طرح تولید ماشین آلات خراطی خراطی شیوه ای از تولید محصولات چوبی است که طی آن و با ابزار و وسایل مختلف و به وسیله دستگاه خراطی اشیائی نظیر انواع قلیان، گهواره، پایه آباژور، ظروف مختلف و ... ساخته و پرداخته می شود.

طرح تولید ماشین آلات خراطی

خراطی شیوه ای از تولید محصولات چوبی است که طی آن و با ابزار و وسایل مختلف و به وسیله دستگاه خراطی اشیائی نظیر انواع قلیان، گهواره، پایه آباژور، ظروف مختلف و … ساخته و پرداخته می شود. این حرفه که قدمت و پیشینه ای بس طولانی دارد، هم اکنون در شهرهای مختلفی از کشورمان پررونق است.

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح تولید ماشین آلات خراطی

طرح توجیهی تولید ابزار آلات خراطی: ۲۸۹۳۱۲۳۴

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید ماشین آلات خراطی

از ماشین کپی تراش خراطی برای تولید وسایلی همچون: انواع پایه ها و پایه میز و صندلی، آباژور، اشیاع گرد و استوانه ای متقارن، ظروف چوبی گرد، انواع دسته های استوانه ای و … استفاده می شود.

اهمیت تولید طرح تولید ماشین آلات خراطی

بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت صنایع و معادن تعداد کمی واحد تولید کننده ماشین خراطی چوب در کشور وجود دارد که می توانند بخشی از نیاز کشور را تامین کنند و باقی نیاز کشور از واردات و با شرایط مختلف بازار و تحریم ها تامین می شود. حال با توجه به اینکه کشور ما به دلیل وجود منابع چوبی زیاد و نیز قدمت و بیشینه و رونق صنعت خراطی در بسیاری از شهرهای کشور نیازمند این ماشین آلات می باشد، تولید داخلی آن برای جلوگیری از خروج ارز از کشور دارای اهمیت می باشد.

قیمت خط تولید ماشین آلات خراطی

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید ماشین آلات خراطی برابر با ۱۵۰۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

طرح تولید ماشین آلات خراطی

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت ماشین آلات خراطی

بودجه: بین ۲ تا ۴ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۵۰۰ دستگاه
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۲۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۹۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۱۹ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۳۱۴۹۶.۸ میلیون ریال
سرمایه در گردش : ۱۹۶۵.۴۴ میلیون ریال
سرمایه کل: ۳۳۴۶۲.۲۴ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)