شیشه دوجداره

شیشه دوجداره ساده : این نوع شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است.
شیشه دو جداره رنگی : این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است.
شیشه دوجداره رفلکس : این نوع شیشه دو جداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می کنند ولی ایراد آنها این است که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان نمایان است.
شیشه دوجداره سکوریت : شیشه های سکوریت برای محل های پرخطر و پر تردد در نظر گرفته می شود . شیشه سکوریت در هنگام شکستن کاملاً خرد شده و باعث ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی گردد .شیشه های جانبی خودروها از نوع سکوریت است.
شیشه دوجداره جورجین بار: در شیشه دوجداره جورجین بار در میان دو لایه شیشه دوجداره پروفیل آلومینیومی تزئینی در رنگهای مختلف سفید، طلایی ، مشکی و… در شکلها و هندسه های متفاوت قرار می گیرد که با توجه به تنوع یاد شده می توانند نمای خاصی را به محل استقرار خود بدهند.

انواع شیشه دو جداره جورجین بار

شیشه دوجداره لمینت : شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دو جداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . شیشه لمینت در موقع برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و تنها ترک بر می دارد. شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است.
شیشه دوجداره مشجر و یا شیشه دوجداره سند بلاست : شیشه مشجر و سند بلاست کاملا مات بوده و طرف دوم به هیچ وجه قابل مشاهده نیست. شیشه مشجر بیشتر برای سرویس ها و سند بلاست برای مکان های اداری خاص کاربرد دارد.
از نوع سه جداره:
ویژگی شیشه دو جداره
ویژگی اصلی این شیشه مقاومت بسیار بالای آن در برابر نفوذ سر و صدا و همچنین حرارات می باشد. به عبارت دیگر، شیشه های دوجداره عایق مناسب صوتی و حرارتی هستند.
با توجه به کاربری و محل استفاده از شیشه دوجداره، می توان از ترکیب انواع شیشه ها برای دوجداره کردن استفاده کرد : مانند ترکیب شیشه فلوت، مشجر، آینه ای، سکوریت، لمینت و …

کاربرد شیشه دو جداره:

همانطور که در بالا گفتیم شیشه های دوجداره به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که نسبت به مدل های تک جداره دارند کاربرد های بسیاری دارند از جمله:
درب و پنجره ساختمان ها
نمای کرتین وال
ویترین های فروشگاهی
سقف های شیشه ای
محافظ های شیشه به جای نرده

فواید و معایب شیشه های دوجداره

شیشه های دوجداره مزایای بسیاری زیادی نسبت به شیشه های تک جداره دارند. عایق صوتی می باشند؛ لذا محیط داخل در سکوت و آرامش خواهد بود و سرو صدای خیابان های شلوغ به ندرت در داخل ساختمان نفوذ خواهد کرد. بعلاوه، عایق گرما و سرما هستند و بنابراین در فصول سرد، گرمایش ساختمان و سر فصول گرم، سرمایش ساختمان با صرف انرژی کمتری صورت خواهد گرفت؛ لذا در بهینه سازی مصرف انرژی نقش بسزایی دارند. علاوه بر اینها، شیشه دوجداره امنیت بیشتری نسبت به تک جداره دارد و در هنگام ترک برداشتن شیشه، فرو نمی ریزد و درجای خود باقی می ماند. این مزایا و برخی مزایای دیگر سبب شده است که مصرف کنندگان تمایل بیشتری به شیشه های دوجداره نشان دهند و نیاز بازار به این کالای مفید افزایش یابد. شیشه های دوجداره به صورت کارخانه ای و کارگاهی تولید می شوند.
یکی از اشکالات بالقوه ی مربوط به شیشه های دو جداره گرانتر بودنشان نسبت به شیشه های معمولی است. هرچند شما می توانید این هزینه را با کاهش هزینه های قبوض خود جبران کنید. از آن جایی که نرخ انرژی و بهای پرداختی آن روز به روز در حال افزایش است. استفاده از شیشه های دوجداره راهکار بسیار موثری برای کاهش هزینه ها می باشد، به خصوص اگر در منازل جنوبی هستید، بالای شیشه های دو جداره یک سایبان نصب کنید، تاثیر بسیار مفیدی دارد.

علت بخار گرفتن شیشه دوجداره

شاید دیده باشید که میان برخی از شیشه های پنجره های دو جداره، بخار آب دیده می شود، هنگامی که مهر و موم شیشه بشکند، یا بنا به دلایلی، در داخل کارخانه، نتوان به درستی پنجره را مهر و موم کرد، چگالش اتفاق می افتد و در نتیجه، بخار در داخل پنجره اتفاق می افتد.
شکسته شدن مهر و موم پنجره دو جداره، به دلایل مختلفی می تواند اتفاق بیفتد. اما اصلی ترین دلیل آن، فرسودگی پنجره به دلیل گذشت زمان و یا نحوه ساخت آن است. مهر و موم پنجره دو جداره، همیشگی نیست. حتی مواد شیمیایی که هنگام تمیز کردن خانه با مهر و موم پنجره در تماس است نیز می تواند باعث شکست مهر و موم پنجره دو جداره شود.
پس در این صورت باید هر چه سریعتر برای تعویض شیشه پنجره دو جداره خودتان اقدام کنید.

عایق در مقابل صدا

اگر شما در یک خیابان شلوغ زندگی میکنید و میخواهید با آرامش بیشتری استراحت کنید این شیشه ها در کاهش سر و صدای بیرون بسیار موثرند و از ورود صدا به داخل جلوگیری می کنند. اگر شما قصد دارید شیشه های قدیمی خود را تعویض کنید میتوانید آن ها را دوجداره کنید البته قبل از آن با یک مشاور تماس بگیرید

شیشه دو جداره برای پنجره آهنی

فلزات انتقال دهنده عال برای گرما و سرما و آلودگی صوتی هستند. کافیست بعد از تابش نور خورشید و یا در فصل سرما، دست خود را نزدیک به پنجره نگه دارید. سرما یا گرمای موجود را کاملا حس می کنید.
اگر شیشه مورد استفاده ما شیشه دو جداره باشد مطمئنن سرما و گرما شیشه قدری کمتر خواهد شد اما با انتقال سرما و گرما به شیشه تک جداره یا شیشه دوجداره از طریق چارچوب فلزی، این کاهش سرما و گرما ناچیز به حساب می آید. در مورد انتقال صوت نیز پنجره های آهنی یا فلزی همانند ریل قطارعمل می کنند و صوت را عبور می دهند.
یکی از آسانترین فعالیت ها برای بازسازی یا نوسازی ساختمان ها، تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره می باشد که بدون خرابی و در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین تاثیر را می گذارد. در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دو جداره نیازی به تخلیه محل پروژه نمی باشد و تنها با جابجایی وسایل در فاصله ۲ متری پنجره ها این امر امکان پذیر است.

شیشه های دو جداره دودی

امروزه استفاده از شیشه‌های دوجداره به ویژه در نمای خارجی ساختمان‌ها بسیار مرسوم شده است. با توجه به قانون جدیدی که شهرداری شهرها پیرامون اجباری بودن نصب پنجره‌های دوجداره در ساختمان‌ها تازه‌ساز تصویب کرده است، هر روز شاهد استفاده بیشتر از شیشه‌های دوجداره به عنوان نمای ساختمان‌ها هستیم.
پرطرفدارترین نوع شیشه دوجداره برای نمای ساختمان‌ها و پنجره‌ها، شیشه‌های دودی هستند. البته باید توجه داشت که دو نوع شیشه تیره‌رنگ وجود دارد. شیشه برنز و دودی، دو نوع از پرکاربردترین شیشه‌های دوجداره برای پنجره‌ها هستند که معمولا با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند.
باید توجه داشته باشیم، که شیشه دودی با شیشه برنز متفاوت است. در واقع شیشه دوجداره دودی، نوعی شیشه با رنگی مایل به مشکی است، اما شیشه برنز رنگی مایل به قهوه‌ای تیره دارد. بنابراین هنگام سفارش شیشه دوجداره دودی، باید حتما این نکته را در نظر گرفت.
شیشه دوجداره دودی و برنز به دلیل رنگ تیره‌ای که دارند، بیشتر در نماهای ساختمانی و پنجره‌های رو به نما مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته در صورتی که از این نوع شیشه‌های دوجداره در ساختمان استفاده کنیم، به راحتی نمی‌توان داخل ساختمان را مشاهده کرد.

انواع شیشه‌ دوجداره دودی و کاربردهای آن‌ها

شیشه‌های دوجداره دودی انواع مختلفی دارند. هر یک از انواع این شیشه‌ها برای مکانی خاص کاربرد دارد. استفاده درست و به جا از انواع آن‌ها برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها نقش موثری ایفا می‌کند. در ادامه به معرفی انواع شیشه دوجداره دودی و کاربردهای آن‌ها می‌پردازیم:

شیشه دوجداره رفلکس دودی

از انواع شیشه‌های دوجداره که امکان خلق زیبایی فراوانی را برای طراحان و معماران ایجاد می‌کند و همچنین باعث تطبیق فضای پنجره دوجداره دودی با نمای ساختمان می‌شود، می‌توان به شیشه دوجداره رفلکس دودی اشاره کرد. برای تولید این نوع شیشه از آلیاژ و فلزاتی استفاده می‌شود که خصوصیات شیشه را تغییر می‌دهند. شیشه دوجداره رفلکس دودی معمولا از دوجداره شدن شیشه شفاف ساده و شیشه رفلکس دودی تشکیل شده است. در این نوع شیشه دوجداره، معمولا جداره رفلکس وظیفه بازتاب نوردر جهت منبع نور را دارد.
از جمله سایر ویژگی‌های شیشه دوجداره رفلکس دودی، می‌توان به عدم دید داخل منزل در روز، کمک به زیبایی نمای ساختمان، بازتاب و انعکاس نور مستقیم خورشید و جلوگیری از ورود گرمای تابستان به داخل منازل اشاره کرد. شیشه دوجداره رفلکس دودی در کنار مزیت‌های بیان شده، معایبی مانند کاهش نور و روشنایی منازل و تغییر رنگ دید ناظر را از داخل ساختمان دارد. همچنین این نوع شیشه دوجداره بخش زیادی از نور مرئی، پرتو IR و UV را بازتاب می‌دهد.

شیشه دوجداره طرح دار دودی

برخی شیشه‌های دوجداره طرح‌دار، برای زیباتر شدن فضای داخلی و نمای بیرونی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. حالا اگر کسی بخواهد از این شیشه‌ها طوری استفاده کند، که فضای داخلی ساختمان دیده نشود، بهتر است از نوع شیشه طرح‌دار دودی و دوجدار بهره گیرد.

شیشه دوجداره استین گلاس دودی

شیشه استین گلاس یا به عبارت دیگر همان استند گلاس، در اوایل سال ۲۰۱۳ توسط فعالان حوزه هنر در کشور ایتالیا ساخته شد. جالب است بدانید، که هنرمندان ایتالیایی در ابتدا فقط قصد داشتند که شیشه را با رنگ‌های گوناگون مخصوص شیشه، یعنی ویترای، رنگ‌آمیزی کنند. رفته رفته طرح‌های آن‌ها با استقبال شدید از سوی مردم مواجه شد و این نوع شیشه به یکی از پرفروش‌ترین شیشه‌های دکوراتیو در سطح جهان تبدیل شد.
به طور کلی شیشه استین گلاس دوجداره دودی در چهار مرحله تولید می‌شود می باشد. در مرحله اول، اسیدکاری روی شیشه به شکل متقارن صورت می‌گیرد. سپس شیشه مطابق با طرح و الگوی مورد نظر سندبلاست می‌شود. پس از آن، شیشه مطابق با طرح ایجاد شده تراشیده و در نهایت تراشه‌های آن رنگ‌آمیزی می‌شوند.

شیشه دوجداره دودی سکوریت

به دلیل ابعاد بزرگ شیشه‌ها در برخی از پروژه‌ها، بهتر است، که از شیشه‌های دوجداره سکوریت شده استفاده کرد. سکوریت کردن شیشه‌ها موجب مقاومت بیشتر آن‌ها در برابر فشار و ضربه خواهد شد. البته برای آنکه فضای داخلی بیش از حد تاریک نشود، بهتر است هنگام ساخت شیشه دوجداره دودی، یکی از شیشه‌ها را فلوت ساده انتخاب کرد. در صورتی که هنگام ساخت شیشه دوجداره سکوریت از دو شیشه دودی استفاده شود، نور خورشید حتی به صورت غیر مستقیم نیز وارد فضای داخلی نخواهد شد و این فضا از روشنایی نور آفتاب بی‌بهره خواهد ماند.

شیشه دوجداره سندبلاست دودی

شیشه‌های دوجداره سندبلاست دودی، در واقع شیشه هایی مات و مدرن هستند، که بهترین جایگزین برای شیشه‌های مات قدیمی به حساب می‌آیند. برای ساخت شیشه‌های مات و دودی سندبلاست، ساینده‌های معدنی مانند شن و ماسه را با شتاب بالایی روی شیشه پرتاب می‌کنند. این کار باعث مات شدن شیشه‌ها می‌شود.
شیشه‌های سند بلاست دودی برای حک کردن لوگو و نام تجاری بسیار مناسب هستند و به همین دلیل شرکت‌های مختلف تجاری از آن‌ها برای حک کردن نام تجاری خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این، شیشه‌های دوجداره سند بلاست دودی به عنوان پارتیشن در جداسازی اتاق‌ها و فضاهای اداری نیز کاربرد دارند.

شیشه دوجداره لمینت دودی

شیشه‌های لمینت دودی و دوجداره، یکی دیگر از انواع شیشه‌های دو جداره است، که ویژگی‌های خاصی دارد. که در این نوشته به برسی آن ها می پردازیم. مهم‌ترین ویژگی این شیشه‌ها، نشکن بودن آن‌ها است. شیشه‌های دوجداره لمینت دودی نیز همچون شیشه‌های دوجداره سکوریت دارای ترک‌های ریز است، اما در صورت وارد شدن ضربه‌های شدید تنها ترک برمی‌دارد و شکسته نمی‌شود.
شیشه‌‌های دوجداره دودی لمینتی دارای ایمنی و مقاومت بسیار بالایی بوده، که به دلیل ترکیبات خاص به کار رفته در ساخت آن ایجاد شده است. این شیشه‌ها در واقع مجموعه‌ای از دو یا چند شیشه و طلق PVB هستند که موجب استحکام بسیار بالا و نشکن بودن آن‌ها می‌شود.

شیشه دوجداره دکوراتیو دودی

امروزه شاهد استفاده از شیشه‌های دوجداره در ساختمان‌های نوساز و حتی ساختمان‌های قدیمی بازسازی شده هستیم. به همین خاطر، تولید شیشه‌های دوجداره در کنار شیشه‌های مختلف دکوراتیو، در صنعت شیشه فراگیر شده است. بنابراین، شرکت‌های مختلف برای تولید شیشه‌های دوجداره رنگی از جمله دودی به صورت طرح‌دار و در ابعاد مختلف اقدام کرده‌اند.
معمولا شیشه دوجداره دکوراتیو و دودی در پنجره‌هایی با پروفیل دوجداره آلومینیومی و UPVC قرار می‌گیرد. به این ترتیب، بهتر است که رنگ شیشه دوجداره با رنگ پروفیل استفاده شده در ساختار پنجره دوجداره هماهنگی داشته باشد.
متداول‌ترین نوع شیشه دوجداره دکوراتیو، شیشه دودی استین گلاس می‌باشد. این نوع شیشه در همه کشورهایی که، طراحی دکوراسیون داخلی صاحب سبکی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیشه دوجداره دکوراتیو انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شیشه دوجداره دکوراتیو رنگی، شیشه دوجداره دکوراتیو رفلکس، شیشه دوجداره دکوراتیو استین گلاس، شیشه دوجداره دکوراتیو تیفانی و شیشه دوجداره دکوراتیو طرح‌دار اشاره کرد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید شیشه های دو جداره

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک شیشه دو جداره ۲۶۱۰۵۱۲۳۲۹

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید شیشه های دو جداره

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی شیشه دو جداره ۷۰۰۸۰۰۹۰ میباشد.

مراحل ساخت شیشه دو جداره

به طور عمومی در ایران ساخت شیشه دوجداره به دو صورت زیر تولید می شود.
با استفاده از اسپیسر حرارتی
استفاده از اسپیسر آلمینیومی
در روش اول نیاز به میز پرس حرارتی می باشد و در روش دوم برای تولید شیشه دوجداره نیازمند چسب عایق مناسب می باشد.اسپیسر حراراتی شیشه دو جداره
ابتدا در سطح کارگاهی به مراحل ساخت پنجره دوجداره می پردازیم:
اندازه گیری؛ برای اینکار، ساده ترین راه اندازه گیری فریم ( آلمینیومی یا UPVC) از لبه داخلی اول تا لبه داخلی دوم و افزودن ۲.۸ سانتی متر (بسته به نوع پروفیل) به طول اندازه گرفته شده می باشد.
برش نوع شیشه دوجداره؛ با توجه به اندازه های گرفته شده و در نظر گرفتن کاربرد مورد نظر، شیشه را برش میدهیم.
اسپیسر حرارتی شیشه دو جداره؛ برای هر شیشه به اندازه مناسب برش داده می شود. لازم به ذکر است از اسپیسر سوراخدار جهت تزریق گاز استفاده می شود.داخل اسپیسر ها با ماده ضد رطوبت پر میشود و طول و عرض اسپیسرها با استفاده از گوشه ها به هم متصل می گردند.اسپیسر آماده شده را روی یکی از شیشه ها و شیشه دیگر رو روی آن قرار می گیرد. با استفاده از چسب درزگیر مناسب شیشه دوجداره، حد فاصل دوشیشه درز گیری می شود. برای تزریق گاز٬ از دو گوشه سوراخدار (تصویر روبه رو) در قطر شیشه ها استفاده می شود و با استفاده از دستگاه تزریق گاز٬ گاز آرگون از یک سمت وارد و هوای داخل شیشه از قطر دیگر خارج می شود. پس از تزریق گاز درزگیری کامل می شود.

ماشین آلات تولید شیشه دوجداره

از دستگاه شیشه دو جداره موجود در کارخانه شیشه دو جداره می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ماشین شستشوی شیشه دوجداره
میز پرس شیشه دوجداره
میز برش شیشه دوجداره
ماشین چسب بوتیل شیشه دوجداره
ماشین گاز آرگون پر کن شیشه دوجداره
دستگاه چسب زن شیشه دوجداره

صادرات شیشه دوجداره از کشور

صادرات شیشه دوجداره از کشور ایران به بسیاری از نقاط جهان، نشان دهنده کیفیت آن می باشد.
خوشبختانه در حال حاضر شیشه های دوجداره تولید شده در داخل کشور در سطح قابل قبولی قرار دارند. به نحوی که می توان آنها را در ساختمان های مختلف از جمله اماکن زیر استفاده کرد:
خانه های مسکونی و آپارتمان ها
برج های تجاری و تفریحی
امکان اداری و تجاری
ویلاها
مدارس، بیمارستان ها و سایر امکان عمومی

وضعیت واحد های فعال تولید شیشه های دو جداره

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید شیشه های دو جداره در کشور به تفکیک استان آمده است .

 

وضعیت واردات و صادرات شیشه های دو جداره

نمودار واردات و صادرات شیشه های دو جداره در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید شیشه های دو جداره

ظرفیت تولید سالیانه : ۴۰۰ هزار مترمربع
نرخ برابری دلار : ۱۷۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۸۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۷ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۹۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۲ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۳ امتیاز)