طرح تولید کن گوتا پرکا دندانپزشکی

گوتا پرکا ترکیبی از دو کلمه گوتا به معنی صمغ و پرکا برگرفته از نام یک گیاه در زبان مالایی ( زبان مردم مالزی و اندونزی و سنگاپور) است. این درخت ۵ -۳۰ متر بلندی و تا ۱ متر قطر تنه دارد و برگ هایش همیشه سبز هستند. مدتها قبل از اینکه خواص منحصربفرد گوتا پرکا کشف شود بومیان مالزی که از ارزش بالای آن مطلع نبودند، برای ساخت دستگیره چاقو از آن استفاده می کردند. گوتاپرکا ماده ای پلیمری است و از واحدهای کوچک مونومر ترانس ایزوپرن ساخته شده است و مانند بسیاری از مواد پلیمری دیگر خاصیت الاستیکی دارد و جزو مواد زیست-سازگار بشمار می رود که سیستم ایمنی بدن را تحریک نمی کند. بافت زنده یا مایعات بیولوژیکی بدن انسان در تماس با این مواد واکنشی نشان نمی‎دهد و تاثیر منفی بر روی سیستم بیولوژیک و سلامت انسان ندارد.
گوتا پرکا برای اولین بار به عنوان یک ماده ترمیمی به دندانپزشکی معرفی شد و در حال حاضر یکی از اجزای اصلی اندودنتیک است. در انجام عمل جراحی اندودنتیک بعد از اینکه دندانپزشک عصب دندان را خارج کرد برای پرکردن کانال ریشه از این ماده استفاده می‎کند. به گوتا پرکا سولفات باریم افزوده می‎شود تا در هنگام پرتونگاری از دندان قابل مشاهده و تایید باشد.

انواع کن گوتا پرکا دندانپزشکی

گوتا پرکا در فرم ها و سایزهای مختلف موجود است. گوتا پرکاهای تک سایز یا single guta در سایزهای F1, F2, F3, F4, F5 موجود است که دندانپزشک بسته به اندازه طول کانال ریشه دندان و گشادی آن از گوتا پرکا مناسب آن کانال ریشه استفاده می کند.

کاربرد کن گوتا پرکا دندانپزشکی

گوتا پرکا در فرم گوتاهای نازک که متناسب با فایل های عصبی هستند که به گوتاهای فرعی یا accessories معروف هستند نیز موجود می باشد که این نوع از گوتا پرکا معمولاً به صورت چندتایی مورد استفاده قرار می گیرند. دندانپزشک بسته به آخرین فایل دستی مورد استفاده برای خارج کردن کامل پالپ یا همان عصب دندان و طول ریشه و فرم انتهای ریشه دندان به تعداد مورد نیاز جهت پر کردن کامل کانال ریشه دندان گوتا پرکا را آغشته به سیلر کرده داخل کانال ریشه گذاشته و زمانیکه از پر شدن کامل و دقیق کانال ریشه دندان اطمینان پیدا کرد اضافات گوتا پرکا را با یک قلم داغ شده قطع می کند و در این مرحله پر کردن ریشه دندان تمام می شود.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولیدکن گوتا پرکا دندانپزشکی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک کن گوتا پرکا دندانپزشکی : ۲۴۲۳۴۱۵۷۶۲

کد تعرفه گمرکی مرتبط با تولیدکن گوتا پرکا دندانپزشکی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی کن گوتا پرکا دندانپزشکی : ۹۰۱۸۴۹۰۰

وضعیت واحد های فعال تولید کن گوتا پرکا دندانپزشکی

در نمودارهای زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولیدکن گوتا پرکا دندانپزشکی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات کن گوتا پرکا دندانپزشکی

جدول های واردات و صادرات کن گوتا پرکا دندانپزشکی در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید کن گوتا پرکا دندانپزشکی

ظرفیت تولید سالیانه : ۶۳۰۰۰ بسته
نرخ برابری دلار : ۳۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۷۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۶ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۶.۸ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۴.۴ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۵ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)