طرح تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

هر محصول ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی، مالی و اقتصادی طرح، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون تردید راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری های لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت پودر زغال از سبوس گندم و برنج

طرح توجیهی تولید انواع ذغال: ٣٧٢٠١١٣٧

موارد مصرف و کاربرد پودر زغال از سبوس گندم و برنج

ذغال تهیه شده از ضایعات چوب کاربردها و انواع گوناگونی دارد که عبارتند از ذغال عادی، ذغالگرد، ذغال ریخته گری و …..می باشد. البته از ذغال استفاده های دیگری نیز می شود در زمینه ذغال آکتیو و حتی در زمینه پزشکی که جزء بحث ما نیست.

اهمیت تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج در کشور

جهان امروز، جهان تولید، صادرات، ارزش افزوده و جهـان برتــرینهــای اقتــصادی اســت. حتــی سیاســت را توانمنــدان اقتصادی رقم میزنند. طبق برنامه ریزی دولت یکی از مهمترین اهـداف برنامـه چهـارم توسعه کشور و همچنین چشم انداز بیست ساله کشور حرکت بـه سمـت صادرات غیر نفتی است در حال حاضر عمده صادرات ایران مربوط بـه صادرات کالاهای نفتی می باشد لذا برای رشد و گسترش صـادرات غـیر نفتی، برنامه ریزی برای افزودن واحدهای جدید و همچنین استفاده بهینه از امکانات فعلی، ضروری به نظر می رسد.

طرح تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

قیمت خط تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج، برابر با ۸۶۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت پودر زغال از سبوس گندم و برنج

بودجه: بالای ۱۰ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۴۰۵ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۵۵۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۱۶ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۶۹۱۸ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)