طرح تولید نان تورتیلا

تورتیلا (به اسپانیایی: tortilla) نوعی نان نازک پخته شده از آرد سفید بسیار آسیاب شده است. این نان که ماده آن از ذرت نشأت می‌گیرد معموماً به همراه گوشت برای پختن غذاهایی چون تاکو، بوریتو و انچیلادا استفاده می‌شود.
تورتیلا از نوآوری‌هایی بود که پس از آورده شدن گندم از اسپانیا به قاره آمریکا هنگام استعمار این منطقه ایجاد شد. سرخ‌پوستان در قدیم برای تهیه تورتیا، ذرت را با دانه‌کوب در کابیله کوبیده و آماده می‌کردند.
نان ترتیلا نوعی نان مکزیکی است که برای تهیه خوشمزه جاتی مثل انواع تاکو یا چیپس ترتیلا ازش استفاده میشه. در خیلی از کشورها این نان رو میشه به صورت آماده از سوپرمارکت ها تهیه کرد.
این نان هم با آرد گندم و هم ذرت درست می‌شود. نوع درست شده با ذرت قدیمی‌تر است و در مکزیک و آمریکای مرکزی بسیار محبوب است. از آنجایی که گندم در آمریکای مرکزی کشت نمی‌شد، نان تورتیلای گندم در اروپا درست شد. این مدل از نان تورتیلا، حاوی چربی، نمک و مقداری ماده عمل آورنده خمیر مثل بیکینگ پودر است. از این نان در انواع غذاهای مکزیکی مثل بوریتو، تاکو، فاجیتا، انچیلادا و سایر غذاهای مکزیکی استفاده می‌شود.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید نان تورتیلا

ظرفیت تولید سالیانه : ۳۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۲۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۸۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۶ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱.۸ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)