طرح تولید وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد های شیشه ای در ابعاد، اندازه ها، رنگ و طرح های گوناگون طراحی شده و برای انجام کارهایی چون برنامه ریزی و نوشتن لیست کارها مناسب هستند. مدل تقویم ماهیانه و برنامه ریزی هفتگی از این نوع هستند. در مدل تقویم ماهیانه سطح برد نوشتاری بصورت یک تقویم ماهیانه تقسیم بندی شده که کاربر می تواند برای هر روز در ماه یادداشت بگذارد.وایت برد شیشه ای اول از همه نیازمند داشتن یک شیشه بسیار صاف و صیقلی بدون موج می باشد. از طرفی باید به گونه ای باشد که خطر شکستن در آن حداقل ممکن را داشته باشد. امروزه از شیشه های مختلف نظیر سکوریت،فلوت و… استفاده می کنند.
جزء مهم دیگر در تولید تخته وایت برد شیشه ای رنگ مورد استفاده در آن است که رنگ مورد استفاده باید به گونه ای باشد که به راحتی از روی شیشه ریزش نداشته باشد و پس از مدتی تغییر رنگ ندهد. نکته دیگر این است که رنگ باید حدالامکان مات باشد . زیرا پس از نوشتن روی تخته وایت برد شیشه ای بازتاب نور که روی شیشه زیاد است را تا حدی خنثی کند و از دوبینی روی تخاه وایت برد جلوگیری کند. در تخته وایت برد شیشه ای از رنگ های مختلفی استفاده می شود که زیبایی خاصی را داراست ولی اغلب رنگ مورد استفاده سفید می باشد زیرا نوشته روی رنگ سفید بسیار خواناتر و واضح تر از صفحه رنگی است و روی رنگ سفید از هر رنگ ماژیکی می توان استفاده کرد.
در برخی موارد از رنگ مشکی نیز برای تخته وایت برد شیشه ای استفاده می شود که عملا بلک برد شیشه ای نام برده می شود. که از زیبایی خاصی برخوردار است. اما از تنها ماژیکی که برای نوشتن روی آن می توان استفاده کرد ماژیک رنگ سفید است که به همین دلیل از بلک برد شیشه ای نیز استفاده زیاد نمی شود.

مزایای تولید وایت برد شیشه ای

بردها “دوام بیار دیوار”: معنی این جمله چیست؟ تخته وایت بردهای شیشه ای به معنای واقعی بادوام هستند به طوری که می¬توانند تا آخرین زمانی که شما دوست دارید آن ها رو نگهدارید باقی بمانند.
نصب و راه اندازی آسان: بسیاری از مردم بر این باورند که وایت برد شیشه ای برای نصب نیاز به چندین نفر دارد و شخص متحمل هزینه بیشتر میشود. در واقع این کار ۱۵ دقیقه زمان میبرد و بسته به ابعاد نیاز به یک و یا دو نفر دارد.
به راحتی تمیز می شوند: تهته وایت بردهای شیشه ای به آسان تمیز شدن مشهور هستند. یک از بزرگترین دلایل فروش وایت بردهای شیشه ای آسانی در تمیز کردن و استفاده از آن هاست. سطح آن ها در مقایسه با وایت بردهای سنتی غیر متخلخل و بدون منفذ است به این معنی که هیچ ماژیکی لکه و یا اثری بر روی صفحه باقی نمیگذارد و اصلا مهم نیست هر از چند مدتی شما از اون استفاده میکنید و یا ماژیک بر روی صفحه باقی می ماند چون منفذی برای نفوذ و یا باقی ماندن ذرات ماژیک بر روی برد نیست.
سازگار با محیط زیست: نه تنها وایت بردهای شیشه ای به راحتی تمیز می شوند بلکه سازگار با محیط زیست و مفید هستند. بردهای شیشه ای یکی از بهترین چیزهایی هستند که شما می توانید در دقتر کار و یا دنیای شخصی خودتان از آن استفاده کنید. وایت بردهای سنتی از صفحه های فشرده ای که از بریده شدن صفحات که به طور شیمیایی قالب گیری و شکل داده شده اند ساخته شده. این وایت بردها در مرحله بعد قبل از اینکه به صورت رازآلودی تبدیل به وایت برد براق و زیبایی که ما میشناسیم و میبینیم بشوند بوسیله یک لایه شیمیایی پوشش داده می شوند. بردهای شیشه ای حرارت دیده هیچ قطعات رازآلودی ندارند. آن ها ۱۰۰% از شیشه حرارت دیده ساخته شده اند و به طور کامل با محیط سازگار هستند.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید وایت برد شیشه ای

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.باتوجه به جستجو های انجام شده کد آیسیک اختصاصی برای تولید وایت برد شیشه ای یافت نشد لذا کد آیسیک تخته تحریر با ماژیک به شرح زیر است :
کدآیسیک تخته تحریر با ماژیک : ۲۰۲۹۴۱۲۳۴۰

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید وایت برد شیشه ای

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی تخته تحریر با ماژیک : ۹۶۱۰۰۰

اجزای و نحوه ساخت تخته وایت برد شیشه ای

اجزای تشکیل دهنده و تولید وایت برد شیشه ای در نگاه اول بسیار ساده و آسان است اما از هر جنس شیشه و رنگی نمی توان در تولید تخته وایت برد شیشه ای استفاده کرد.وایت برد شیشه ای اول از همه نیازمند داشتن یک شیشه بسیار صاف و صیقلی بدون موج می باشد. از طرفی باید به گونه ای باشد که خطر شکستن در آن حداقل ممکن را داشته باشد. امروزه از شیشه های مختلف نظیر سکوریت،فلوت و… استفاده می کنند.
جزء مهم دیگر در تولید تخته وایت برد شیشه ای رنگ مورد استفاده در آن است که رنگ مورد استفاده باید به گونه ای باشد که به راحتی از روی شیشه ریزش نداشته باشد و پس از مدتی تغییر رنگ ندهد. نکته دیگر این است که رنگ باید حدالامکان مات باشد . زیرا پس از نوشتن روی تخته وایت برد شیشه ای بازتاب نور که روی شیشه زیاد است را تا حدی خنثی کند و از دوبینی روی تخاه وایت برد جلوگیری کند. در تخته وایت برد شیشه ای از رنگ های مختلفی استفاده می شود که زیبایی خاصی را داراست ولی اغلب رنگ مورد استفاده سفید می باشد زیرا نوشته روی رنگ سفید بسیار خواناتر و واضح تر از صفحه رنگی است و روی رنگ سفید از هر رنگ ماژیکی می توان استفاده کرد.در برخی موارد از رنگ مشکی نیز برای تخته وایت برد شیشه ای استفاده می شود که عملا بلک برد شیشه ای نام برده می شود. که از زیبایی خاصی برخوردار است. اما از تنها ماژیکی که برای نوشتن روی آن می توان استفاده کرد ماژیک رنگ سفید است که به همین دلیل از بلک برد شیشه ای نیز استفاده زیاد نمی شود.از اجزای دیگر تخته وایت برد شیشه ای می توان به زهوار دور آن اشاره کرد که اغلب از جنس ام دی اف و نوار پی وی سی با رنگ های مختلف استفاده می شود. اما به دلیل اینکه نیاز خاصی به بودن زهوار دور شیشه وجود ندارد و بدون زهوار نمای زیباتری دارد امروزه کمتر از تخته وایت برد شیشه ای با زهوار استفاده می شود. یکی دیگر از اجزای تخته وایت برد شیشه ای که در برخی از وایت بردها استفاده می شود صفحه فلزی است که اغلب از جنس ورق گالوانیزه می باشد است.تولیدکنندگان با چسباندن یک صفحه فلزی در پشت تخته وایت برد شیشه ای قابلیت مغناطیسی بودن را به تخته وایت برد شیشه ای اضافه می کنند که بسیار کارآمد میباشد و با استفاده از سوپر مگنت های موجود نوشته ها و اعلان ها را می توان روی آن چسباند. جزء دیگر این گونه وایت برد جاماژیک وتخته پاک کن است که برای امنیت بیشتر دیگر از جنس شیشه نیست و غالبا از جنس فایبر می باشد که هم خطر شکستگی را ندارد و هم همانند شیشه شفاف و زیباست.

وضعیت واحد های فعال تولید وایت برد شیشه ای

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید تخته تحریر با ماژیک در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات وایت برد شیشه ای

نمودار واردات و صادرات تخته تحریر با ماژیک در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید وایت برد شیشه ای

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۶۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۲۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۷۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱.۲ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا :  ۳۴ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)