طرح تولید گلس موبایل

همواره تکنولوژی‌های جدیدی که در زمینه محصولات دیجیتال صورت می‌گیرد از هیجان و جذابیت خاصی برخوردار بوده است، به خصوص زمانی که این موارد مربوط به پر استفاده‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار امروزی یعنی گوشی موبایل باشد. دستگاه nano glass موبایل با آمدن به بازار سبب بروز تحول عظیمی در حوزه استفاده از گلس و ضد خش شده است که بدون شک بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند گلس وجود دارد. به افرادی که به دنبال خرید ضد خش نانو مقاوم هستند و از تعویض پی در پی گلس خود ناراضی هستند و همچنین افرادی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن به درآمد میلیونی و موفقیت برسند.

یک گلس محافظ صفحه نمایش گوشی خوب چه ویژگی‌هایی‌ باید داشته باشد؟

مهم‌ترین ویژگی‌آن این است که از ویژگی‌های خوبی که نمایشگر دارد پشتیبانی کند مثلاً:
– یک گلس خوب باید شفاف باشد.
– انعکاس خوب داشته باشد و اختلالی در نور نمایشگر ایجاد نکند. همچنین بتواند وضوح نمایشگر را نیز به خوبی نشان دهد.
– علاوه بر این در برابر نور خورشید نیز باید بتواند تصاویر صفحه نمایش را به خوبی نشان دهد.
– مهم‌تر از همه اینکه در برابر صدمه و آسیب و همچنین سقوط از ارتفاع مقاوم باشد.
توجه داشته باشید که پوشش کل نمایشگر با گلس از دیگر موارد مورد انتظار از یک گلس خوب محسوب می‌شود.

انواع گلس از لحاظ جنس :

به طور معمول با دو نوع گلس‌های پلاستیکی و شیشه‌ای روبرو هستیم که اگر تا به حال خریدی در این زمینه انجام داده باشید مشاهده کرده‌اید که گلس‌های پلاستیکی به مراتب ارزان‌تر از گلس‌های شیشه‌ای هستند. گلس‌های شیشه‌ای که به طور دقیق‌تر از شیشه‌ی حرارت‌دیده (Temper Glass) ساخته شده‌اند در مقابل خراش و ضربه مقاومت بیشتری به نسبت گلس‌های پلاستیکی دارند.
البته باید بگوییم که گلس‌های پلاستیکی معمولا فقط از گوشی شما در مقابل خط و خراش محافظت می‌کنند. در بین مدل‌های پلاستیکی هم ما با دو مدل PET و TPU طرف هستیم که در این میان مدل‌های TPU از کیفیت به مراتب بهتری برخوردار هستند.

گلس محافظ صفحه نمایش پلاستیکی (گلس پلاستیکی)

گلس یا محافظ نمایشگر پلاستیکی یکی از رایج‌ترین محافظ ها برای نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند است که از خراش بر روی صفحه نمایش و یا برجای ماندن اثر انگشت و گرد و خاک جلوگیری خواهد کرد. این نوع از محافظ‌ ها به‌طورکلی از قیمت پایینی برخوردار هستند و از نمایشگر در برابر افتادن از ارتفاع و شکستن‌های احتمالی محافظت نخواهند کرد.
این گلس‌ها معمولاً دارای پوشش مقاوم در برابر خراشیدگی هستند و از صفحه نمایش در برابر خراشیدگی‌های ناشی از برخورد ناخن، سکه و سایر وسایلی که ممکن است در جیب و یا کیف قرار داشته باشد، به‌خوبی محافظت خواهند کرد.
تمیز کردن صفحات لمسی این نوع گلس ها به دلیل اینکه کدرتر از گلس های شیشه ای هستند تا حدی در انتقال نور و رنگ ها ضعیف تر از گلس های شیشه ای عمل می کنند.

محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای حرارت دیده

همانطور که از نام این محصول پیداست (گلس پروتکتور – Glass Protector) از شیشه ساخته شده است. طی فرآیند حرارت دادن به شیشه، تبدیل آن به یک ورق و در ادامه سرد کردن خیلی سریع ماده، این دسته از محافظ‌های صفحه نمایش ایجاد می‌شوند. محصول نهایی یک تکه شیشه مقاوم است.
تشخیص این نوع محافظ صفحه نمایش بسیار ساده بوده و تنها از روی شکل و میزان ضخامت تقریبا بالای آن، می‌توان گلس را از محافظ‌های پلاستیکی متمایز کرد. مزیت بسیار مهم این دسته از محافظ‌ها، نصب به مراتب ساده‌تر آن‌ها است. در زمان وارد شدن ضربه، محافظ پلاستیکی خیلی سریع انرژی را از خود عبور داده و با انتقال آن به نمایشگر، سبب شکستن آن می‌شود. اما محافظ شیشه‌ای بعد از دریافت انرژی، آن را تخلیه می‌کند، به این معنی که خود گلس ترک برداشته و به نمایشگر انرژی وارد نمی‌شود.

معایب استفاده از این گلس ها
یکی از مهمترین معایب استفاده از این گلس ها این است که نسبت به گلس های پلاستیکی و نانو ضخامت بیشتری داشته بنابرین بر ظاهر گوشی شما تاثیر منفی خواهد داشت. مشکل دیگر در رابطه با نصب آنها است. برای مثال برندهایی مثل شیائومی که از صفحه نمایش هایی با لبه های منحنی استفاده می کند در نصب این نوع گلس ها با مشکلاتی مواجه می شود چرا که این نوع گلس ها به خوبی نمی توانند لبه های گرد این نوع صفحه نمایش ها را پوشش دهند.
محافظ صفحه از نوع TPU:

این محصول از ترموپلاستیک ِ پلی‌اورتان ساخته می‌شود و نرم و انعطاف‌پذیر است. البته این نوع محافظ صفحه زیاد در بازار ایران یافت نمی‌شود.

انواع محافظ صفحه از لحاظ کارآیی

محافظ‌های معمولی: این محافظ‌ها که دو نوع مات و براق دارند، فقط در مقابل خط و خش از صفحۀ گوشی یا تبلت محافظت می‌کنند. انواع ارزان آنها ضخیم بوده و از جنس سیلیکون ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل روی حالت لمسی صفحه اثر می‌گذارند و حساسیت آن را کم می‌کنند. انواع براق آن نیز معمولاً چربی و اثر انگشت را جذب کرده و همیشه ظاهر کثیفی دارند.
محافظ‌های ضد تشعشع و بازتاب نور: (Anti Glare) همان‌طور که از اسم آنها معلوم است، این محافظ‌ها جلوی بازتاب نورهای شدید مانند آفتاب را می‌گیرند و به شما اجازه می‌دهند حتی در روشن‌ترین فضا هم جزئیات نمایش‌ داده شدۀ تصویر را به خوبی مشاهده کنید.
محافظ‌های ضد اثر انگشت: (Fingerprint Proof) شاید برای بعضی از افراد چندان مهم نباشد، اما کسانی هستند که نسبت به اثر انگشت باقی مانده روی صفحۀ گوشی حساس هستند. این افراد یا باید همیشه پارچۀ مناسبی برای تمیز کردن صفحه در جیب‌شان داشته باشند یا اینکه از محافظ‌ صفحه‌ای استفاده کنند که چربی و اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند.
برچسب‌های محافظ ضدضربه: ( Explosion Proof ) این محافظ‌ها محصولات جدیدتری هستند که به ادعای سازندگان نسبت به هر گونه ضربه‌ای مقاوم هستند. استفاده از این محافظ‌ها خوب است، اما احتیاط هم شرط عقل است! یعنی حتی اگر چنین محافظ گران‌قیمتی را هم تهیه کرده‌اید، همچنان پیشنهاد می‌کنیم مراقب تبلت یا گوشی خود باشید که ضربۀ شدیدی به آن وارد نشود.
محافظ های ضد آب : (smudge Proof) محافظ‌های صفحه نمایش وجود دارد که جاذب آب نیستند و اگر آبی روی آن‌ها ریخته شود تنها کافی است گوشی را تکان دهید تا هیچ قطره‌ی آبی روی نمایشگر آن باقی نماند .

گلس موبایل اصل

گلس و ضد خش یکی از اجزای جدا نشدنی از گوشی‌های هوشمند و لمسی می‌باشد که همه افراد در هنگام خریداری گوشی موبایل و حتی دفعات بعدی نسبت به خرید این مورد نیز اقدام می‌کنند. با توجه به اینکه ممکن است گوشی همراه به دلایل مختلفی آسیب ببیند بنابراین افراد نسبت به خرید گلس و ضد خش اقدام می‌کنند، تا از مقاوم سازی صفحه نمایش گوشی خود و حتی پشت گوشی که در مواردی از جنس شیشه می‌باشد اطمینان حاصل کنند و این قسمت‌ها را در برابر انواع ضربه و انواع آسیب احتمالی مقاوم کنند.
با توجه به انبوه تقاضای مشتریان راجع به دستگاه نانوگلس، امروزه وجود دستگاه گلس زن موبایل اصل، نیاز هر مغازه داری که با گوشی موبایل و ابزار دیجیتال سر و کار دارد است.
بسیاری از افراد به دلیل استفاده از گلس‌های بی کیفیت و نامناسب مجبور به تعویض پی در پی انواع گلس هستند چرا که در مواردی گلس مربوطه از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و از روی صفحه نمایش کنده می‌شود و در برخی موارد نیز افراد به دلیل شرایط شغلی و کاری مجبور به تعویض چند باره و حتی چند لایه کردن گلس می‌کنند. در این صورت شما در هر بار خرید مجبور به پرداخت هزینه زیاد در صورت تعویض خواهید بود و همچنین در صورت چند لایه کردن گلس و ضد خش نیز علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر کارایی صفحه نمایش و لمس گوشی پایین می‌آید و مجبور به فشردن چندین باره صفحه برای وارد شدن به هر برنامه خواهید بود که امری ناخوشایند است. اما راه چاره چیست؟

نانو سرامیک گوشی

همانطور که گفتیم نانو گلس موبایل سبب به وجود آمدن تحول بزرگی در زمینه ارائه انواع گلس و ضد خش شده است. با ارائه یک گلس با کیفیت و با فناوری نانو گوشی شما را نسبت به هرگونه ضربه و خش مقاوم می‌کند. کارکرد این دستگاه بر اساس استفاده از تکنولوژی نانو می‌باشد که اگر با این مفهوم آشنایی داشته باشید متوجه کیفیت کار بالای آن خواهید بود. با کیفیت‌ترین گلس با ماندگاری و طول عمر بالا را می‌توانید از طریق این دستگاه بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا مدت‌ زمان زیادی از خرید گلس و یا شکستن صفحه گوشی خود در امان باشید.
با یکبار استفاده از این دستگاه تا مدت‌ها ( بیش از ۶ ماه ) از خرید انواع گلس بی نیاز خواهید بود. همچنین کیفیت این نمونه نسبت به نمونه‌های نصبی که به صورت مجزا برای انواع مدل گوشی وجود دارد بسیار بالا است و در برابر ضربه و خش بسیار مقاوم می‌باشد، همچنین ظرافت بالای این نمونه سبب شده است تا وجود آن بر روی گوشی حس نگردد و بتوانید با دقت بالا با گوشی خود کار کنید بدون اینکه گلس مزاحمتی برای شما ایجاد کند. علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه و خش، این دستگاه گوشی شما را در برابر انواع مواد دیگر همچون آب جوش و … نیز محافظت میکند.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید دستگاه گلس موبایل

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

شرح محصولکد آیسیک
محافظ صفحه نمایش تلفن همراه۲۵۲۰۴۱۲۹۷۵
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید گلس موبایل

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات گلس موبایل نیز در دسترس نمیباشد.

ماشین آلات تولید گلس محافظ موبایل

دستگاه برش شیشه ای ND-1311KL— مواد خام شیشه ای را به اندازه کوچک برش دهید.
دستگاه فرز CNC 2.ND820III ———– مشخصات ماشینکاری و سوراخ حفاری.
دستگاه پولیش  ND-P1PG ————– صیقل دادن سطح شیشه.
ماشین تمیز کردن  ND-QX2 ———— تمیز کردن شیشه بعد از پولیش.
کوره معتدل ND-GH ——————— خنک کردن شیشه.
ND-QX دستگاه تمیز کردن ————– تمیز کردن گلس پس از خنک شدن.
دستگاه برش فیلم ND-2700MQ ——- برش پروفایل AB فیلم.
دستگاه لمینیت NDTH1001 ———— لمینیت AB فیلم و شیشه با هم.
دستگاه ND-YTTB ———————– برچسب زدن و پاشیدن روغن ضد اثر انگشت.

وضعیت واحد های فعال تولید دستگاه گلس موبایل

با جستجو در اطلاعات وزارت صمت تا به امروز واحد فعالی در کشور یافت نشد.

وضعیت واردات و صادرات دستگاه گلس موبایل

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات گلس موبایل نیز در دسترس نمیباشد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید گلس موبایل

ظرفیت تولید سالیانه : ۵ میلیون عدد
نرخ برابری دلار : ۳۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۴۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۴ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۸ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات :۳ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۳ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴.۲/۵ - (۱۶ امتیاز)