طرح تولید کفشور خطی

کفشور جزء تجهیزات ضروری جمع آوری آب های سطحی است که از آن میان می توان به نمونه های کفشور خطی استیل و کفشور خطی پلاستیکی اشاره کرد. تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی سبب شده افراد متناسب با نیاز خود بهترین این تجهیزات را تهیه کنند.

مهم ترین تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی جنس این تجهیزات می باشد که در قیمت فروش آنها تاثیر دارد. از دیگر تفاوت های این کفشور ها می توان به ابعاد این کفشور ها اشاره نمود.

انواع کفشور بهترین ابزار جمع آوری آب
 از جمله تجهیزات ضروری و مورد استفاده در ساختمان ها اعم از مسکونی، اداری و … کفشور می باشد که برای جمع آوری آب های سطحی و هدایت آن به فاضلاب به کار می رود. مورد استفاده انواع کفشور استاندارد و بهداشتی کف محوطه آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … می باشد. همچنین برای جمع آوری آب های سطحی بالکن و پارکینگ نیز از انواع کفشور استفاده می شود. در حال حاضر در بازار مدل های متنوع کفشور در جنس و ابعاد کفشور خطی متفاوت و متنوع موجود هستند که می توان متناسب با نیاز بهترین آنها را خریداری نمود.
کفشور خطی استیل

از مدل های پر مصرف و کاربردی کفشور می شود به کفشور خطی استیل اشاره کرد که می توان از آن در قسمت های مختلف یک ساختمان استفاده نمود. در ساخت کفشور خطی استیل از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز استفاده می شود.

این کفشور ها به دلیل جنس استیل در برابر رطوبت مقاوم بوده و عمر مفید بالایی دارند. از مزایای استفاده از کفشور های استیل تخلیه آب در زمان کوتاه و نیز زیبایی ظاهر آن می باشد. از مدل های پر مصرف کفشور های خطی می توان به نمونه ساده و سرامیک خور آن اشاره کرد. از مدل های معمولی برای کف سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود.

مدل های کفشور خطی سرامیک خور به دلیل قرار گرفتن پوشش و حفاظ سرامیکی بر روی آن شیک و زیباتر به نظر می رسد. از این رو از کفشور های خطی نوع سرامیک خور در اکثر جاها مخصوصا در محیط های قابل دید می توان بهره گرفت.

تفاوت کفشور خطی استیل با پلاستیکی

کفشور خطی مدل پلاستیکی نیز از نمونه های پر مصرف و پر فروش کفشور خطی در بازار می باشد که قابلیت ها و کاربرد های گوناگون دارد. در ساخت کفشور مدل پلاستیکی از پلیمر گریتینگ استیل استاندارد استفاده می شود. بدنه اصلی این کفشور پلاستیکی بوده و طراحی آن با بهره گیری از سیستم ماژولار می باشد.

نکته ای که باید هنگام خرید این تجهیزات در نظر داشت تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی آن است.

از مهم ترین سوالات خریداران کفشور قبل از سفارش و خرید محصول، اطلاع از تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی آن می باشد. با اطلاع از تفاوت بین کفشور های خطی استیل و نمونه های پلاستیکی می توان محصول مناسب را انتخاب نمود.

تفاوت از نظر جنس

مهم ترین تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی جنس این کفشور ها می باشد که در کاربرد دوام آنها تاثیر دارد. به دلیل ساخت کفشور های خطی با استیل خالص این کفشور ها در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و با گذشت زمان دچار زنگ زدگی نمی شوند. از این رو از این کفشور می توان در محوطه های مختلف بهره برد. اما کفشور های مدل پلاستیکی که با پلیمر تهیه می شود تحمل وزن زیادی ندارد و برای مکان هایی مانند پارکینگ مناسب نیست.

تفاوت از نظر اندازه و ابعاد

از دیگر تفاوت های این کفشور ها می توان به ابعاد کفشور خطی و این تجهیزات اشاره کرد. کفشور های خطی استیل در طول های محدود و نهایتا یک متر طراحی می شود. عرض این کفشور ها بین ۸ تا ۱۰ متر و طول آن بین ۳۰ تا ۱۰۰ متر می باشد. در حالی که کفشور های مدل پلاستیکی موجود در بازار از سیستم ماژولار بهره می برند. بدین معنی که می توان از این کفشور ها به صورت نری-مادگی به طول دلخواه استفاده نمود. متناسب با محوطه مورد نظر از چند قطعه کفشور مدل پلاستیکی استفاده شده و ابتدا و انتهای آن با قطعه مسدود کننده بسته می شود.

تفاوت کفشور خطی استیل با پلاستیکی از نظر قیمت

مهم ترین تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی قیمت فروش این تجهیزات جمع آوری آب های سطحی می باشد. در تعیین قیمت کفشور خطی تمام استیل و کفشور های پلاستیکی عوامل مختلفی مورد نظر قرار می گیرد. از میان فاکتور های موثر بر قیمت این تجهیزات می توان به سایز، مدل و جنس این کفشور ها اشاره کرد. با این حال کفشور های خطی استیل به دلیل کیفیت جنس نسبت به کفشور های مدل پلاستیکی با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

از دیگر تفاوت های این کفشور ها می توان به نوع شیب این تجهیزات اشاره کرد. مدل های شیب دار کفشور خطی استیل به راحتی و سریع تر آب را به سمت خروجی هدایت می کنند. در حالی که مدل های کفشور پلاستیکی تراز هستند و از این رو برای انتقال بهتر آب خروجی های متعدد برای آن طراحی می شود.

مهمترین چیزهایی که شما باید در مورد کف شور خطی بدانید:

کفشورهای خطی چیزی فراتر از یک زیبایی و مدرنیته را به شما اهدا خواهند کرد . این بخش ضروری از حمام شما یا عملا تنها و مهم ترین قسمت سیستم فاضلاب حمام شما نیست بلکه در حال حاضر نقطه کانونی طراحی سرویس شماست که می تواند در ارتقا زیبایی شناسی محل فضا بسیار مهم باشد. در مورد کفشور خطی جنبه های مختلفی می تواند مهم باشد که این انتخاب را به یک انتخاب هوشمندانه ، شایسته و متفاوت از تمام روش های به روز تبدیل می کند . این همان یک تیر و دو نشان معروف است . طراحی مینیمالیستی و یک سیستم تخلیه فاضلاب مدرن و با کیفیت است . برای تحقق یک ایده عملی ما به گزینه های متفاوت و متنوع نیاز داریم . این محصولات در طرح های مختلف ، سایز های متفاوت در عرض ، طول های متفاوت ، روش های تخلیه به صورت افقی یا عمودی همراه با سیفون یا بدون سیفون ، ضخامت های مختلف که اندازه کف سازی شما را تغییر می دهد ، تولید گردیده اند .

به طور کلی یک کفشور خطی دارای ویژگی های زیر است :

* طول عمر بالا

* تنوع زیاد در سایز ، طول و اندازه

* تنوع بالا در طرح و نوع کاور (سرامیک خور ، شیشه ، استیل ، یا مخلوطی از همه آنها )

* آب جمع کن بالاتر از کفشور های قدیمی با فلوریت بالا ۳۰ لیتر در دقیقه

* تمیزتر و بهداشتی تر

* ایجاد امکان استفاده از تایل های سایز بزرگ تر و نتیجتا بند کشی کمتر

* طولانی کردن عمر ساختمان به دلیل سرعت دهی در تخلیه آب و فاضلاب کف و عدم وجود رطوبت در ساختمان

* بالا بردن استاندارد زندگی و ساختمان سازی

مزیت کفشورهای خطی به نسبت سایر کفشورهای موجود در بازار

سایز بزرگتر در نتیجه امکان جمع آوری آب سریعتر و احتمال گرفتگی کمتر
– قابلیت نصب چندین مدل خروجی و رفع مشکلات نصب کفشورهای معمولی
– تنوع طرح و رنگ گریتینگ برای معماری های گوناگون
– سیستم ماژولار کف شور که قابلیت نصب در طول دلخواه بیشتر از یک متر را فراهم می آورد
– قابلیت برش کف شور در طول دلخواه برای طول های کمتر از یک متر یا حتی کمتر از ۵۰ سانتیمتر
– کیفیت بالای قطعات ( چه بدنه ی پی وی سی ، چه انواع گریتینگ ها از کیفیت بالایی در ساخت برخورداند )

قیمت کفشور خطی

قیمت کفشور خطی تمام استیل به سایز، نوع استیل به کار رفته (۳۰۴ یا ۳۱۶) همچنین نوع طراحی کفشور بستگی دارد. (به عنوان مثال قیمت کفشور سرامیک خورنسبت به کفشورهای گریتینگی بالاتر است. همچنین قیمت کفشور خطی استیل از مدلهای تمام پلاستیکی یا با بدنه ی پلاستیکی نیز بالا تر است. در هنگام خرید کفشور خطی پیش از هر چیز می بایست کاربری کفشور دقیقاً مشخص باشد. به عنوان مثال کفشورهای استیل که در طولهای محدود تولید می شوند برای فضاهایی که نیاز به جمع آوری آب به صورت خطی در طول بیشتر از ۲ متر داشته باشیم کاربرد ندارند و می بایست از کفشورهای خطی ماژولار که جنس بدنه ی آنها پلاستیکی است و به صورت نری – مادگی هستند، استفاده نمود. همچنین فروش کفشور خطی به دو صورت کالای موجود و کالای سفارشی انجام می گیرد که مدلهایی که به صورت سفارشی و متناسب با نیاز مشتری تولید می شوند، از قیمت بالاتری برخوردارند. به عنوان مثال ممکن است در یک پروژه نیاز به کفشور خطی طلایی رنگ باشد یا سایز خاصی ازکفشورهای خطی مد نظر باشد که در سبد محصولات شرکت وجود نداشته ندارد. اما اگر میخواهید قیمت کف شور خطی ارزان تمام شود، بهتر است از مدلهای موجود، محصولی را انتخاب نمایید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)