طرح راه اندازی کارواش آنلاین

روزهایی که مردم ماشینهایشان را به کارواش می بردند و در صف منتظر می مانند تا شسته شوند ، گذشته است! با توجه به اینکه فناوری در زندگی ما فضای عمده ای را اشغال می کند ، مردم این شانس را دارند که از صف های طولانی رهایی پیدا کنند!
رزرو سرویس کارواش اکنون با وب سایت ها و اپلیکیشن های رزرو کارواش ،آسان شده است. این وب سایت ها و برنامه ها توسط یک مارک خاص کارواش ساخته شده اند تا به افرادی خدمات ارائه دهند که نمی خواهند بدون قرار قبلی وارد یک کارواش شوند و منتظر بمانند. به این ترتیب ، اپلیکیشن ها و وب سایت ها می توانند مشتریان آنلاین را هدف قرار دهند و یک سرویس مناسب شستشوی ماشین را به آن ها ارائه دهند.
ما تحقیقاتی را برای کارآفرینان مشتاق جمع آوری کرده ایم که قبل از اینکه بخواهند یک وب سایت یا اپلیکیشن رزرو شستشوی آنلاین راه اندازی کنند ، آن را بخوانند و تجزیه و تحلیل کنند. آنچه در اینجا دنبال می شود ، بیزینس مدل ، مدل درآمد ، خدمات کارواش آنلاین و ویژگی های مهم آن ها است.

بیزینس مدل کارواش آنلاین

وب سایت و اپلیکیشن رزرو کارواش بستری را برای رزرو سرویس شستشوی ماشین به راحتی و با حذف صف های طولانی فراهم می کند. این وب سایت ها و اپلیکیشن ها به کاربران اجازه می دهد تا نوع اتومبیل خود و سرویس مورد نظر خود را با توجه به نیاز بررسی کنند. یک تاریخ به نام کاربر رزرو خواهد شد ، کاربر به سادگی در تاریخ / زمان خاص به کارواش مورد نظر خواهد رفت. در زیر مرحله به مرحله کار وب سایت یا یک برنامه اپلیکیشن رزرو انلاین آمده است
نوع سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید
– نام و مدل اتومبیل خود را انتخاب کنید
– جزئیاتی مانند نام ، آدرس ، شماره تلفن ، تاریخ ترجیحی ، محل فروش و غیره را پر کنید.
– حالت پرداختی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید
– رسید به آدرس ایمیل و شماره تلفن مشخص شده شما ارسال می شود
– رسید را در تاریخ مشخص شده بگیرید و ماشین خود را بشویید

خدمات کارواش آنلاین

– شستشو خودرو
– مستر کارواش
– کارواش سریع
– کارواش اکسپرس
– فروش برخی کالا های مرتبط

مدل کسب و کار کارواش آنلاین
منبع درآمد اولیه

منبع درآمد اصلی وب سایت ها و اپلیکیشن های رزرو آنلاین کارواش ، پولی است که از شستن اتومبیل مشتری جمع می کنند. مبلغ دریافتی کارواش به نوع اتومبیل و نوع خدماتی که به مشتری ارائه میدهد بستگی دارد.

منبع درآمد ثانویه
تبلیغات

وب سایت های رزرو کارواش می توانند تبلیغات بنر یا نوار کناری وب سایت های مربوطه را انجام دهند. این تبلیغات می تواند در ارسال بازدید به وب سایت های دیگر کمک کند. تبلیغات وب سایت هایی که خدمات کاملی برای خودرو را ارائه می دهند ، وب سایت های لیست قیمت های اتومبیل ها ، می توانند توجه کاربران را به تبلیغات جلب کنند.

کالا

کالا راهی عالی برای کسب درآمد درمشاغل شستشوی ماشین است. آنها می توانند کالاهایی برای تمیز نگه داشتن فضای روزمره و بیرون خودرو را بفروشند. نه تنها برای رزرو سرویس شستشوی ماشین بلکه برای خرید کالا می توان افراد را به وب سایت هدایت کرد.

حق امتیاز

هر شهر و استانی به مکانی برای شستشوی اتومبیل و کسب و کار شما نیاز دارد تا کسب و کار شما به هر گوشه از دنیا برسد! شما می توانید حق امتیاز را به یک کارآفرینان بفروشید. جزئیات مربوط به مساحت مورد نیاز و مکان را ذکر کنید تا به افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند ، بل از خرید حق رای دادن،ایده روشنی داشته بدهد. سود و هزینه اولیه حق رای دادن می تواند منبع عظیمی از درآمد برای وب سایت ها و اپلیکیشن های رزرو کارواش باشد.

ویژگی های مهم
نوع شستشو

وب سایت و برنامه رزرو کارواش باید به مشتریان خود اجازه دهد تا تصمیم بگیرند که برای چه نوع شستشویی می خواهند رزرو کنند. بسته به نیاز و بودجه مشتری ، آنها می توانند نوع شستشو مورد نظر خود را رزرو کنند. وب سایت و برنامه باید دارای یک بخش دسته بندی باشد تا انواع مختلف شستشو را لیست کند ، قیمت و جزئیات مانند خدمات ارائه شده در کارواش خاص را اضافه کند.

حق امتیاز

همانطور که در بالا بحث شد ، یک تجارت شستشوی اتومبیل می تواند حق رای خود را به کارآفرینان مشتاق بدهد تا آنها بتوانند در هر گوشه دنیا شعبه خود را تاسیس کنند. یک وب سایت رزرو کارواش باید دارای بخشی باشد که صاحبان مشاغل بتوانند قبل از خرید حق رای دادن ، جزئیات را بررسی کنند. تمام اطلاعات مربوط به حق رای دادن و جزئیات تماس را می توان در این بخش اضافه کرد تا در دسترس کارآفرینان قرار داشته باشد.

کالا

یک وب سایت یا اپلیکیشن رزرو کارواش می تواند بخشی را اضافه کند که در آن بتوانند کالاها را بفروشند تا درآمد بیشتری کسب کنند. این محصول می تواند محصولاتی مانند شامپوی اتومبیل ، کف خارجی اتومبیل ، واکس اتومبیل ، دستکش و حوله تمیز کننده به فروش برساند. این می تواند یک منبع درآمد اضافی باشد به همین دلیل داشتن این بخش برای وب سایت ها بسیار مهم است.

معرفی یک دوست

مشتری وقتی از خدمات شما رضایت داشته باشد می خواهدکه افراد دیگر هم خدمات شما را امتحان کنند ،گزینه ای را به وب سایت و اپلیکیشن خود اضافه کنید تا افراد بتوانند شمارا به دیگران معرفی کنند. برنامه ها و وب سایت های شستشوی اتومبیل می توانند تخفیف های ویژه ای را برای مشتریانی که خدمات را به افراد دیگر ارجاع می دهند ارائه دهند. به این ترتیب ، مردم افراد بیشتری را برای گرفتن تخفیف معرفی می کنند و تجارت به طور همزمان مشتری بیشتری می یابد.

وبلاگ

امروزه با توجه به اهمیت بازاریابی محتوا ، مشاغل باید بخشی از وبلاگ را در وب سایت خود داشته باشند. بخش وبلاگ ضروری است زیرا بازدید کننده را سرگرم و به او آموزش می دهد. هنگامی که این کار به درستی انجام شود و بخش وبلاگ به طور منظم به روز شود به بالا نگه داشتن وب سایت شما در جستجوی گوگل نیز هم کمک می کند.

درباره ما

دومین صفحه مهم یک وب سایت بعد از صفحه اصلی ، صفحه درباره ما است. این تنها صفحه ای است که وب سایت و بازدید کنندگان برنامه از طریق آن تجارت را درک می کنند و با آن ارتباط برقرار می کنند. از طریق این صفحه ، بازدید کنندگان به مشتری تبدیل می شوند. در اینجا تجارت باید نحوه عملکرد ، مزایای خدماتی که ارائه می دهند ، شعار آنها و غیره را توضیح دهد .

بخش نظرات

چگونه مشتریان جدید و بازدید کنندگان سایت از کیفیت خدمات شما مطمئن شوند؟ بهترین راه برای اطمینان از کیفیت خدمات شما ارائه نظرات توسط مشتریان قبلی است.

نمونه کارها یا نوع کار

این بخشی است که باید به کارهای خود ببالید. تصاویری از قبل و بعد از شستشوی ماشین بارگذاری کنید ، فیلم هایی اضافه کنید که کارکنان شما در حال کار بر روی ماشین هستند و نحوه توجه آنها به همه جزئیات را نشان می دهد. این جایی است که می توانید نظر مشتری ها را به کیفیت کارتان جلب کنید.

مکان و ساعت ها

وب سایت ها و اپلیکیشن های رزرو کارواش فقط برای رزرو سرویس کارواش در نزدیکترین مکان ممکن است. بنابراین ، وب سایت و برنامه باید بخشی داشته باشند که بازدیدکنندگان بتوانند بررسی کنند که نزدیک ترین کارواش به آن ها کدامند. بنابراین قبل از اینکه بازدید کنندگان برای شستن اتومبیل خود نوبت رزرو کنند ، مطمئن خواهند شد که محل کارواش در نزدیکی آن ها است و زمان ارجاع مناسب آنهاست. بنابراین بخشی که مشتریان بتوانند محل کارواش را انتخاب کنند و زمان مراجعه شان را دریافت کنند باید در وب سایت و اپلیکیشن مشخص باشد.

کارت هدیه

برخی از مشتریان که از خدمات شما رضایت داشته اند می خواهند اطرافیانشان هم از خدمات شما استفاده کنند. گزینه ای را در وب سایت و اپلیکیشن خود طراحی کنید که در آن مشتریان بتوانند کارت های هدیه مخصوص کارواش شما را با مبالغ مورد نظرشان را به عنوان هدیه برای دیگران خریداری کنند. این کار به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشد.

قیمت گذاری و پیشنهادات

هر مشتری می خواهد از قیمت خدماتی که می خواهد دریافت کند مطلع شود. صفحه ای اختصاص دهید که فقط به قیمت ها و نوع خدمات ارائه شده اختصاص داشته باشد. این صفحه همچنین می تواند شامل پیشنهادات و تخفیفاتی باشد که افراد می توانند هنگام خرید سرویس از آن بهره مند شوند. اطلاع مشتری از قیمات خدمات قبل از مراجعه بسیار مهم است.

لغو لحظه آخر

هنگام تجزیه و تحلیل وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلف برای تهیه این مدل کسب و کار ، متوجه شدیم که لغو می تواند برای بسیاری از مشاغل مسئله ساز باشد. وقتی مشتری یک قرار ملاقات خاص را با یک تاریخ و ساعت انتخاب شده رزرو می کند ، کارفرما آن جایگاه را برای قرار ملاقات خاص خالی نگه می دارد. اگر مشتری قبلاً هزینه خدمات را پرداخت نکرده باشد ، ممکن است در مورد هرگونه لغو به آن کارفرما اطلاع ندهد . این امر مانع از مدیریت زمان و بهره وری درست در تجارت می شود.
برای جلوگیری از این وضعیت ، می توان با تعیین وقت قبلی از مشتری پیش پرداخت دریافت کرد. این امر باعث می شود مشتری برای انجام خدمات خود بیاید و همچنین در صورت لغو از قبل اطلاع رسانی کند.

نتیجه

مشاغل آنلاین دیگر فقط خرید راحت اجناس از خانه نیستند. در هسته اصلی خود ، هر تجارت آنلاین یک شعار دارد: آسان کردن کارها و صرفه جویی در وقت برای مشتریان. همه وب سایت ها و اپلیکیشن ها در پی حا مشکلات مشتریان هستند، یکی از مهمترین مشکلات مشتریان ایستادن در صف های طولانی است به همین دلیل وب سایت ها و اپلیکیشن های رزرو کارواش نیز مورد استقبال عده زیادی قرار گرفته اند.
کارآفرینان مشتاق همچنین می توانند وب سایت رزرو کارواش چند منظوره را برای جلب بازدید بیشتر راه اندازی کنند. این کار برای مشاغل شستشوی ماشین مفید خواهد بود زیرا مجبور نیستند به طور جداگانه یک وب سایت یا برنامه راه اندازی کنند ، در عوض می توانند با وب سایت های چند منظوره همکاری کنند.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح راه اندازی کارواش آنلاین

میزان خدمات سالیانه : ۳۰ هزار خودرو
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت دفتر پشتیبانی (استجاری) : ۶۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۴ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴۵۰ میلیون تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۷۰ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۳ امتیاز)