طرح راه اندازی خشکشویی آنلاین

خشکشویی آنلاین که نام دیگر اپلیکیشن خدماتی خشکشویی است که طرفداران زیادی دارد.امروزه تمامی افراد بیشتر از همیشه گرفتار شده اند و زمان کافی برای اینکه خود تمام کارها را انجام دهند ندارند. مردم نیاز دارند لباس های خود را به خشکشویی تحویل دهند اما زمان کافی برای رفتن به خشکشویی و تحویل لباس را ندارند. چه میتوان کرد تا هم مشکل این گروه از افراد حل شود و هم کسب و کار دارندگان خشکشویی رونق یابد.در جامعه امروزی افراد وقت زیادی برای شست‌وشو و اتو کردن لباس‌های خود ندارند و اکثرا این کار را به خشکشویی می‌سپارند؛ اما بارها اتفاق افتاده که خشکشویی بسته بوده یا دسترسی به آن مشکل است. همچنین ممکن است مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت نداشته باشند.
برای همین است که هنوز می‌توان خشکشویی‌های آنلاینی را که به تازگی راه افتاده‌اند، پیدا کرد. مثل همیشه ورود استارتاپ‌ها به یک کسب و کار، واکنش اتحادیه را در پی داشته.

طراحی اپلیکیشن خشکشویی

طراحی و ساخت اپلیکیشن، راحتی استفاده، رنگ بندی و ترکیب بندی، کد نویسی و به طور کلی هر آنچه در ساخت اپلیکیشن خشکشویی دخیل است، و بعد از آن تبلیغات اصولی در محبوبیت اپلیکیشن تاثیر گذار است.

چگونه میتوان بر موفق بودن اپلیکیشن اطمینان پیدا کرد؟

وقتی شما برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی قدم بر میدارید لازم است با یک تیم حرفه ای نیز همراه باشید. تیمی که بتواند به شما بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار ارائه دهد. همچنین دانش طراحی و ساخت اپلیکیشن خشکشویی را داشته باشد و تبلیغات حرفه ای را نیز در کنار طراحی به شما ارائه دهد.
این نکته را بدانید که تنها یک ایده عالی به مانند ایده برای خشکشویی برای موفقیت کافی نیست. امروزه دنیا، دنیای رقابت و تکنولوژی است.

برای ساخت اپلیکیشن خدماتی خشکشویی چه تجهیزاتی لازم است؟

برای راه اندازی کسب و کار خشکشویی علاوه بر تجهیزاتی که یک خشکشویی لازم دارد شما تنها به یک اپلیکیشن خشکشویی و تعدادی نیروی انسانی برای دریافت و ارسال به درب منزل نیاز دارید.
آنچه بیشتر از همه اهمیت پیدا میکند انتخاب طراحی درست اپلیکیشن است.

روش خدمات دهی طرح خشکشویی آنلاین

برای جامعه هدف ، از شرکت و سطح خدمات آن آشنایی اولیه ایجاد می گردد. در ، ادامه کار تبلیغات و اطلاع رسانی، ون های شرکت برای به نمایش گذاشتن موبایل بوردهای خود در سطح منطقه بازار هدف حتی قبل از آغاز ارائه خدمات، به گردش می پردازند تا تبلیغات بصری کاملی ارائه گردد. در هر دستگاه ون، دو نفر، به عنوان پرسنل ارائه خدمات و راننده، با سطح تحصیلات کارشناسی ارشد و مسلط به زبان انگلیسی که از ظاهری برازنده و رفتار اجتماعی مطلوب برخوردارند، در نظر گرفته می شوند. سفارش مشتری از طریق تماس تلفنی، پیامکی و یا به صورت اینترنتی از طریق Contact Center انجام می گیرد. تا با هماهنگی صورت گرفته، نزدیکترین موتور سیکلت، در حداقل زمان ممکن خود را به محل سفارش برساند. در مسیر، پیامک حاوی سفارشات همراه با کد آن، برای تگ های اتصالی به لباس، توسط پرینتر سیار پرینت گرفته می شود. کار شستشو حداکثر در مدت زمان ۴۸ انجام و طبق کد ثبت شده، به مشترک تحویل داده می شود. ضمناً مشتری با پیام هایی (SMS) که از طریق مرکز پیام، ارسال می گردد، در جریان مراحل مختلف کار تحویل به خشکشویی، شستشو، حرکت به سمت مشتری و تحویل قرار می گیرد.

مزایای استفاده از خشکشویی آنلاین

اگر بخواهیم به صورت کلی به مزایای استفاده از خشکشویی آنلاین اشاره‌ای داشته باشیم، بهتر است این‌ نکته را ذکر کنیم که این نوع خدمات مزایای فراوانی هم برای مشتری‌ها و هم صاحبان مغازه‌ی خشکشویی دارد. از جمله مزایای استفاده از این نوع خدمات برای کاربران می‌توان به این موارد اشاره کرد:
در حقیقت این نوع سایت‌ها و اپلیکیشین‌ها، خدمات بسیار مهمی‌ در راستای آسان‌تر شدن زندگی ماشینی امروزی به حساب می‌آیند و از هدر رفتن وقت و گیر افتادن در ترافیک شهری جلوگیری می‌کنند.

سخن پایانی

جوامع بشری در دوره‌ای قرار گرفته‌اند که همه نیازمند توسعه و رواج و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی هستند. این نیاز سال‌های قبل به علت ابداع نشدن اینترنت وجود نداشت و شاید در سال‌های آینده هم کسب و کارهای اینترنتی چنان سنتی و بدون‌استفاده شوند که کسی کار در این فضا یا گرفتن خدمات از آن را به‌صرفه نداند. اما امروز شرایط به گونه‌ای است که بدون کسب و کارهای اینترنتی نمی‌توانیم جامعه‌ای خوشحال و راضی داشته باشیم. رفاه ما وابسته به این نوع کسب و کارهاست و تردیدی وجود ندارد که خشکشویی‌های آنلاین – به دلیل اینکه به در منازل مراجعه می‌کنند، لباس‌ها را می‌گیرند و می‌برند و بعد (دست‌کم در ظاهر) تمیزتر از قبل جلوی در منزل‌مان تحویل‌مان می‌دهند- رفاه جامعه را افزایش داده و از سوی دیگر در بهبود کسب و کار برخی از خشکشویی‌ها که دسترسی کمتری به مشتریان دارند، مفید بوده‌اند، بنابراین باید به کارشان ادامه دهند.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح راه اندازی خشکشویی انلاین

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۰۰۰ دست
نرخ برابری دلار : ۲۰۰۰۰ تومان
زیربنای پشتیبانی : ۱۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۶۰ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)