طرح راه اندازی نمایندگی تیپاکس

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی، بسیاری از ما برای بهبود وضعیت اقتصادی خود و خانواده‌مان به دنبال راه‌حلی مناسب هستیم و از بین هزاران گزینه‌ موجود، هرکدام راه‌حلی متفاوت را انتخاب می‌کنیم. بعضی رفتن را به ماندن ترجیح می‌دهند و عده‌ای دیگر، تصمیم می‌گیرند بیشتر کار کنند تا درآمدشان را افزایش دهند و برای پیدا کردن شغل دوم و سوم، هر روز صدها آگهی استخدامی را زیر و رو می‌کنند.
عده‌ای دیگر که ریسک پذیرتر هستند و سرمایه اندکی هم دارند، ترجیح می‌دهند کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی کنند، غافل از اینکه این راه خطرها و ریسک‌هایی دارد که شاید به درستی از آن آگاه نباشند.
اگر خودتان را به اندازه کافی آدم ریسک پذیری می‌دانید، باید بدانید که با ریسک‌های مالی، استراتژی، بازار، رقابتی و شهرت و اعتبار مواجه هستید و باید برنامه مناسبی برای برخورد با هرکدام از این ریسک‌ها داشته باشید. در غیر این‌صورت، شروع یک کار کم خطر مثل دریافت نمایندگی پرسود که درآمد ماهیانه آن نیز تضمین شده است، می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای این افراد باشد.

تیپاکس اولین شرکت خصوصی در کشور عزیزمان ایران به حساب می‌آید که خدمات پست را به صورت داخلی و بین‌المللی در بیشتر مناطق کشور از ایران ارائه می نماید. شرکت تیپاکس چیزی در حدود ۱۰۰ شعبه فعال و آماده به خدمت در سراسر کشور عزیزمان ایران دارد که مأموران متخصص و با تجربه در حال فعالیت در شرکت تیپاکس در کمترین زمان ممکن به محض آنکه مشتری از طریق تماس تلفنی با آن ها ارتباط برقرار نماید به محل فرستنده مراجعه کرده و مرسوله ارائه شده توسط فرستنده را به صورت تمام و کمال و با دقت بالا دریافت می کنند و مطابق با تمامی استانداردها و ضوابط خاص موجود در زمینه حمل و نقل مرسولات پستی این مرسوله را بسته بندی کرده و در کمترین زمان ممکن به گیرنده در هر کجای کشور عزیزمان ایران می رسانند.

در مدت زمانی که مرسوله و یا محصولات ارائه شده توسط فرد فرستنده توسط شرکت تیپاکس دریافت می گردد تا زمانی که این محصولات به دست گیرنده نرسد مشتری می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلفی نسبت به پیگیری مرسولات خود در سیستم تیپاکس اقدام نماید در حالت کلی هزینه مربوط به ارسال محمولات و محصولات مختلف در سیستم تیپاکس بر اساس وزن مرسولات مشخص شده و پارامتر دیگری مانند حجم در این زمینه تاثیری ندارد. موضوعی که قصد داریم به آن اشاره کنیم این می باشد که در برخی موارد هزینه مربوط به ارسال مرسوله با استفاده از تیپاکس بسیار ارزان تر از پست کردن یک مرسوله می باشد. همچنین در حالت کلی در این سیستم ارسال مرسولات سه نوع تعرفه وجود دارد که یکی از آنها شهرهای نزدیک و دیگری شهرهای دور و آخرین تعرفه مربوط به حمل اکسپرس می باشد.

کسب‌ و کار کم ریسک و پرسود

همان‌طور که گفتیم راه‌اندازی کسب و کار شخصی ریسک‌های بسیار زیادی دارد و اگر تحمل پذیرش این ریسک‌ها را ندارید، بهتر است هرگز پا در این مسیر نگذارید. بنابراین اگر سرمایه‌ای پس‌انداز کرده‌اید و ترجیح می‌دهید با این سرمایه کار کنید و به سودآوری هم برسید، پیشنهاد ما به شما سرمایه‌گذاری در کاری است که ریسک کمتر و سود بیشتری داشته باشد
یکی از گزینه‌هایی که ما برای شروع یک کار کم ریسک، به شما پیشنهاد می‌دهیم، شروع فعالیت به عنوان نماینده یک برند معتبر است.
اگر دوست دارید که مدیر خودتان باشید، دریافت نمایندگی پرسود یک برند معتبر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با دریافت نمایندگی پر درآمد یک برند معروف، شما می‌توانید درآمد ماهیانه‌تان را تضمین کنید، دیگر نگران از دست رفتن سرمایه خود نباشید و به جای هزینه برای تبلیغ و معرفی کسب و کارتان، از اعتبار برندی که نمایندگی آن را قبول کرده‌اید استفاده کنید.
حتی لازم نیست نگران ریسک رقابتی و اعتبار کسب و کارتان باشید، چون می‌توانید از مقبولیت برندی که نمایندگی آن را اخذ کرده‌اید، استفاده کنید.

با اعتبار تیپاکس، مدیریت کنید

آن چیزی که در سرمایه‌گذاری اهمیت دارد، رشد خوب سرمایه شماست. به همین خاطر انتخاب یک برند معتبر مانند تیپاکس ، در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد.
درواقع تیپاکس با اعطای نمایندگی به شما، نه تنها امکان تحمل ریسک کمتری را برای‌تان فراهم می‌کند، بلکه سود قابل توجهی نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.
شرکت تیپاکس اکسپرس پارس، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران است. تیپاکس سعی داشته تا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های مطرح شده، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته است. و به‌عنوان سازمانی به‌روز، نوآور و کارآفرین شناخته شود.
امروز تیپاکس با بیش از ۴۲۰۰ نفر نیروی متخصص، ۲۰۰۰ حامل سبک و سنگین و بیش از ۵۰۰ نمایندگی در سرتا سر کشور، همواره در تلاش است تا سطح پوشش خدمات خود را گسترده‌تر ساخته و دسترسی به خدمات ارسال کالا برای مشتری نهایی را تسهیل کند.

مزایای اعطای نمایندگی تیپاکس

شما با دریافت نمایندگی تیپاکس،عضوی از خانواده تیپاکس و هلدینگ فاخر می‌شوید و با حمایت تیپاکس،می‌توانید کسب ‌وکار مستقل و امن خود را راه‌اندازی کنید.در واقع با دریافت نمایندگی پرسود،به دانش و شبکه اختصاصی تیپاکس دسترسی داشته و می‌توانید تحت نام برند تیپاکس،جمع‌آوری و توزیع بسته‌های مشتریان بپردازید.
آنچه تیپاکس در اختیار شما قرار خواهد داد، امنیت شغلی، ثبات و امن بودن کسب و کارتان است. در کسب و کارهای فرانچایز، به دلیل وجود بازار باثبات،کسب و کار ایجاد شده امن است . یک مدل سرمایه گذاری برد-برد محسوب می‌شود.درواقع شما بدون نگرانی از شکست،با تکیه بر اصول تبلیغات و بازاریابی مطمئن و، به فعالیت تحت برند تیپاکس می‌پردازید.

از امتیازهای دیگری که با دریافت نمایندگی تیپاکس به دست می‌آورید:

• فعالیت تحت برندی ۶۰ ساله و شناخته شده
• بهره‌مندی از سیستم تبلیغات و بازاریابی تیپاکس
• برخورداری از درآمدی مطمئن و پایدار
• دریافت دستورالعمل‌های نحوه انجام کار و فعالیت‌های روزمره
• رشد و پیشرفت سریع شغلی

شرایط دریافت نمایندگی تیپاکس

_ حداقل سن ۳۰ سال
_ حدقل دیپلم-ترجیحا لیسانس
_ برخورداری از حسن شهر محلی
_ توانایی مدیریت و انجام امور اداری و مکاتباتی
_ تمکن مالی مناسب و ضامن معتبر

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح راه اندازی نمایندگی تیپاکس

نرخ برابری دلار : ۲۷۰۰۰ تومان
مساحت دفتر : ۵۰ مترمربع (استیجاری)
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۳ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۳۰۰ میلیون تومان(بدون احتساب هزینه زمین)
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۴۰ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:
:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

طرح توجیهی نمایندگی تیپاکس – بروزرسانی زمستان ۱۴۰۰

تومان۳۲۰.۰۰۰

طرح توجیهی نمایندگی تیپاکس – بروزرسانی زمستان ۱۴۰۰

طرح توجیهی نمایندگی تیپاکس در دو فرمت ورد و پی دی اف تهیه شده که دارای مشخصاتی به صورت زیر است:

ظرفیت خدمات سالیانه : ۳۳۶۰۰ مرسوله
فرمت فایل : ورد + پی دی اف
حجم فایل ورد : ۴.۹ مگابایت
حجم فایل پی دی اف : ۲ مگابایت
تعداد صفحات طرح توجیهی : ۳۸ صفحه

لازم به ذکر است، این طرح توجیهی مبتنی بر متن می باشد. کلیه محاسبات اقتصادی و شاخص های مالی براساس آخرین ضوابط و دستورالعملها و بر پایه قیمتهای روز تهیه گردیده و هم چنین در بخش های دیگری مباحث معرفی و بازار نیز مورد توجه قرار گرفته است.
درصورتیکه متقاضی دریافت بسته آموزشی احداث نمایندگی تیپاکس هستید می توانید با کلیک بر روی گزینه “خرید” لینک دانلود این بسته را پس از پرداخت آنلاین دریافت نمائید.

توضیحات

طرح توجیهی نمایندگی تیپاکس – بروزرسانی زمستان ۱۴۰۰

طرح توجیهی نمایندگی تیپاکس در دو فرمت ورد و پی دی اف تهیه شده که دارای مشخصاتی به صورت زیر است:

ظرفیت خدمات سالیانه : ۳۳۶۰۰ مرسوله
فرمت فایل : ورد + پی دی اف
حجم فایل ورد : ۴.۹ مگابایت
حجم فایل پی دی اف : ۲ مگابایت
تعداد صفحات طرح توجیهی : ۳۸ صفحه

لازم به ذکر است، این طرح توجیهی مبتنی بر متن می باشد. کلیه محاسبات اقتصادی و شاخص های مالی براساس آخرین ضوابط و دستورالعملها و بر پایه قیمتهای روز تهیه گردیده و هم چنین در بخش های دیگری مباحث معرفی و بازار نیز مورد توجه قرار گرفته است.
درصورتیکه متقاضی دریافت بسته آموزشی احداث نمایندگی تیپاکس هستید می توانید با کلیک بر روی گزینه “خرید” لینک دانلود این بسته را پس از پرداخت آنلاین دریافت نمائید.

این بسته شامل:

طرح توجیهی نمایندگی تیپاکس

سر فصل ها و فایلهای آموزشی موجود در طرح

فصل اول: چکیده مطالعات فنی – اقتصادی مالی
فصل دوم: معرفی طرح
مدت زمان اجرای طرح
اهمیت ایجاد نمایندگی تیپاکس
اهداف ایجاد نمایندگی
فصل سوم: مطالعه مالی و اقتصادی
هدف از اجرای طرح
هزینه‌های سرمایه‌گذاری طرح
هزینه‌های قبل از بهره‌برداری
جمع بندی هزینه‌های سرمایه گذاری ثابت طرح
هزینه‌های سالیانه
وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
تعمیر و نگهداری
هزینه استهلاک
سرمایه در گردش موردنیاز طرح
برآورد قیمت تمام شده به تفکیک هزینه‌ها
برآورد درآمدهای حاصله از طرح

جداول موجود در طرح توجیهی نمایندگی تیپاکس

جدول برنامه سالیانه خدمات در ظرفیت کامل
جدول تجهیزات
جدول هزینه‌های قبل از بهره‌برداری
جدول وسایل نقلیه
جدول جمع‌بندی سرمایه‌گذاری ثابت طرح
جدول هزینه سالیانه نیروی انسانی
جدول مصرف سالیانه انرژی
جدول تعمیر و نگهداری
جدول هزینه استهلاک
جدول سرمایه در گردش
جدول هزینه خدمات سالانه
جدول هزینه‌های ثابت و متغیر
جدول هزینه‌های ثابت و متغیر طی سال آتی
جدول منابع سرمایه گذاری طرح
جدول شرایط تسهیلات
جدول ظرفیت خدماتی طرح
جدول میزان خدمات طرح
جدول منابع و مصارف
جدول ترازنامه
جدول پیش بینی عملکرد سود و زیان طرح
جدول جریان نقدینگی
جدول شاخص های اقتصادی طرح
جدول ادامه شاخص های اقتصادی طرح

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی نمایندگی تیپاکس – بروزرسانی زمستان ۱۴۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)