طرح سرمایه گذاری در فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی سفارشی

صنعت لوازم آرایشی در سال های اخیر شکل سنتی آن را کاملاً تغییر داده و به عنوان یک نوآوری انقلابی در مدل کسب و کار تکامل یافته است.در کالاهای مصرفی سریع و بخش خرده فروشی ، صنعت لوازم آرایشی با روندها و رفتار مصرف کننده در حال پیشرفت است. طی چند سال گذشته ، روندهای جدیدی در صنعت لوازم آرایشی پدید آمده است.
محصولات آرایشی و بهداشتی سفارشی یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است اما این صنعت برای کارآفرینان در مرحله نوپای خود قرار دارد.صنعت لوازم آرایشی سفارشی با برقراری ارتباط بین گرایش های خرد و نیازهای کلان مصرف کننده ، که در حال تغییر هستند ، تکامل می یابد. بنابراین سوال که در اینجا مطرح است این است که آیا سرمایه گذاری در این صنعت که بسیار محبوب شده است ، موجه است؟
این صنعت در حال ایجاد پیشرفت های بیشتری است که نمایانگر فرصت های جدی هستند.
ارائه کالای به مشتریان و ایجاد تغییرات جزئی با توجه به درخواست مشتریان می تواند راهی باشد برای افزایش تعداد مشتریان و تعامل هرچه بیشتر با آنها. مشتری پس از انتخاب کالای معمولی می تواند برچسب ، عطر ، رنگ یا جزئیات جزئی را تغییر دهد.خریدار می تواند برای سفارشی سازی بیشتر محصول پایه ، انتخاب ها را تغییر دهد. وبسایت با کمک شرکا، تغییرات مورد نظر مشتری را روی محصول نهایی ایجاد و آن را تحویل می دهد.
در اینجا ما مدل تجاری ، مدل درآمد ، ویژگی ها ، آنچه رهبران صنعت در مورد آن و آینده محصولات آرایشی و بهداشتی می گویند ، ارائه می دهیم.

مدل کسب و کار فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی سفارشی

– درک نیاز مشتری و سپس ایجاد یک محصول.
– این شرکت ترجیحاً باید فقط در ایجاد لوازم آرایشی سفارشی کار کند.
– دسته بندی هایی به مشتریان ارائه داده میشود که محصول مورد نظر خود را از آنها انتخاب می کنند.
– پس از انتخاب محصول برای درک بهتر خواسته از مشتری سوال می شود.
– این وبسایت با کمک شرکای لجستیک محصولی سفارشی ایجاد کرده و به مشتریان تحویل می دهد.

تجزیه و تحلیل ویژگی های فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی سفارشی
الگوریتمی برای درک اولویت مشتری

درک مشتری و اولویت او یکی از مهمترین موارد هنگام سفارشی کردن محصول است. وب سایت برای بدست آوردن جزئیات خاص مشتریان برای طراحی محصول به الگوریتمی نیاز دارد. در حالی که برخی از مشاغل برای تشخیص جزئیات مانند رنگ پوست از تشخیص چهره استفاده می کنند ، برخی دیگر با مشتریان تعامل بیشتری برقرار میکنند تا بهترین گزینه ها را با توجه به ویژگی های خود انتخاب کنند.

درک بصری

از آنجا که مشتریان باید اطلاعات مربوط به خود یا موارد دلخواه خود را پر کنند ، آنها به یک رابط بصری احتیاج دارند که انگیزه آنها را برای ارائه درخواست و پر کردن اطلاعات محصول سفارشی خود بیشتر کند. وبسایت می توانند برای جلب نظر مشتری ، اطلاعات و خواسته های مشتری را به صورت بازی گونه از او دریافت کند.

بسته های ویژه انگیزه

در وب سایت لوازم آرایشی سفارشی اقشار مختلفی از خریداران وجود دارد. تعداد معدودی از مشتریان وجود دارند که به محصولاتی برای مشکل خاص پوست یا مو نیاز دارند. به مشتری باید اجازه داده شود که پکیج محصولات سفارشی خود را به راحتی پیدا کند. به عنوان مثال ، ریزش مو یک مشکل شایع است ، به خصوص برای زنان. این وب سایت می تواند بسته ای از شامپو ، نرم کننده ، ماسک ، سرم را به طور خاص برای ریزش مو ارائه دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

قابلیت اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار آنلاین لوازم آرایشی سفارشی بسیار مهم است زیرا مشتریان می خواهند محصولات ایجاد شده خود را با دوستان یا خانواده خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این امر باعث افزایش مشتری می شود و همچنین به پیشرفت کار شما کمک می کند.

بخش فروش محصولات آماده (بدون شخصی سازی)

شرکت می توانند لوازم آرایشی آماده خود را به صورت آنلاین در وب سایت خود بفروشند زیرا همه مشتریان نمی خواهند لوازم آرایشی سفارشی خود را داشته باشند.

بخش نظرات

نظرات به ایجاد اعتماد مشتریان جدید و بهبود عملکرد کمک می کند. برای تکمیل عنصر اعتماد سازی وب سایت ، از تصاویر محصول با وضوح بالا استفاده کنید.

گزینه ی هدیه دادن

لوازم آرایشی جزو محصولاتی است که ممکن است مردم بخواهند آن را هدیه دهند. وب سایت باید یک گزینه برای سفارش محصول سفارشی داشته باشد و همچنین آن را در بسته بندی مخصوص هدیه ارائه دهد.

نحوه عملکرد

مردم به سفارشی سازی لوازم آرایشی و بهداشتی خود با توجه به رنگ پوست ، نوع پوست ، نوع مو و غیره عادت ندارند. بخش “نحوه عملکرد” باید در وب سایت موجود باشد. اطمینان حاصل کنید که این بخش در صفحه اصلی یا در یک صفحه برجسته باشد تا افراد به راحتی بتوانند درباره نحوه سفارشی سازی محصول اطلاعات لازم را کسب کنند.

پیمایش دقیق مراحل سفارشی سازی

اگر سفارشی سازی بسیاری از محصولات را انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که یک نحوه انتخاب سفارش آسان و برنامه ریزی شده دارید. به طوری که افراد می توانند به راحتی محصول را در دسته بندی مناسب پیدا کنند.

برنامه های اشتراک

وبسایت می توانند برنامه درآمد خود را تغییر دهند و برنامه های اشتراک را معرفی کنند. مردم لوازم آرایشی را به طور منظم خریداری می کنند ، ممکن است ماهانه ، سه ماهه یا سالانه باشد.

سوالات متداول

وقتی صحبت از محصولات زیبایی می شود ، مشتریان سوالات زیادی دارند. یک لیستی از سوالات متداول را منتشر کنید تا به کاربران در یافتن راه حل کمک کند. در اینجا تعدادی از سوالات را آورده ایم:
اگر پوست چربی دارم آیا مرطوب کننده من باید آلوئه ورا داشته باشد؟
چه موادی برای کاهش ریزش مو در شامپو باید وجود داشته باشد؟
من رنگ پوست تیره ای دارم چه رنگ پایه ای را باید بخرم؟

نکاتی برای موفقیت در کسب و کار آنلاین فروش لوازم آرایشی سفارشی

کسب و کار باید USpمحصول سفارشی خود را در وب سایت ذکر کند. مانند برخی از USP های مهم مانند فاقد پارابن ، فاقد مواد شیمیایی و غیره را به نمایش بگذارد.

محصولات گران قیمت

برای افزایش متوسط ارزش سفارش ، فروشگاه های فروش آنلاین لوازم آرایشی سفارشی باید بر روی محصولات گران قیمت تمرکز کنند. رشد با این گونه محصولات راحت تر است زیرا وقتی مشتری شامپو می خرد ، می خواهد نرم کننده یا سرم هم بخرد.

نمونه های موجود با حداقل سفارش

برای افزایش فروش و درآمد کسب و کار لوازم آرایشی سفارشی می توانید سقفی از مبلغ را در نظر بگرید که اگر مشتری به آن میزان خرید کند محصولی به عنوان هدیه به صورت رایگان به مشتری تعلق میگیرد. به عنوان مثال: وقتی مشتری ۳۰۰ هزار تومان سفارش می دهد ، محصولی رایگان را همراه با سفارش خود دریافت می کند. این امر مشتریان را به تکمیل ۳۰۰ هزار تومان ترغیب می کند.

مشاوره از متخصصان

برای اکثر محصولات ، مشتریان نمی دانند که آیا برای نوع پوست یا رنگ پوست آنها مناسب است یا نه. وب سایت می تواند گزینه ای داشته باشد که در آن مشتریان بتوانند جزئیات مربوط به پوست خود را پر کنند و کارشناسان به آنها مشاوره دهند که کدام محصول را انتخاب کنند.

مدل درآمد

براساس تجزیه و تحلیل بازار ، تحلیل شد که بازار جهانی محصولات آرایشی و بهداشتی در سال ۲۰۱۷میلادی ۵۳۲.۴۳ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۳ میلادی به ارزش بازار ۸۰۵.۶۱ میلیارد دلار برسد. دامنه این گزارش به محصولات مختلفی مانند مراقبت از مو ، مراقبت از پوست ، مراقبت از دهان ، مواد آرایشی رنگی ، رایحه ، صابون و ژل دوش و محصولات مراقبت از آفتاب خلاصه شده است.

تبلیغات

کارآفرین می تواند با تبلیغ مشاغل غیر رقابتی در وب سایت درآمد اضافی کسب کند. اگر وب سایت تبلیغاتی برای خدمات سالن ، وب سایت لباس و موارد دیگر داشته باشد ، می توانند درآمد اضافی کسب کنند.

اشتراک

از آنجا که لوازم آرایشی و بهداشتی یک کالای مصرفی است ، مشتری می خواهد پس از یک دوره زمانی مشخص دوباره سفارش دهد. برای کسب درآمد مستمر ، کارآفرینان می توانند یک مدل اشتراک را در وب سایت خود معرفی کنند.

فروش لوازم آرایشی شخصی سازی آنلاین چگونه است؟

صنعت زیبایی فهمیده است که آنها مجبورند از شخصی سازی استقبال کنند زیرا هیچ دو چهره ای شبیه هم نیستند. مارک های معروف این نیاز را تشخیص داده و شخصی سازی لوازم آرایشی را انجام می دهند. با استفاده از شخصی سازی لوازم آرایشی، مردم احساس میکنند گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. وقتی گزینه های زیادی به آنها داده می شود ، احتمال خرید هم بالا میرود و میزان رضایت ان ها از کالایی که خریداری کرده اند بیشتر خواهد بود. به همین دلیل مارک های لوازم آرایشی استفاده از شخصی سازی را شروع کرده اند.

مارک هایی که لوازم آرایشی را شخصی می کنند
CoverGirl

سال گذشته ، CoverGirl برنامه ای به نام Custom Blend را راه اندازی کرد که با تجزیه و تحلیل رنگ ، شدت و ته رنگ پوست افراد ، یک شاخص عددی ایجاد می کند که با محصولات مناسب مطابقت دارد. کل مراحل ساخت را شخصی سازی میکنند حتی تا مرحله بسته بندی. افراد می توانند قلم ها و رنگ های برچسب را انتخاب کرده و حتی نام خود را روی بسته بندی قرار دهند.

Shiseido

Shiseido دارای یک سیستم مراقبت از پوست است که می تواند با استفاده از عکس ، بافت پوست ، منافذ و رطوبت فرد را تعیین کند. حتی متغیرهایی مانند دما و رطوبت را نیز در نظر می گیرد. از آنجا ، داده ها را به دستگاه مجهز به اینترنت اشیا خود منتقل می کند ، و ترکیب صحیح سرم و مرطوب کننده را تولید می کند.

Sephora

Visual Artist از ویژگی های برنامه Sephora است ، ویژگی ای که ترکیبی از تشخیص چهره و واقعیت افزوده است. به مشتریان امکان می دهد محصولات مختلف را “امتحان کنند”. رنگ پوست های موجود در آن تنوع زیادی دارد. لوازم آرایشی هم همینطور.

Loli Beauty

Loli Beauty به تازگی در نظر صنعت زیبایی در مورد “سفارشی سازی خرد” راه اندازی شده است.

رهبران صنعت درباره محصولات آرایشی شخصی سازی شده چه می گویند؟

جان الت ، همکار در فوربس ، مصاحبه ای با بریجت دولان ، معاون رسانه های تعاملی ، Sephora داشت. تمرکز اصلی این مصاحبه بر روی داده های شخصی سازی شده بسیار مرتبط بود که به صنعت لوازم آرایشی کمک می کنند.
بریجت دولان: ”هر تصمیمی که می گیریم مشتری خود را در مرکز قرار می دهیم. فکر می کنم بسیاری از شرکت ها این حرف را می زنند. اما واقعاً منظورمان این است. ما به این فکر می کنیم ، “این محصول چه تاثیری بر مشتریان ما می گذارد؟” “چه چیزی برای مشتریان ما مناسب است؟” سپس فکر می کنیم ، “خوب. امیدوارم که این برای ما نیز کار درستی باشد. ” و در بعضی موارد ، گاهی به مشکل برخورده ایم اما به هر حال هنوز هم این کار را انجام می دهیم. بسیاری از مواردی که ما ساخته ایم ، اعم از فناوری ، رسانه های اجتماعی یا بسیاری از مواردی که در این مدت اخیر روی آنها کار کرده ایم ، روی مشتری متمرکز شده است – هر آنچه که مشتری برای انجام آن خرید نیاز دارد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح سرمایه گذاری در فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی سفارشی

نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت دفتر پشتیبانی (استجاری) : ۶۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۶ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت :  ۳۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۵۰ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)