طرح تولید کلمپ بند ناف

کلمپ های بند ناف بکر زیبا و ارگونومیک و محکم هستند. شرایط تولید آن بعد از انجام کلیه آزمایشات و تست های بیولوژیکی و فیزیکی انجام شده استشرایط تولید آن بعد از انجام کلیه آزمایشات و تست های بیولوژیکی و فیزیکی انجام شده است. قفل کلمپ بند ناف به گونه ای است که ریسک باز شدن آن بسیار پایین است. بسته بندی آن بر اساس آخرین متدهای روز به صورت بلیستر می باشد. کلمپ بند ناف سوپا به گونه ای طراحی شده است که دارای تیغه جلوگیری کننده از ورود بند ناف به داخل لولای کلمپ می باشد. دندانه های آن کاملا بر روی هم منطبق می باشند. لبه های گرد و بدون هیچگونه زاویه تیز و گوشه می باشد. کلمپ بند ناف نوزاد در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد تولید شده است و توسط گاز اتیلن اکساید استریل شده است.
بند ناف، رابط بین جنین و مادر می باشد، بدین صورت که تغذیه و تنفس جنین را ممکن می کند و از طرف دیگر، مواد زائد را از بدن جنین خارج می کند. پس از زایمان، جنین به آن نیازی ندارد، به همین دلیل قطع میشود و سر آن با یک گیره مسدود می گردد. در این زمان امکان ابتلای نوزاد به عفونت وجود دارد. علائم عفونت بند ناف عبارتند از: قرمزی و تورم بند ناف و پوست اطراف آن، بوی غیر عادی از بندناف، تب و وجود ترشحات زرد رنگ. بهتر است برای پیشگیری از این مشکلات، از بدو تولد نوزاد همه ی اصول بهداشتی رعایت شود. کلمپ بند ناف سوپا، در محیط عاری از هرگونه آلودگی تولید و با گذر از مرحله ی استریل، ورود نوزاد به دنیای جدید را تبریک گفته و از همان ابتدا، خیالی آسوده به مادر و فرزند هدیه می دهد. گیره بند ناف سوپا، دندانه های همپوشان دارد که پس از بسته شدن دیگر باز نشده و با لبه های کاملا گرد بدون تیزی و برندگی، از آزار و درد نوزاد جلوگیری می کند.
این وسیله پس از قفل شدن به حالت طبیعی و راحت باز نمی شود و کاملا ایمن و مقاوم می باشد شرکت های مختلفی در تولید این محصول به فعالیت مشغول هستند و توانسته اند محصولاتی زیبا و ارگونومیک به فروشگاه های تجهیزات پزشکی عرضه نمایند محصول معرفی شده از تیغه جلوگیری کننده برخوردار می باشد که این تیغه اجازه نمی دهد تا بند ناف وارد قسمت لولا شود لبه های این وسیله کاملا گرد می باشد و اصلا زاویه تیز و گوشه داری ندارد کلمپ بند ناف پس از طی تمامی مراحل تولید مرحله تست کیفیت ( تست های فیزیکی و میکروبیولوژی ) را باید پشت سر بگذارد و در صورتی که تست مذکور موفقیت آمیز بود آنگاه اجازه تولید انبوه پیدا می کند بسته بندی این محصول به صورت بیلستر است که از بسته میانی نیز برخوردار می باشد

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید کلمپ بند ناف

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک کلمپ بند ناف ۳۳۱۱۵۱۲۶۳۶

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید کلمپ بند ناف

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی کلمپ بند ناف ۹۰۱۸۳۹۲۹ میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید کلمپ بند ناف

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید کلمپ بند ناف در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات کلمپ بند ناف

نمودار واردات و صادرات کلمپ بند ناف در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)