طرح تولید چادر کانتینر

پارچه کانتینری ضد آب ، یکی از انواع پارچه های برزنتی است که با توجه به پیشرفت چشمگیر در تولید انواع پارچه های برزنتی، امروزه یکی از پر استفاده ترین و مرغوب ترین انواع پارچه های برزنتی است. مهم ترین محل به کارگیری پارچه کانتینری ضد آب ، بر روی بارهای ترانزیتی است. در حقیقت هرگونه بار لجستیکی زمینی ، دریایی و … می بایست توسط این نوع برزنت پوشانده شود.
پارچه کانتینری ضد آب ، از جمله جدیدترین و مدرن ترین انواع پارچه های برزنتی است که در بازار با نام های متفاوتی همچون مشمع کانتینری، برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادر ترانزیتی، روکش کانتینر، روکش بار و … شناخته می شود.
پارچه کانتینری ضد آب ارزان قیمت ، یکی از محصولات این مجموعه می باشد. البته ارزانتر بودن محصول ما به هیچ عنوان به معنای بی کیفیت بودن آن نیست؛ بلکه در این مجموعه با توجه به اینکه ما خود، تولید کننده پارچه کانتینری ضد آب هستیم، محصول به طور مستقیم و بی واسطه در اختیار مشتریان قرار می گیرد و تمام موارد استاندارد تهیه ی پارچه کانتینری ضد آب ، کاملا در آن لحاظ و بارها مورد آزمایش قرار گرفته است.
چادر کانتینری یک پارچه ی بسیار محکم و مناسب برای انواع ماشین های کانتینری می باشد. جنس این پارچه از پارچه برزنت بوده و تمامی خصوصیت و ویژگی این پارچه را دارا می باشد. لازم به ذکر است که چادر کانتینری با نام های روکش کانتینری، روکش بارو چادر ترانزیتی در بازار شناخته می شود. بدلیل گستردگی کاربرد این نوع پارچه همگی خواهان خرید چادرهای کانتینری می باشند و برای انواع مصارف دیگر نیز از آن استفاده می نمایند.

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید چادر کانتینر

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک انواع چادر کانتینر وسایل نقلیه ۱۷۲۱۴۱۲۳۷۷
کد آیسیک چادر پوشش داده شده کانتینر وسایل نقلیه ۱۷۲۱۵۱۲۳۷۸
کد آیسیک چادر پوشش داده نشده کانتینر وسایل نقلیه ۱۷۲۱۵۱۲۳۷۹

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید چادر کانتینر

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی چادر کانتینر ۶۳۰۶۲۲۰۰ / ۶۳۰۶۲۹۰۰

وضعیت واردات و صادرات چادر کانتینر

نمودار واردات و صادرات چادر کانتینر در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید پارچه کانتینر

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۵۰.۰۰۰ مترمربع
نرخ برابری دلار : ۲۲۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۵۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۲۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱۹ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱۲ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۱ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)