طرح اپلیکیشن نظافت آنلاین

در زندگی شلوغ و پرهیاهوی شهری، دیگر زمان زیادی برای رسیدگی به امور شخصی و گذراندن وقت با خانواده و دوستان باقی نمی‌ماند.نظافت محیط زندگی امری است که هر انسان به آن نیاز دارد، ازاین‌رو موسساتی در راستای برطرف کردن این نیاز به وجود آمده‌اند که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بعضی از این شرکت‌ها به‌صورت خدمات نظافت آنلاین در سطح شهر مشغول به فعالیت شده‌اند.اگر بخواهیم برای درخواست خدمات نظافتی به شیوه قدیم رجوع کنیم باید ساعت‌ها وقت را بیهوده تلف کنیم تا نهایتا یک نیروی نظافتی کمکی پیدا کنیم. حالا شانس با ما یار میبود اگر نیروی نظافت منزل از همه لحاظ قابل قبول بود.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپردن کارهایی مانند نظافت خانه و محل کار، استفاده از خدمات آنلاین نظافت است.

مزیت سرویس‌های آنلاین نسبت به شرکت‌های نظافتی سنتی

۱- گستره سرویس‌دهی خدمات آنلاین از شرکت‌های سنتی نظافتی بزرگتر است و شامل تمامی نقاط تهران و مشتریان متعدد می‌شود.
۲- در هرساعت از شبانه‌روز امکان ثبت سفارش برای کاربر وجود دارد اما شرکت‌های خدماتی، ساعات کاری مشخصی دارند.
۳- پایش نیروهای نظافتی با بررسی امتیازات داده شده توسط مشتریان برای هر فرد صورت می‌گیرد در حالی‌ که در شرکت‌های سنتی نظافتی، اینگونه نیست.
۴- در فرآیند ثبت سفارش می‌توانید اطلاعات لازم در مورد محل خودتان را بنویسید و در ادامه نیروی خدماتی می‌تواند با خواندن آن اطلاعات، سرویس شما را قبول کند؛ در صورتی‌ که همیشه در شرکت‌های سنتی، انجام این کار با دخالت یک نیروی واسطه انجام می‌گیرد.
خدمات نظافت منزل یکی از فعالیت‌هایی است که باعث می‌شود نگران محیط اطرافمان نباشیم، با توجه به دنیای امروز و مشغله‌هایی که برایمان پیش می‌آید، معمولا وقتی برای رسیدگی به کارهای خانه نمی‌ماند و این‌ کار نیاز به زمان زیاد و ریزه‌کاری دارد.
یکی از دلایل دیگر این است که معمولا جابه جایی وسایل و مبلمان، شستشوی آنها و تمیزکردن قسمت پشتی وسایل سنگینی مانند یخچال و گاز نیاز به استقامت بدنی و متخصص دارد.
همچنین بسیاری از شرکت‌ها هم برای تمیز کردن فضای شرکت، کارمند تمام وقت ندارند و برای حل این موضوع از شرکت نظافت منزل آچاره استفاده می‌کنند.

چطور یک کسب و کار نظافتی راه اندازی کنیم؟
راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

راه اندازی کسب و کار و ورود به بازار کار معمولا به سرمایه ی زیادی نیاز دارد اما موارد کسب و کار خدماتی کمتر با سرمایه سر رو کار دارد و با فراگیر شدن استفاده از اینترنت برای مقاصد تجاری و ارائه خدمات آنلاین دایره مشتریان وسیع تر شده و میزان قابل توجهی هزینه های راه اندازی مشاغل کمتر شده است ، شغل های خدماتی و کسب و کار نظافتی که مورد بحث ماست از مشاغل مورد نیاز جامعه است و در ایامی اهمیت و ضرورت خاصی دارد

راه اندازی کسب و کار نظافتی

برای راه اندازی کسب و کار نظافت منزل به مواردی باید توجه ویژه داشته باشیم چرا که شروع یک کار بدون برنامه ریزی و علم به آن سرانجام خوبی نخواهد داشت.

برآورد هزینه ها

کار نظافت منزل نیاز به سرمایه ی زیادی ندارد اما باید هزینه خرید ابزار و اقلام مورد نیاز برای نظافت را بسنجید همچنین هزینه های همکاران و دفتر کار یا هزینه های تبلیغات را باید قبلا تخمین بزنید
به چه تعداد ابزار و لوازم نیاز دارید؟ تجهیزات و وسایل اداری را مشخص کنید ؛ هزینه های مکان اداری و دستمزد همکارانتان را بسنجید و برای مرتفع ساختن هر یک اقدامات لازم را بکنید

ثبت و مجوز فعالیت

برای شروع شغل نظافت منزل بهتر است قبل از هر کاری به اداره ی ثبت شرکت ها مراجعه شودتا فعالیت های شما به صورت قانونی انجام شود ، ثبت شرکت زمان و هزینه ی زیادی ندارد و با ارائه مدارک به شرکت های ثبت به راحتی کار تان مجوز دار می شود با این کار مردم و افراد می توانند با اعتماد بیشتری با شما همکاری کنند و مشتری شما شوند علاوه بر آن شما صاحب یک نام تجاری می شوید که باید آن را برندسازی کنید و در تبلیغات از آن استفاده کنید

دفتر کار یا سایت

برای این که فعالیت کنید در هر صورت به یک مکان برای شغل تان نیاز دارید و این مکان مستلزم صرف هزینه است برای کاهش هزینه ها می توانید از منزل تان به عنوان دفتر کار استفاده کنید و سازمان مشاغل خانگی مجوز های لازم را دریافت کنید و البته برای مدیریت بهتر کارکنان و مشتریان می توانید از فضای مجازی و اپلیکیشن های موجود کمک بگیرید و یک دستیار با کارایی بالا و هزینه کم داشته باشید.

رسانه

بعد از ثبت شرکت و اجاره دفتر و طراحی سایت خدماتی و… شما وارد بازار کار شده اید اما برای درآمد زایی و رقابت در بازار و دوام آوردن در این شغل به تبلیغات نیازمندید ، همانطور که قبلا اشاره کردیم نیاز به یک آرم و لگو در کار ضروری است و باید برند شغل تان را ایجاد کنید شما باید به روش های مختلف به عموم جامعه و مشتریان هدف حضور خودتان را اعلام کنید برای شروع تبلیغات و برند شدن در کسب و کار نظافت منزل به شیوه های تبلیغاتی دقت داشته باشید
برای بازاریابی و ارتباط مداوم با مشتریان شما به یک رسانه نیازمندید یا از رسانه های موجود استفاده کنید یا یک رسانه مختص شغلتان داشته باشید بهترین ابزار رسانه ای برای شغل تان در حالی که هزینه زیادی نداشته باشد و مشتریان بتوانند به سهولت به آن دسترسی داشته باشند و شما نیز به طور مستمر پیام ها و تبلیغاتتان را در آن ارائه کنید وب سایت است ، ابتدا باید وب سایت تان را تبلیغ کنید و در دسترس همگان قرار دهید و با سئو کردن سایت و تولید محتوا آن را در ابتدای لیست مرورگرها قرار دهید

تبلیغات چاپی

تبلیغات و بازاریابی چاپی مرسوم ترین شکل تبلیغات در بازار هدف و ارتباط با آن است و باعث شکل گیری ارتباط با مشتریان می شود تبلیغات چاپی شامل کارت ویزیت ، فاکتور سفارشی ، تراکت ، چاپ بر روی لباس کار و سایر اشیاء و هدایای تبلیغی است
داشتن ست اداری و درج تبلیغ بر روی لباس های کار ، خودرو یا سایر ابزارها می تواند باعث بیش تر دیده شدن شما در بین رقبایتان شود و حضور شما را در بازار کار را یادآوری کند و خدمات کسب و کارتان را به نمایش بگذارد.
استفاده از تراکت و برچسب ها و ارائه آگهی ها در محل های مختلف و همچنین صفحه نیازمندی های نشریات می تواند تا حد بسیاری مفید واقع شود ؛ در تبلیغات چاپی از هر شیوه ای که شما را به مشتری متصل کند بهره بگیرید هدایای تبلیغاتی مانند ساعت دیواری ، سررسید و تقویم های رومیزی و… که در مدت طولانی قابل استفاده اند و در معرض دید بسیاری قرار می گیرند را استفاده نمایید.

تبلیغات اینترنتی

برای حضور در فضای مجازی به سایت و سایر صفحات در اینترنت نیاز دارید و از این فضا باید حداکثر استفاده را ببرید تبلیغ در کانال ها و پیج ها می تواند تاثیر مثبتی در جذب مشتری و افزایش ارائه خدمات داشته باشد برای بهره برداری از فضای مجازی به تهیه محتوا نیاز دارید بدون داشتن محتوای جذاب و تخصصی تقریبا کانال یا سایت شما بدون استفاده خواهد ماند به شیوه های مختلف تولید محتوا کنید و آمار بازدید کنندگان خود را بالا ببرید در تهیه محتوا نیازهای مشتریان و بازار هدف را بشناسید و در صدد رفع نیازهای آنان باشید

از طریق نوشتن و تهیه محتوای متنی یا عکاسی و تهیه تیزر و فیلم یا پادکست و سایر موارد گرافیکی می توانید اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به آنان بدهید در تولید محتوا نیاز نیست حتما خودتان را به رخ بکشید و برندتان را تبلیغ کنید همین که سعی در دادن اطلاعات در مورد مسائل مربوط به کار و حرفه تان که مردم به آن نیاز دارند ، داشته باشید مشتری را جذب می کنید

تبلیغات از طریق سایت های دیگر نیز کمک بسیاری به فروش خدمات شما می کند حتی بدون داشتن سایت و سایر صفحات نیز می توانید در سایت های تخصصی و پربازدید با هزینه ی مناسب تبلیغ کنید ، با انجام مستمر و منظم تبلیغ در این گونه سایت های بازاریابی و فروش به هدف خود نزدیک می شوید.

نکاتی مهم در خصوص اپلیکیشن های نظافت آنلاین

در اولین قدم باید ببینید شرکت خدماتی مجوز فعالیت دارد یا نه؟
بعد از آن ببینید در بستر وب هم فعالیت دارد؟
سپس سایت خدمات آنلاین ان را به طور کامل زیر نظر بگیرید.
بعد از این کار سراغ اپلیکیشن خدماتی ان بروید.
بعد از نصب دقت کنید چه آپشن‌هایی برای یک کاربر قرار داده‌اند؟
همینطور دقت کنید که چند خدمت در یک اپلیکیشن ارائه می‌دهند؟
و اینکه کاربر چقدر در انتخاب ساعت خدمات، مکان، نیروی اعزامی، لغو درخواست و … حق دخالت دارد؟

بهترین اپلیکیشن نظافت منزل و نظافت محل کار

می‌توان گفت در بین شرکت‌های خدماتی نظافتی آنلاین، شرکتی برتر است که با توجه به نیاز مشتریانش پیش برود، متمرکز روی خدمات نظافت فعالیت کند، دارای گروه پشتیبانی قوی برای پاسخگویی نیاز مشتریان باشد و از همه مهم‌تر نظافتچیان موجه را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

روش خدمات دهی طرح اپلیکیشن نظافت آنلاین

فرد متقاضی با استفاده از اپلیکیشن نظافت آنلاین طراحی شده خدمات مورد نظر خود را که می توان در شاخه های سرویس نظافت منزل یا محل کار را انتخاب می نماید و پس از ثبت سفارش متخصصین اپلیکیشن نیز با توجه به نوع درخوست مناسب ترین نظافتچی را انتخاب و جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر ارسال می نمایند که بخشی از این خدمات شامل:

خدمات نظافت: شامل گردگیری، شستشوی شیشه‌ها، نظافت کف و …
نظافت راه‌پله: نظافت لابی، راه‌پله‌، پارکینگ، شیشه‌های میرال و …
نظافت اداری: گردگیری، شستشوی کف، آبدارخانه، سرویس‌ بهداشتی و …
پذیرایی در مجالس: تولد، نامزدی، عروسی و …
جابجایی اثاثیه: اداری و مسکونی
دیوارشویی: شستشوی دیوارها به صورت دستی
شستشوی فرش و موکت: شستشوی فرش و موکت به صورت دستی

چطور یک شرکت ارائه خدمات در محل موفق راه اندازی کنیم؟

برای شما مفید خواهد بود، کدام تجهیزات را باید خریداری کنید شرکت های مختلف ارائه خدمات در محل طی سال های اخیر رشد زیادی داشته اند،شرکت های مختلف خدمات در محل سرویس های متنوعی مثل نظافت در محل، خشکشویی سیار، قالیشویی، تعمیرات، کارواش در محل و … را ارائه می کنند.

راه اندازی شرکت های خدمات در محل از آن کسب و کارهایی است که نیاز به سرمایه چندانی ندارد.

شرکت خدمات در محل زودبازده است و راه اندازی آن نیاز به تحصیلات بسیار بالایی ندارد اما رقابت در این بازار بسیار زیاد است و برای موفقیت در بازار خدمات در محل باید سرویس دهی بسیار بالایی داشته باشید.
دراین گزارش شما را با راهکارهایی که به موفقیت راه اندازی شرکت خدمات در محل می انجامد اشاره می کنیم:

تحقیق و مکان یابی

در مورد زمینه های مختلف ارائه خدمات در محل تحقیق کرده و مشخص کنید تمایل دارید در چه زمینه ای به ارائه خدمات بپردازید.

پس از تعیین زمینه فعالیت شرکت مکان یابی از اهمیت بالایی برخوردار است. باید منطقه و محله ای را انتخاب کنید که پتانسیل بالایی برای استفاده از خدمات شما داشته باشد و مشتریان بالقوه شما در آن محدوده استقرار یافته باشند، به این ترتیب خدمت رسانی شما راحت تر خواهد بود و هزینه های شما هم کاسته می شود.

بودجه بندی و خرید تجهیزات

اگرچه راه اندازی شرکت خدمات در محل به سرمایه خیلی زیادی احتیاج ندارد اما بودجه بندی در این کسب و کار بسیار مهم است. شما باید در ابتدا لیستی از وسایل و نیاز هایی را که برای شروع کسب و کارتان لازم است را تعیین کنید و بودجه محدود خود را مدیریت کرده تا بدانید در چه زمینه هایی از آن استفاده کنید و همچنین از میان تجهیزات متنوع موجود در بازار کدامیک را می توان اجاره کرد و خرید کدام را می توان به زمان دیگری موکول کرد.

سرویس دهی مناسب و جذب مشتری

همانطور که پیشتر اشاره کردیم جذابیت های این بازار سبب شده روز به روز برتعداد طرفداران خدمات در محل افزوده شده و شرکت های فعال در این زمینه بیشتر شوند.

به همین دلیل رقابت در بین شرکت های خدمات در محل بسیار بالاست و برای موفق شدن باید بسیار قوی وارد بازار شوید و با ارائه خدمات متعدد و متنوع رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنید و سهم خود را در بازار افزایش دهید.

تنوع در پرداخت

تنوع در راه های پرداخت برای مشتریان بسیار مهم خواهد بود، هرچه قدر پرداخت ها راحت تر باشد درصد رضایت مشتریان هم افزایش خواهد یافت.

پی پینگ با ارائه فاکتور آنلاین به کمک شرکت های خدمات در محل آمده تا دیگر نیازی نباشد دستمزد کارگران و تکنسین ها را نقدا واریز کنید. زمانیکه از خدمات فاکتورآنلاین پی پینگ استفاده کنید می توانید امکانات زیادی به مشتریان ارائه کنید و کارهای خود را هم ساده تر کنید.
فاکتور آنلاین پی پینگ به صورت برخط در اختیار مشتری قرار می گیرد و در لحظه می تواند هزینه خدمات را به صورت آنلاین از طریق تلفن همراه، وب سایت و یا حتی دستگاه ام پوز پرداخت کند.

استفاده از خدمات فاکتور آنلاین برای مدیریت شرکت های خدمات در محل، کارکنان و مصرف کنندگان این خدمات بسیار مفید خواهد بود.

جذب نیروی مناسب

جذب نیروی انسانی یکی از معضلات راه اندازی شرکت خدماتی است. شما در کار خود باید بسیار حساس و دقیق باشید چراکه نیروهای شما به دل منازل و محل کار مردم خواهند رفت و باید علاوه برمهارت، قابل اطمینان و اعتماد باشند. هر چه بیشتر بتوانید اطمینان و امنیت در تمام مراحل را برای مشتریانتان فراهم کنید کنید، مشتریانتان با شما بیشتر در ارتباط خواهند بود.

استفاده از سرویس فاکتور آنلاین و Mpos (موبایل پوز) کمک می کند نیاز به پرداخت وجه نقد به کارکنان شرکت های خدماتی به صفر برسد و شفافیت مالی بین شما و کارکنانتان بیشتر می شود و در ادامه از این رو می توانید با خیال آسوده تری به جذب نیرو بپردازید.

تنوع خدمات

خدمات ارائه شده در شرکت خدمات در محل باید از تنوع بالایی برخوردار باشد و به تمام نیازهای مشتریان پاسخ بدهد. مشتری هنگام استفاده از خدمات در محل باید آسودگی و سرعت را تجربه کند و این امر میسر نمی شود به جز استفاده از خدمات متنوع که پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد.

با استفاده از بسته های خدماتی متنوع می توانید تعداد زیادی از مشتریان را جذب کنید و از خدمات آن ها نهایت استفاده را ببرید.

استفاده از تکنولوژی های روز

مدیر یک شرکت خدمات در محل باید از قوانین و مقررات این حوزه اطلاع کافی داشته باشد همچنین از تکنولوژی های موجود جهت ارائه خدمات مناسب نهایت بهره را ببرد.

سیستم فاکتور آنلاین یکی از تکنولوژی هایی است که می تواند کیفیت خدمات شما را متحول کند و موفقیت شما را تضمین کند.

پی پینگ با ارائه سیستم فاکتور آنلاین کمک می کند میزان نقد شوندگی فاکتورهای خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید همچنین بلافاصله با کمک ایمیل، پیام کوتاه و راه های ارتباطی آنلاین فاکتور مشتری را به دست او برسانید.
به این ترتیب رسیدگی به واریز ها بسیار ساده تر خواهد شد و مشتری می تواند در لحظه و از منزل خود به راحتی هزینه خدمات شما را به صورت آنلاین بپردازد.

کسب و کار خدمات در محل این روزها از رونق بسیار بالایی برخوردار است و حضور آگاهانه در این بازار می تواند بسیار سودآور باشد به شرط اینکه در این خصوص به میزان لازم تحقیق و بررسی به عمل آورید و با تاسیس آگاهانه و قانونی یک شرکت خدماتی به ارائه سرویس به مشتریان مشغول شوید.

حوزه کار خدمات در محل بسیار گسترده است واز این رو لازم است زمینه کار خود را مشخص کنید.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح اپلیکیشن نظافت آنلاین

ظرفیت سرویس دهی : ۱۲ هزار سرویس
نرخ برابری دلار : ۲۰۰۰۰ تومان
زیربنای پشتیبانی : ۱۰۰مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۴ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۵۵درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)