طرح تولید چسب درزگیر اکریلیک

به جهت کاربرد گسترده چسب در حوزه های مختلف و نیز نقش مهم و مؤثر آن، حجم مصرف بالای آن را نیز بدنبال داشته است. متناسب با هر صنعت و هر زمینه کاری و مصرفی مورد نظر و با توجه به ویژگی های موردنیاز، چسب های مختلف و متنوعی تولید شده است. هرچند می توان برای منظوری خاص از چند نوع چسب مختلف استفاده کرد ولی استفاده از نوع خاصی از چسب که برای این کابرد خاص طراحی شده است، بهترین عملکرد را خواهد داشت. تا جایی که در بسیاری از موارد تولید چسب براساس سفارش مشتری و متناسب با کاربرد مورد نظر وی انجام میگیرد.

موارد مصرف و کاربرد چسب درزگیر اکریلیک

چسب از جمله محصولاتی است که در زندگی روزمره کاربرد بسیار فراوان و گسترده ای دارد و هیچ صنعتی را نمیتوان یافت که نوعی از این محصول در آن کاربرد ندارد، صنایع مختلفی از قبیل پتروشیمی، خودروسازی، راه و ترابری، بسته بندی صنایع غذایی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع دریایی، آب و فاضلاب، صنایع برق، مخابرات و الکترونیک، صنایع پزشکی، اتومبیل و ساختمانی، لوازم خانگِ.

اهمیت تولید چسب درزگیر اکریلیک در کشور

ساخت و مصرف چسب از گذشته رایج بوده است. در قدیم ، از موادی چون قیر و صمغ درختان به عنوان چسب استفاده میکردند. در تمام قرون گذشته و همچنین قرن نوزدهم چسبها منشاء حیوانی و یا گیاهی داشته اند. از قرن نوزدهم بتدریج با پیدایش چسب های سنتتیک ساخته شده در صنعت پلیمر، چسبهای سنتی و گیاهی و حیوانی از صحنه خارج شده است. صنعت چسب به صورت گسترده ای در حال رشد می باشد و تعداد محدودی وسایل مدرن ساخت بشر وجود دارد که از چسب در آنها استفاده نشده است امکانات بشر میتواند بوسیله چسب ها اصلاح گردد.

تجهیزات و ماشین آلات چسب درزگیر اکریلیک

مخازن نگه داری مواد اولیه
راکتور اولیه
راکتور اصلی
پمپ ها
مخزن نگهداری محصول
دستگاه توزین رزین
پر کن و بسته بندی

طرح تولید چسب درزگیر اکریلیک

قیمت خط تولید چسب درزگیر اکریلیک

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید چسب درزگیر اکریلیک، برابر با ۶۴۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت چسب درزگیر اکریلیک

بودجه: بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان
مساحت زمین مورد نیاز: ۱۷۵۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۵۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۸
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۳۱۴۹ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)