طرح تولید محافظ برق هوشمند تایمردار

لوازم نور و روشنایی، یکی از حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین لوازم مورد نیاز در هر منزل و محل کار می‌باشد. در واقع امروزه وجود ابزار روشنایی و نور همچون لوستر، لامپ، آباژور و… را به عنوان لوازم دکوری خانه نیز تلقی می‌کنند و در زیبایی منزل بسیار مهم است.
حالا اگر شما نیز به دنبال خرید لوازم نور و روشنایی هستید، هستید، اکنون فرصت مناسبی برایتان فراهم شده تا آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. این محصول که همینک روبروی شماست، یک محافظ برق زمان دار هوشمند می‌باشد.
محافظ برق دستگاهی است که در مسیر ورودی برق قرار می‌گیرد و در صورتی که مقدار ولتاژ یا آمپر یا توان مصرفی به هر دلیلی (مانند: اشکال برق رسانی در اداره برق یا نیروگاه یا خطوط انتقال، رعد و برق و حوادث طبیعی، سرقت کابل‌های برق شهری، مصرف برق بیش از حد مصرف کننده و…) خارج از محدوده استاندارد گردد، مسیر ورود برق را قطع می‌نماید و پس از طی زمانی مشخص در صورت ایجاد شرایط استاندارد، مجدد مسیر ورود جریان را به تجهیزات الکتریکی، وصل می‌نماید تا از آسیب به دستگاه مورد نظر جلوگیری شود.
محافظ برق هوشمند به عنوان یک مبدل نیز محسوب شده و دارای تایمر می‌باشد که مانع از ایجاد نوسانات مخرب برقی و آسیب به دستگاه برقی می‌باشد.
محافظ هوشمند برقی می‌تواند جریان برق را طوری قطع کند که مانع از آسیب وارد شدن به دستگاه برقی شود. سرعت پردازش این دستگاه بسیار بالا بوده و می‌توانید انواع دوشخانه و سه شاخه را به آن متصل نمایید.
شما می‌توانید جریان برق را در سه زمان ۱.۵، ۲.۵ و ۵ ساعته تنظیم نمایید.
وسایل الکترونیکی مختلف جهت استفاده در محدوده معینی از ولتاژ برق طراحی میشوند . برخی از انواع آنها برای استفاده در محدوده برق یونیورسال ( ۸۵ – ۲۶۵ ) و برخی دیگر متناسب با برق کشور استفاده کننده ( برای ایران ۲۲۰ با درصد معینی خطا ) طراحی میشوند. با این حال کیفیت برق ورودی بسته به نوع سیم کشی ساختمان و وسایلی که از برق استفاده میکنند میتواند متغیر باشد. به عبارت ساده تر ولتاژ برق یکی از مولفه های کیفی برق میباشد و فرکانس, کیفیت آمپر دهی, نواسانات لحظه ای و هارمونیک های سوار شده روی موج برق از دیگر عوامل کیفی برق مصرفی دستگاه ها میباشد که اگر هریک در محدوده مناسب خود نباشد, میتواند به وسیله مصرف کننده برق آسیب وارد نماید.
از این رو محافظ هوشمند به عنوان محافظی دقیق و کالیبره شده, از ریز پردازنده جهت بررسی کیفیت برق بهره برده و میتواند درصد بالایی از خطاهای احتمالی را شناسایی نموده و از ایجاد آسیب به وسیله برقی مصرف کننده برق جلوگیری نماید.

 

قابلیت وصل در نقطه صفر :

یکی دیگر از مزیت های بارز محافظ هوشمند قابلیت وصل در نقطه صفر میباشد که از سوختن وسایل الکترونیکی هنگام وصل کردن دو شاخه به برق جلوگیری مینماید . این سیستم که منحصرا در شرکت هادرون توان طراحی شده و مختص محافظ های هادرون میباشد زمان وصل برق را به شکلی سازمان دهی مینماید که کمترین تنش جریانی در لحظه وصل حاصل شود که علاوه بر جلوگیری از خطر آسیب دیدن دستگاه مصرفی , از ایجاد نویز های ناخواسته روی شبکه برق و دیگر مصرف کننده های متصل به برق جلوگیری گردد.

محافظ برق تایمر دار مناسب برای:

بیسیم و انواع اسباب بازی
انواع لوازم پزشکی
پکیج گرمایش خانگی
گوشی موبایل، تبلت و لپتاپ به عنوان محافظ، تایمر و تبدیل
لوازم صوتی تصویری و چند رسانه ای
ابزار های شارژی
دوربین عکاسی و فیلم برداری
لوازم شارژی همچون جارو شارژی
لوازم روشنایی، آباژور، چراغ خواب

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید محافظ برق هوشمند

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کدآیسیک محافظ برق ۳۱۱۰۴۱۲۴۵۵

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید محافظ برق هوشمند

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی محافظ برق ۸۵۳۶ میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید محافظ برق هوشمند تایمردار

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید محافظ برق هوشمند تایمردار در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات مواد محافظ برق هوشمند تایمردار

نمودار واردات و صادرات محافظ برق هوشمند تایمردار به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید تولید محافظ برق هوشمند تایمردار

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۵۰.۰۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۶۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲.۱ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۲ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۲ امتیاز)