طرح تولید چسب بخیه زیپ لاین و زیپ استیچ

چسب بخیه زیپ لاین و زیپ استیج جایگزین جدید جهت بخیه زدن زخم ها هستند و بجای روش های مرسوم بخیه با نخ و سوزن که با وجود پیشرفت های فراوان دارای معایبی از جمله سرعت پایین، اسکار نا مناسب و خطر نیدل استیک شدن برای بخیه زننده و هم چنین بیمار وجود دارد می باشد .

چسب بخیه زیپلاین که نوین ترین روش جهت بخیه پوست بوده و در سرعت زمان بسیار کوتاه و در شرایط کاملا غیر تهاجمی می توان از آن استفاده کرده محصول شرکت زیپلاین آمریکا می باشد که در سال ۲۰۱۷ توانست به جایگاه خود بین ۵۰ کمپانی برتر آمریکا دست یابد.

ساختار و جنس بخیه زیپلاین

چسب های بخیه زیپلاین در چهار سایز ۴ ، ۸، ۱۶ و ۲۴ سانتی متر موجود می باشند که ساختار اصلی آن ها از دو ردیف چسب هیدروکلوئیدی با رویه پلی یورتانی بوده که توسط تعدادی بند های نایلونی به یکدیگر وصل شده اند. هر ردیف از چسب بر روی سمت های مختلف برش قرار می گیرد و با نزدیک کردن بند ها عملکرد بخیه انجام می گیرد. ماده هیدروکلوئیدی و زیست سازگار به کار رفته شده در بخیه زیپلاین باعث شده است که واکنش های پوستی ایجاد نشود.

مزایای چسب بخیه زیپلاین

کاربرد ساده
۸ برابر قوی تر از بخیه معمولی
رضایت بالای بیماران
دارای قابلیت دینامیکی
انعطاف پذیری بالا
کم ترین میزان اسکار
بدون درد
بدون نیاز به بی حسی در موارد اورژانسی
ضد آب
کاهش احتمال عفونت
برداشتن آسان

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید چسب بخیه زیپ لاین و زیپ استیچ

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک چسب قطره ای پوستی برای بخیه : ۲۴۲۳۵۱۴۹۵۱

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید چسب بخیه زیپ لاین و زیپ استیچ

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید چسب بخیه زیپ لاین و زیپ استیچ

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واردات و صادرات چسب بخیه زیپ لاین و زیپ استیچ

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

منع مصرف

این چسب‌ها برای مواردی همچون زخم‌های موجود روی مفاصل، زخم‌هایی با لبه‌های نامنظم یا همراه با کنده شدن بخشی از پوست، زیر بغل، کف دست و پا، زخم‌هایی که ترشحات فراوان یا خون‌ریزی مداوم دارند، در ناحیه سر یا هر جایی که موی فراوان دارد، به کار نمی‌رود. فراموش نکنید که استفاده و عدم استفاده از این روش‌ ترمیمی را به پزشکی موکول کنید که از چگونگی استفاده، عوارض و کارایی آن اطلاع کافی داشته باشد. استفاده خودسرانه از روش‌های ترمیم زخم‌ها ممکن است سیر درمانی را به تأخیربندازد یا با عوارضی از نظر زیبایی و ترمیم زخم همراه باشد.

سخن پایانی

نوارچسب از موادی تشکیل شده که معمولا مقاوم در برابر آب و هوا بوده و در زیر آن لایه‌ای چسبناک قرار دارد. معمولا عرض این نوارها در حد چند میلی‌متر و روی لایه‌ای از کاغذ در پوششی محافظ است. از ورود این نوار چسب‌ها به بازار ایران ۵ ـ ۴ سال بیشتر نگذشته است. به این نوار چسب‌ها، چسب بخیه هم گفته می‌شود. برای استفاده از این نوارها، باید زخم بخوبی شسته شده و خشک شود. سپس لبه‌های زخم بدقت در کنار هم قرار داده شده و نوارها عمود بر سطح بریدگی چسبانده شود. از این روش در اورژانس‌ها، درمانگاه‌ها و حتی اتاق عمل استفاده می‌شود.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید چسب بخیه زیپ لاین و زیپ استیچ

ظرفیت تولید سالیانه : ۲ میلیون عدد
نرخ برابری دلار : ۲۳۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز :۳۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۲۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز :۳۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۹.۵ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۶ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۴ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴/۵ - (۳ امتیاز)